Liikennekäyttäytymistä kerrakseen..

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1540599
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Liikennekäyttäytymistä kerrakseen..

jep, toissapäivänä sattui kaksi miltei vastaavaa tapausta... Ensimmäinen, kun olin liikenneympyrässä ja sinne tuleva auto joutui tekemään äkkijarrutuksen kun tajusi ettei kerkeäkään minun eteeni ja huudatti riikkaria sen minkä ehti.

Toinen samana päivänä, ajoin kotiin päin melkoisessa letkassa. Kolmion takaa tuleva auto tuli puoliksi kaistalleni ja näytti keskisormea kun en väistänyt.

Molemmissa tapauksissa tuli ensimmäisenä mieleen, että auto seis siihen paikkaan ja takomaan järkeä niille päähän... :seina
 
T

tiiti

Guest
Vs: Liikennekäyttäytymistä kerrakseen..

Uutiseen on tullut pieniä muutoksia http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1541303

Voi pojat... :eek: taitaa olla penskoilla tylsää nykyään!
 

Mixo

Outlander 2,2DID, Colt RalliArt
Liittynyt
16 Kesäkuu 2006
Sijainti
Klaukkala
Vs: Liikennekäyttäytymistä kerrakseen..

No huhhuh... 6-vuotiaat! Ku ite olin 6v niin ajelin fillarilla pihaa ympäri ja leikin hiekkalaatikolla pikkuautoilla. Nää on nää nykyajan nuoret just tommosia!
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Liikennekäyttäytymistä kerrakseen..

Niin tää on jus sitä vapaatakasvatusta. Silloin kun olin itte pieni niin kyllä sitä sai kyytiä isältä useita kertoja ei sitä uskaltanut edes aatella tollasta.
 

GSR

Galant EA farkku V6 2.5 24V -97
Liittynyt
20 Heinäkuu 2005
Sijainti
Kokemäki
Vs: Liikennekäyttäytymistä kerrakseen..

Niimpä, mikäs sen helpompaa kun syyttää jotain muita ihmisiä omista mokista. Ensin on kaaduttu pyörällä, sotkettu/rikottu vaatteet, mahdollisesti pyöräkin on saanut vähän vauriota, keksitty vanhemille hätävalhe "emmää se ollu ko se oli sellanen mies ko yritti ajaa mun päälle!" Voi huokaus, ilmeisesti valehtelemalla on siinäkin perheessä saatu ikävät tilanteet ohitettua ennenkin kun kerran tollasia tarinoita ylipäänsä keksitään. Ja tuonkin episodin jälkeen korkeintaan on sanottu "Soo soo, etkö sinä tiedä että valehteleminen on rumaa? Otatko muuten jäätelöä vai haluatko hampurilaiselle?" Ja tilanne on sillä selvitetty. :mad:
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Liikennekäyttäytymistä kerrakseen..

Mixo sanoi
Äläpä muuta sano..

Olikin taas sitten syyllistetty aivan väärää puuta..


Itse ajoin nimenomaan fillarilla kuuden vanhana ensimmäisen "kolarini",ajoin kävelytietä,käännyin vas "niin kovaa" kuin pääsin,ja auto tulikin vastaan (siinä oli hyvin näköesteenä korkeat puskat)..

Noh,siitä nokkapellin kautta tuulilasiin,nenä murtui yms,mutta ei tullut mieleenkään syyllistää autokuskia,itseasiassa pelkäsin niin paljon "mitä vanhemmat sanoo",että lähdin karkuun,mutta poliisit löysivät mut verisenä muutaman kilsan päästä,ja selvisi kaikki lopulta.

Kuskikin oli erittäin mukava,tyytyi "kahvikuppi-korvaukseen",vaikka siltä menikin tuulilasi rikki.
Tämä tapahtui 80-luvulla.
 
Ylös Bottom