M Kole EVO III

Vs: M Kole EVO III

Ei pelkkiä kyssäreitä vaan kommenentteja myös. Näköjään vaikeuksien kautta voittoon, mutta ainakin on Suomen ensimmäinen EVO III lambo-ovilla :peukku Mielenkiintoinen projekti ja lisää juttuja vaan siitä mitä oot puuhaillu.
 
Vs: M Kole EVO III

No niin tulihan se sieltä !! :peukku

Ootko koittanut kaasujousta toisin päin ? Koita ja katso miten käy...
 
Vs: M Kole EVO III

http://catalog.lesjoforsab.com/catalog/

tuolta luulisin et löytyy sopiva jousi. Oon itse töihin tilaillu noilta vaikka millasii kaasujousia.
 
Vs: M Kole EVO III

Pointsit rakentelusta, mutta ei ihan "my cup of tea". Tiedostan olevani ahdasmielinen puritaani, joten älä turhia murehdi :)
 
Vs: M Kole EVO III

Katellaan katsastusta ensi viikolla jos konttorilla on asiantuntevaa henkilöstöä paikalla.
 
Vs: M Kole EVO III

Kuinkas vaivatonta autoon kipuaminen nyt on kun saranamekanismit ovat valmiit? Pieni ero siinä kuitenkin on 2-ovisen ja 4-ovisen auton ovien pituudessa.
 
Vs: M Kole EVO III

KaeVuRi sanoi
Kuinkas vaivatonta autoon kipuaminen nyt on kun saranamekanismit ovat valmiit? Pieni ero siinä kuitenkin on 2-ovisen ja 4-ovisen auton ovien pituudessa.
No alussa kun saranasta ei saanut kaikkea "hyöty nostoa" irti niin homma oli melkoinen tekniikka laji ,nyt kun ovi nousee kunnolla niin kyytiin päsee heittämällä eli melko kivuttomasti ainoa miinuksen tekee nuo recaron jakaran sivutuet. Enpä usko että hirveä ero kulkuaukolla on 2 tai 4 ovisessa kun monesti 2-ovisessa auton penkki ei liiku taaksepäin sen enempää kuin 4-ovisessa ja näin ns.kulkuaukko penkille ei ole sen isompi(ehkäpä näin ???).Suurin hyöty saadaan kun sarana mekanismi nostaisi oven vaikka suoraan pystyyn,mutta siinäkin olisi oma hankalutensa,koska oven kiinni vetäminen olisi hankalaa.Alla sivusta kuva Ps.kyllä siitä mahtuu ainakin tälläinen n180cm ja yli 100kg uros.
 
Takaisin
Ylös Bottom