LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Ale sanoi
Ei toki. Mutta LHD-konversiosta ei voi maksaa mitään. Mä en ainakaan uskaltanu ottaa vaihdossa..
Mun mielestä se on jopa hinnan alennus peruste jos tulipelti on jouduttu vaihtaa. Eri asia laitteessa missä olis vahvikehitsattu kori + hitsattu häkki sisällä mutta muutoinhan tuo isompi "kahdesta leipominen" on aina vähän kyseenalaista. Onko tehty robotissa kori suorana vai vinolla pihanurmikolla, sillä on väliä. Toisekseen hitsattu auto ei ole ikinä enää niin turvallinen kun hitsaamaton.

RHD FTW :driverjdm
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

T'ässä nyt selkeästi päästään vanhaan kunnon RHD vs LHD väittelyyn. Tässä se on sitten sen hetkisestä markkinatilanteesta ja ostajista kiinni kumpi houkuttelevampi. Selvää on esim että Urran ei moista konversiota ostaisi mutta sitten taas on joitakin jotka hyväksyy vaan semmosen. Ja kukin sitten on valmis maksamaan mitä on. Tähän on tultu.
 

Ale

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2009
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Urran sanoi
Mun mielestä se on jopa hinnan alennus peruste jos tulipelti on jouduttu vaihtaa.

Niin siis mä en tarkoittanut että konversiosta ei voisi maksaa mitään (ekstraa) vaan että konvertoidusta autosta ei voi maksaa mitään. Ei vaikka myyjä kuinka vakuuttelisi että on hyvin tehty.
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

lancer evo-r sanoi
Milläs ne on sit tehtaalla kasattu? ::)

Samaa naureskelin, vähemmän taitaa niitä esim. valamalla tehtyjä koreja olla liikenteessä... ;D ;D

-Eki
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

pexi sanoi
Niiden jotka ei oo ikinä yhtään konversiota tehny, lienee tarpeetonta arvostella sellaisen tekemisen vaikeutta/helppoutta.
Nää muutamat viimeiset viestit on oikeen klassinen esimerkki siitä, että taas ne "kovimmat auton rakentajat" löytyy netistä. Tuunatkaa vaikka niitä photoshoppeja ja jättäkää oikeet muutokset spekuloimatta, jos ette niitä itse ole koskaan tehneet. Täälläkin näitä arvostelijoita riittää, mutta moniko on ite tehny esim. konversion, saatikka rakentanut ralli- tai muuta kilpa-autoa? Sitten kun on ite ensin tehny jotain, saa vasta oikeuden arvostella muita. Luuletteko tosissaan että siellä "jumalan siunaamalla mitsubishin tehtaalla" käytetään jotain erikois kemppiä, mikä tekee siitä pistehitsistä 100 kertaa vahvemman kuin suomalainen ammatti ihminen saa aikaiseksi.

Jossain topicissa todettiin että RHD vs LHD on raha kysymys. Minä lisään siihen että auton(kin) rakentaminen on osaamis kysymys. Jos sekä raha, että osaaminen on vähissä, niin voi toki itsetuntoa parantaa täällä netissä muiden tekemisiä arvostelemalla.

Se on muutenkin jännä juttu, että jos autoa on muuten rakennettu/muutettu, esim. stereot, alusta, korisarja, moottori, voimasiirto jne. niin niistä ei juuri kitistä, vaikka esim. koneessa ei olisi yhtään alkuperäistä liikkuvaa osaa. Päin vastoin, sehän on vaan parempi. Mutta kun ohjaus on käännetty, niin arvostelijoiden mielestä kyseessä on poikkeuksetta niin suunnaton riski, että se saattaa estää mm. Suomen talouskasvun ja maailmanrauhan syntymisen.
Kokemuksella kuitenkin väittäisin että jonkun "hipo moottorin" koneistaminen ja kasaaminen on pikkusen tarkempaa hommaa, kun yhden tulipellin vaihto.

