Liikaa Galantteja tallissa / pihassa... Mikä menekki olis osille?

TDX^

OmNomNom
Liittynyt
28 Toukokuu 2010
Sijainti
Kinnula
Tuli sitte äsken lyötyä lukkoon kolmannen Galantin haku...

Nyt pitäisi pähkäillä laittaisiko kaikki kolme menopeliä ajoon vaiko yks palasiksi ja kiertoon osittain ottaen ite parit pisteosat ensin irti.

Mille näistä löytyisi eniten osientarvitsijoita:

-99 facelift 2.0 GLX sedan
vaiko
-98 2.5 V6 sedan (manuaalilootalla + keulan osat vielä irrallaan sport puskuria myöte)
vaiko
-00 2.4 GDi farkku (automaaginen + keulamällättynä vain hivenen) Jos jollain ylimääräisiä etu umpioita ni yv:tä tulemaan hinnan kera. Ja yhelle puskurille olis vielä tarvetta jos kaikki vehkeet ajoon...


Yhtä puskuria ja umpioita vaille olis kaikille vehkeille kaikki osat valamiina. V6 ja Gdi vaatii hieman parsimista, 2.0 on kasassa oleva käyttis, tosin Konin iskareilla & KW:n jousilla jotka vielä hyvässä iskussa.

Nyt mietin, että kannattaako nyt pistää tuo uusin hankina GDi palasiksi ja osiin ja pinoon ja ottaa siitä puuttivia osia V6:een...

Vaiko pitäisikö hennoa pistää pienimoottorisin käyttis 2.0 pannullinen elintenluovuttajaksi, jotta saisi parempivarustellut vehkeet tulille?

GDi:hän on sanomattakin selvää se epäluotettavin vehe noista... Mutta farkku + vetokoukku viehättäs...

2.0:aan olis just tulossa jakopään remppa eteen kun 290tkm lähestyy parhaillaan, mutta 5 vuoteen ei ole kertaakaan jättänyt välille, että sikäli ei hennoisi pistää osiin.

Toisaalta jos ottaisin kaikki tarvittavat "pisteosat" ja puuttuvat ja paremmat osat noihi kahtee muuhun (eli jos GDi ja V6 jäis itelle) ja pistäs tuon 2.0 vempaimen (kuvia galleriassa + oletuskuvana) kiertoon, niin ostaisiko joku eriparinokkapeltisen vehkeen sitten pois katsastettuna jos ei maalaisi enää uusilla väreillä, kun haluan pistää V6:een tuon paremmin pokatun faceliftin nokkapellin...

*Kuhä ääneen täällä pähkäilen...

Kellään kiinnostusta 2.0 tahi 2.4 vehkeen osille jos pistän atomeiksi?
Pitää tietää kumman osat menee paremmin kaupaksi.
 
Vs: Liikaa Galantteja tallissa / pihassa... Mikä menekki olis osille?

Laita nyt se V6 kuntoon :peukku
 
Vs: Liikaa Galantteja tallissa / pihassa... Mikä menekki olis osille?

Ite kattosin missä on paras kori ja laittaisin siihen sen v6 -tekniikan manuaalina :p Kyllä se gdi:n paikallekin menee, joutuu vaan polttoainejärjestelmän vaihtaan. GDi ei taida olla Sport?
 
Vs: Liikaa Galantteja tallissa / pihassa... Mikä menekki olis osille?

jos löyyy ja haluat väkisin eroon korkeasta konepellistä niin voin päästää sut tuskista ::)
 
Vs: Liikaa Galantteja tallissa / pihassa... Mikä menekki olis osille?

Tulee, jakopäänremppaa myöte kaik hilut jo vaihettu ja kondiksessa odottaa kevättä ;)
Vielä pitää miettiä, kummasta keulasta rälläköin palaset 2.0:sta vaiko 2.4:sta :D:D
Ja sitte puskurin ja umpioden istutus ja eiku baanalle. :)

Shadow sanoi
Laita nyt se V6 kuntoon :peukku
 
Vs: Liikaa Galantteja tallissa / pihassa... Mikä menekki olis osille?

Onneksi V6:n kori on jo hyvä ja motti istuu hyvin paikoillaan, että siinä ei tarvihte onneks vaihtohommiin alkaa, pitää vain vielä keulan loput hilippeet oikoa.

GDi vain automaagisella lootalla vähä jännittää :D Mutta sen näkee sit perjantaina mimmonen vehe se o, että tekeekö sillä ylipäätään mitään vai meneekö samantien V6:n keulan parsimiseen. GDi:stä en vielä tarkemmin tiiä ku ei oo omassa pihassa, se oli vähä osittain sika säkissä xD

mystinengalant sanoi
Ite kattosin missä on paras kori ja laittaisin siihen sen v6 -tekniikan manuaalina :p Kyllä se gdi:n paikallekin menee, joutuu vaan polttoainejärjestelmän vaihtaan. GDi ei taida olla Sport?
 
Vs: Liikaa Galantteja tallissa / pihassa... Mikä menekki olis osille?

Se taitaa olla melkeen ainut osa josta en luovu xD
2kpl antifacelift luukkua kyllä vois olla jouten ;) :D

Mutta on ne pokkaukset vaan niin nam :D

akio sanoi
jos löyyy ja haluat väkisin eroon korkeasta konepellistä niin voin päästää sut tuskista ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom