Lohkolämmittimen asennuksesta....

M

makezu

Guest
Mistä kohtaa olette laittaneet menemään eclipsessä sisähaaran, kun minä en keksi mitään muuta paikkaa kun kuskin puolen sisälokasuojan välistä. Sieltä laitoin virtakaapelinkin vahvistimelle, mutta jos sieltä sen pujottaa niin tarvitsee tosi pitkän johdon jos sen lämmittimen apukuskin puolelle laittaa ::) Ja entäpä onko se itse vastus vaikea asentaa? Pitääkö päästä auton alle? Entä tarvitseeko mitään erikoistyökaluja? Kun Civicissä sen sai laitettua ihan ylhäältä päin...
 
Sama vika lancerissa. Tulipellissä ei ole kuin etusormen mentävä reikä ja sekin kuskin puolella. Tällä hetkellä sieltä menee vahvarin johto. On tuossa joskus ollut sisähaaroitin kun näkyy ruuvin jäljet keskikonsolissa mutta mistä viedä läpi cable?
 
vahvistimen piuhan jostain lokarin välistä? mitäs ihmettä.. ? sieltähä tulee siisti tiivistetty aukko konehuoneesta suoraan matkustamoon... eihä sitä tarvitte mistään lokarien välistä vedellä :D
 
Juu, siinä missä ilmastoinnin putki kuuluisi mennä, on tajuttoman iso reikä tulpattuna kumitulpalla.
...siis jos ei ole ilmastointia.
 
Niinpä niin, mutta kun on tuo ilmastointi.... tottakai olisin siitä vetänyt, mutta kun siitä ei saa nyt edes 2.0 neliön johtoa menemään.
Mutta kuskin puolen lokarin sisään menee läpivienti ja sieltä menee läpivienti kuskin jalkatilaan ja siellä kulki myös muita johtoja niin se oli helpoin tapa vaikka pitikin irroittaa rengas ja sisälokasuoja :eek:
 
kyllä mulla on ilmastointi, ja apparin puolelta konehuoneesta tulee iso hole missä kumitulppa... sieltä saa vaikka kuinka paljon johtoja vedettyä...
 
millä kohdalla? mulla ei ole kuin se ilmastoinnin reikä.... Olisko sulla mahdollista ottaa kuvaa siitä kohdasta?
 
voinhan mä tossa ottaa kun saan kameraa lainaan, reikä on heti akun takana...
 
Joo se on se Ilmastoinnin reikä mutta kun siitä ei (ainkaan mulla) mahdo mitään johtoja, voe voe.... Pitää turvautua sumari asennuksessa ja sisätilalämmittimen asennuksessa siihen lokarin kaaren reikään.... Mut ota kuva jos saat kameran silti...
 
Lämmitysvastuksesta sen verta, että omaan -92 eclipseen en sitä saanut väännettyä. Alapuolelta sain sormen juuri ja juuri ylettymään vastuksen paikalle. Jos vastuksen asentaa, joutuu purkamaan konehuoneesta ilmeisesti romua pois edestä. Niin ja tosiaan se reikä on sielä koneen takana samassa korkeudessa kuin startti. Reikiä on kolme ja ohje sanoi, että oikea reikä olisi muistaakseni keskimmäinen niistä. Sinne vain asentamaan ;)
 
No mulla menee siinä vain yks iso putki ja se reikä on sille justiinsa aika nafti... En sitten tiedä jos sitä kumia mattoveitellä leikkailis niin meniskö sitten, ja semmonen homma että kun sain siitä ohuen johdon menemään niin se tunkeutui vaan jonnekin äänieristyksen ja tulipellin väliin, kun ei mahtunut kääntymään kun siellä hanskalokeron takana on joku ilmastointiin liittyvä pönttö.
Taitaa se vastuksen laittamiseen tarvita sitten paikallisen Teboilin henkilökuntaa :-\
 
Takaisin
Ylös Bottom