+1

100%
 

sickworld

Member
Liittynyt
30 Marraskuu 2012
Sijainti
turku
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

pexi sanoi
Niiden jotka ei oo ikinä yhtään konversiota tehny, lienee tarpeetonta arvostella sellaisen tekemisen vaikeutta/helppoutta.
Nää muutamat viimeiset viestit on oikeen klassinen esimerkki siitä, että taas ne "kovimmat auton rakentajat" löytyy netistä. Tuunatkaa vaikka niitä photoshoppeja ja jättäkää oikeet muutokset spekuloimatta, jos ette niitä itse ole koskaan tehneet. Täälläkin näitä arvostelijoita riittää, mutta moniko on ite tehny esim. konversion, saatikka rakentanut ralli- tai muuta kilpa-autoa? Sitten kun on ite ensin tehny jotain, saa vasta oikeuden arvostella muita. Luuletteko tosissaan että siellä "jumalan siunaamalla mitsubishin tehtaalla" käytetään jotain erikois kemppiä, mikä tekee siitä pistehitsistä 100 kertaa vahvemman kuin suomalainen ammatti ihminen saa aikaiseksi.

Jossain topicissa todettiin että RHD vs LHD on raha kysymys. Minä lisään siihen että auton(kin) rakentaminen on osaamis kysymys. Jos sekä raha, että osaaminen on vähissä, niin voi toki itsetuntoa parantaa täällä netissä muiden tekemisiä arvostelemalla.

Se on muutenkin jännä juttu, että jos autoa on muuten rakennettu/muutettu, esim. stereot, alusta, korisarja, moottori, voimasiirto jne. niin niistä ei juuri kitistä, vaikka esim. koneessa ei olisi yhtään alkuperäistä liikkuvaa osaa. Päin vastoin, sehän on vaan parempi. Mutta kun ohjaus on käännetty, niin arvostelijoiden mielestä kyseessä on poikkeuksetta niin suunnaton riski, että se saattaa estää mm. Suomen talouskasvun ja maailmanrauhan syntymisen.
Kokemuksella kuitenkin väittäisin että jonkun "hipo moottorin" koneistaminen ja kasaaminen on pikkusen tarkempaa hommaa, kun yhden tulipellin vaihto.

:peukku
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Ja nyt taas RHD/LHD mopo keuli niin syvään rotkoon ettei pohjaa tule vastaan ikinä ;D
Minun pointti vaan oli etten maksaisi noin 10 000€ autosta noin 15 000€ ratin paikan takia mutta jatkakaahan poijaat kinaamista.Saa tietty tytötkin osallistua :peukku
 

Ale

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2009
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

pexi sanoi
Sitten kun on ite ensin tehny jotain, saa vasta oikeuden arvostella muita.

Klassikko. Vasta kun olet itse tehnyt television, saat oikeuden arvostella muita.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Mun mielestä ,jos etsii "törmäysturvallista" autoa niin , Evo kannattaa unohtaa ja katsella jotain ihan muita autoja ja vieläpä aivan eri vuosikymmeneltä.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Noh. Eihän Evo missään tapauksessa ole huono kolariturvallisuudeltaan. Siinä on ns. monta yhdessä paketissa, hauska suorituskykyinen auto mutta mahtuu tarvittaessa perhe ja lapinreissun kamat kyytiin. Ja onhan Evo Wagoneitakin (ja nekin RHD!) joista yksi on jopa suomessakin. Itse esim. nimenomaan noiden ominaisuuksien takia pidän evosta. Ja Wagoninkin olisin ostanut perheautoksi, mutta se on vielä "out of price range" siksi vastaava bokseri on nyt tulossa perheautoksi.

Se että jos JP:lle ei turvallisuudella ole mitään väliä, ei tarkoita etteikö sillä olisi jollekkin väliä. Se vaan on fakta että tuo konversio voi vaikuttaa siihen ja ainakin omassa tapauksessa suljen sen vaihtoehdon pois juuri siitä syystä.

Mun mielestä muutenkin Evon tai saman ikäisten Mitsujen (etenkin Lancerin) korin käytös kolaritilanteessa on aika esimerkillistä. Esim. Malibudhan evo ja tilanne. Se ettei kuskille käynyt mitään vakavaa on aika ihme. Myös 2004 korisen farkkulancerin pohjarakenne toimi esimerkillisesti mun perheen tapauksessa kun nainen ajoi >1500kg subarun farkulla 50-60km/h perään jarruttamatta. Kenellekkään ei tullut vahinkoa mutta takakontti lyheni. Näin ollen uskaltaisin pakata perheeni hyvin Evoon, vaikka ihan joka päivä.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Jos turvallisuutta arvostaa niin kannattaa odotella Quros 3:n markkinoille tuloa.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
oot sekaisin... :)
Jep. Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä. Mutta arvoitukseksi meille jää että onko jokin muukin yhtä sekaisin kun minä että haluaa kuskata perhettään liki tai yli 300hp neliveto sedanissa/farkussa ;D
 

Ale

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2009
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

pexi sanoi
Mihin perustat väitteen?

Tämä on siis vain minun subjektiivinen mielipide jolla ei ole mitään tekemistä minkään yksittäisen työn laadun kanssa.
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Pluto sanoi
Ihme selittelyjä porukalta joka ei ole konversiota tehnyt.

Ne on kato nää nettitietäjät. Nehän rakentaa ja korjaa autot ja kaiken muukin netissä, mutta todellisuus onkin ihan toinen juttu. ;D
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

nokonzok sanoi
Se on toi konversio vähän kuin sukupuolenkorjausleikkaus. Potilaalle tulee hyvä fiilis kun asiat on vihdoinkin "niin kuin niiden pitääkin olla". Aviopuolisokseen suuri enemmistö kuitenkin ottaa sen alkuperäisen.

:D

Nyt on vertaus kohdallaan. ;D :peukku
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

nokonzok sanoi
Se on toi konversio vähän kuin sukupuolenkorjausleikkaus. Potilaalle tulee hyvä fiilis kun asiat on vihdoinkin "niin kuin niiden pitääkin olla". Aviopuolisokseen suuri enemmistö kuitenkin ottaa sen alkuperäisen.

:D

Jos nyt tolle linjalle lähdetään, niin kyllä tässä maassa tuo RHD:llä ajaminen kuuluu SETA:n jäsenien hommiin ja aidossa JDM-soittimessa soinee levyltä Petelius, kun tasa-arvon nimissä soitinta ei voi vaihtaa täkäläiseen.
;)

Mutta pysytään nyt kuitenkin autoissa ja tehdään seksuaalista asioista toinen topic, jos tarvetta on.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

:eek:fftopic

Tuossa pohdiskelin näitä sanontoja ja vertauksia ?

Mielestäni sukupuolenvaihdosleikkaus auto maailmassa tarkoittaisi lähinnä ,jos BMW:stä sorvattaisiin Mitsu tai päinvastoin ?

Taas sitten kun ohjauskonversiota pohdiskelee niin tulee mieleen kirvesmies jolla on kaksi vasemman käden peukaloa ja suoritetaan parantavia toimenpiteitä kirurgisin toimin. Eli ei alkuperäinen Äidin maidon aiheuttama vaiva vaan , jotain erilaista mikä helpoittaa elämistä.

Eli toisin sanoen : Sama kait se mistä kusi lentää ,jos saha vaan pysyy kädessä. :peukku
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

pexi sanoi
Jos nyt tolle linjalle lähdetään, niin kyllä tässä maassa tuo RHD:llä ajaminen kuuluu SETA:n jäsenien hommiin

En ymmärrä pointtia. Mulla on auto ja vaimo molemmat alkuperäisessä kuosissa :)

TimoI sanoi
Onko evo 3:sessa yhtä hidas ohjaus kuin "400e vakiolancerissa?" uudemmissa selkeesti kallein tohon hommaan ryhtyessä.

Eiköhän se Evossa nopeampi ole. Ei taida olla 400 € Lancerissa myöskään automaatti-ilmastointia. Mutta eihän se haittaa, yhtä hyvä se on silti kuin alkuperäinen.

Pluto sanoi
400€ suomiautosta saa lähes kaikki osat ja loput osat myy niin jää voitolle.. ja kuten sanoin periaatteessa rahat menee uusiin vaihto-osiin.
Olisiko se parempi konversio jos sen teettää josain lafkassa ja maksaa sinne työstä 3000€? Osat he hankkii kuitenkin samoin kuin kaikki.
Kyllä tyhmä saa olla, mutta jos on niin kädetön ettei osaa mitään itse tehdä eikä ole mitään hajua miten asiat tehdään niin ei pitäisi päteä täällä.

Viittaan edellä mainittuihin ohjaukseen ja ilmastointiin. Kysymyshän ei ole mistään muusta kuin siitä, että sen konverision voi tehdä hyvin, huonosti tai hyvin huonosti. Useimmat eivät halua ottaa riskiä ja huutelut 300 € konversiokuluista ei suoranaisesti tilannetta ainakaan paranna. Oli se tyhmää tai ei. Mutta jos on niin kädetön, ettei osaa oikealta ajaa niin kai se on pakko kötöstellä minibudjetillakin se konversio.


Pluto sanoi
Kyllä voisin sanoa että jos olisi kaksi samanlaista evoa myynnissä toinen lhd ja toinen rhd niin lhd menisi ensin kaupaksi. Tätä faktaa sun on tuha koittaa mitenkään selitellä. Been there done that. :peukku

Jos hinta on sama, LHD voi mennäkin ensin. LHD-lisällä ei ole ihan niin selvää. Mutta väärässähän minä tietysti olen kun niin sanot, ja sitä on turha mitenkään koittaa selitellä ;)

-JP- sanoi
Taas sitten kun ohjauskonversiota pohdiskelee niin tulee mieleen kirvesmies jolla on kaksi vasemman käden peukaloa ja suoritetaan parantavia toimenpiteitä kirurgisin toimin. Eli ei alkuperäinen Äidin maidon aiheuttama vaiva vaan , jotain erilaista mikä helpoittaa elämistä.

Jos alkuperäistä Evo ajatellaan niin sehän on nimenomaan RHD. Siitä on sitten osin jo tehtaalla tehty muille markkinoille helpotettu malli. Vähän kuin apupyörät lapsille, ennen kuin oppii ajamaan oikein.

Sitten on meikäläisen kaltaiset multitalentit, jotka ajaa ihan kummalta puolelta hyvänsä. Ei tartte miettiä konversioita eikä maksaa ylimääräistä.

TROLLLOLOOOOLLLOOOOLLLLOOO :D
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

No ei tuo nokon vertaus ole huono. Melko faktillinen jopa. Itselle ei kelpaisi ja on todella vaikea kuvitella että LHD konversio auto menisi nopeammin kaupaksi kun OEM RHD. Eikä kelpaisi muuten ladyboykaan. Eli olen niin sanotusti "ronkeli".

Mut muutenkin tää aihe ottaa mun mielestä hyviä mittasuhteita kun kaikki jotka ei ole rationaalisin perustein (joku voisi jopa sanoa, että ei ole niin tyhmiä) tehnyt konversiota, ei tiedä siitä, eikä mistään muustakaan mitään saati osaa tehdä mitään. Ja stereotyyppisenä oletuksena tilaavat kaikkiin muihinkin muutostöihin (bolt-on tietenkin) ammattimiehen asentamaan ::) Haloo hei!
 

keikaolio

New Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2013
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Makuasioista ei voi kiistellä mutta paskasta mausta on velvollisuus huomauttaa. Viihdyttävää seurattavaa ku äijät vääntää tästä :popcorn, kukin menköön sen puolen ratilla minkä parhaaksi näkee.
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Mielestäni sukupuolenvaihdosleikkaus auto maailmassa tarkoittaisi lähinnä ,jos BMW:stä sorvattaisiin Mitsu tai päinvastoin ?

Kumpaan suuntaan? Mietin vaan aloinko homoks vai lesboksi?
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Samppa sanoi
Kumpaan suuntaan? Mietin vaan aloinko homoks vai lesboksi?

Eikös sun kulkine ole suoraan tehtaalta , eli hetero taidat olla ?

Taitaa olla niin ,että lepakot on myös Gay , niinkuin fägäritkin ?
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Eikös sun kulkine ole suoraan tehtaalta , eli hetero taidat olla ?

Taitaa olla niin ,että lepakot on myös Gay , niinkuin fägäritkin ?

No prkl. Mä luulin, että tuli kerranki tehtyä jotain repäsevää.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Samppa sanoi
No prkl. Mä luulin, että tuli kerranki tehtyä jotain repäsevää.

Joo , ilmeisesti pitäis tehdä Engine swappi vähintään... ,että vois heilutella saateenkaari lippua vai oliko se ohjaus konversio...?

Ota nyt sitten noista tulkinnoista selvää...? Vai oliko se niin ,että jos ei rakenna autoaan niin on hetero ? ...alkaa jo menemään tässä keskustelussa pissavehkeet sekaisin keskenään...
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Joo , ilmeisesti pitäis tehdä Engine swappi vähintään... ,että vois heilutella saateenkaari lippua vai oliko se ohjaus konversio...?

Ota nyt sitten noista tulkinnoista selvää...? Vai oliko se niin ,että jos ei rakenna autoaan niin on hetero ? ...alkaa jo menemään tässä keskustelussa pissavehkeet sekaisin keskenään...
Speksit tais olla et keskusteluun ei saanut osallistua jos:
a) ei ollut tehnyt ohjausswappia
b) rakentanut kilpa-autoa

Eli kuten Ale kätevästi sanoi: Jos et oli tehnyt telkkaria, et saa arvostella niitä.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Urran sanoi
Speksit tais olla et keskusteluun ei saanut osallistua jos:
a) ei ollut tehnyt ohjausswappia
b) rakentanut kilpa-autoa

Eli kuten Ale kätevästi sanoi: Jos et oli tehnyt telkkaria, et saa arvostella niitä.

Jännä vaan kun joku kysyy ohjeita neuvoja jne swappiin niin TE jotka edes ette ole tehny niitä niin ootte enite tuomitsemas...

Antaa tehdä, kyll rintapellin oikein tehtynä on iha yhtä turvallista ellei turvallisempaa kuin hiilikuituisen konepellin vaihto ( ja se kiinahiilaripelti ei törmäystilantees tosiaankaa ole välttämättä se turvallisin)
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Harri K sanoi
Jännä vaan kun joku kysyy ohjeita neuvoja jne swappiin niin TE jotka edes ette ole tehny niitä niin ootte enite tuomitsemas...

Hyvä se on tuoda esille, että ei siinä oman ilon lisäksi paljon muuta järkeä ole. Jos vielä tuntuu hyvältä idealta niin antaa palaa vaan.
 

Pluto

BMW e92 335i
Liittynyt
29 Toukokuu 2005
Sijainti
Raisio
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

nokonzok sanoi
Hyvä se on tuoda esille, että ei siinä oman ilon lisäksi paljon muuta järkeä ole. Jos vielä tuntuu hyvältä idealta niin antaa palaa vaan.
Tuota... mitä muuta sillä sitten haetaan/pitäisi hakea?
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Pitäs lailla kieltää nuo rhd:t

Päästäs helepommalla lakialotetta tekemään ;D
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

No suomessa ei tuu menee läpi tuo RHD kieltäminen, kun sinne menisi posti autot. Eestissähän nuo RHD autot on kielletty. Pitäisi rinnastaa konversio tekniikan vaihtoon ja jonkunmoinen kolaritesti tehä jokaiselle yksilölle mihin vaihto tehty ;D
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Anza69 sanoi
No suomessa ei tuu menee läpi tuo RHD kieltäminen, kun sinne menisi posti autot. Eestissähän nuo RHD autot on kielletty. Pitäisi rinnastaa konversio tekniikan vaihtoon ja jonkunmoinen kolaritesti tehä jokaiselle yksilölle mihin vaihto tehty ;D

ni paitsi et yksikään evokaan ei rhd:äkään menis nykyaikaisista kolaritesteistä varmaankaa läpi.
Tää kolarikeskustelu voitais lopettaa jo!
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

No veikkaan ettei kovinkaan moni 90-luvun autoista menis ::)
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Anza69 sanoi
No suomessa ei tuu menee läpi tuo RHD kieltäminen, kun sinne menisi posti autot.
Vantaalla ainakin nähnyt että posti jakaa nykyisin LHD i40illä postia ???
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Kyllä ne ainaki täällä maalla tuppaa RHD caddyjä olee.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Täällä kaupungissa ajavat MHD-skoottereilla..
 
M

Mark78

Guest
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Melko huvittavia piirteitä näyttää tämä keskustelu saaneen... Lyhyesti sanottuna, ellei ole kykenevä ajamaan rhd autoa, niin sitten pitää pysyä lhd autoissa. Ja itse en näe mitään järkevää syytä, että miksi nuota konversioita pitää tehdä, autoja kun voi ostaa valmiinakin joissa ohjaus on vasemmalla. Ja tähän loppuun, ellet itse kykene ajamaan autoa kuin ainoastaan vasemmalta, niin miksi se pitäisi toisiltakin lailla kieltää... ;)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Niinpä!

Ajeleehan ne jotku Dacia dustereillakin. Pipoa vaan syvemmälle päähän.
 

TvonS

Evo9
Liittynyt
25 Lokakuu 2010
Sijainti
Jyväskylä
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Eikös LHD joudu harvemmin kolariin muutenkin oikeanpuoleisessa liikenteessä... ;-)
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MäTSi sanoi
Samaa naureskellu, kuinka hyvin pitää pintansa tämä "rattiväärällä puolella" juttu ;D

Ratti voi olla "Oikealla" puolella , mutta ei mitenkään väärällä puolella toinen vaihtoehtohan on "Vasen" puoli.

Missään tapauksessa , Älkää ostako autoja missä Ratti on väärällä puolella , voi tulla Trafin kanssa ongelmia. ;)
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Ratti voi olla "Oikealla" puolella , mutta ei mitenkään väärällä puolella toinen vaihtoehtohan on "Vasen" puoli.

Missään tapauksessa , Älkää ostako autoja missä Ratti on väärällä puolella , voi tulla Trafin kanssa ongelmia. ;)

Ei hele... Nyt oli kyl nii hyvä että pakko :peukku :peukku
Kiitos jp puurot on jossain muualla nyt entä lautasella tai suussa :D
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

cubeqtio sanoi
Jpllä hyvä nyrkkisääntö. :)
MitsuT sanoi
Ei hele... Nyt oli kyl nii hyvä että pakko :peukku :peukku
Kiitos jp puurot on jossain muualla nyt entä lautasella tai suussa :D

Onneksi on melkein jo auto valmis tai ollaan "rakentelussa" ainakin reilusti paremmalla puolella. Onnea matkaan vain "Ase"veljille harrastusten parissa. :) :peukku
 
Ylös Bottom