Mahtuuko 215/40/R17 Coltin alle

A

ANDi

Guest
Pitää tässä pikku hiljaa alkaa metsästää uusia kesäfillareita ;D

Saisin suht halvalla 17" vanteet ET40, jako 4x114.3, ja renkaat päällä 215/40/R17 ;D

Ja kysymys on: MAHTUUKO ;D ;D ;D Pyörimään siis ;D ;D ;D

Alusta menee kans vaihtoon ensi kuussa, eli liika jousitus ei ole probleema ;D

Ja autohan on Colt, vuosimallia -91 8)
 
siinä ja siinä.. ET on ainaki aika oikea

http://www.esakovanen.net/MITSUBISHI.htm

205 varmaa menis kyl ja riippuu onko vanne 7 vai 7.5" levee
 
ANDi on jo vastauksen saanu mut muillekkin tiedoksi että 7.5*17 ET40 vanne menee Coltiin! Kuten myös 215 rengas menee alle :)
Ainoa mitä "joutuu" tekemään, on ottaa pois ne moottorin muovisuojat edestä koska niihin rengas laahaa hiukan!
Pistin tosta vanhasta coltista kuvan, siitä näkee miten hyvin kaarissa on tilaa (rengas oli kylläkin vain 205 mut ei se 215 NIIN paljoa leveempi ole :D)

OT: Kyl harmittaa katsoa noit vanhoi kuvia :'( oli se kuitenki aikasen nätti peli ;D 8)
 

Liitetiedostot

  • vanhacolttakaa.jpg
    vanhacolttakaa.jpg
    131.3 KB · Lukukerrat 269
tos janin vanhassa coltissa noi rengas/vanne paketti sopii kun nenä päähän ;)
ja jani älä sure mikään ei ole ikusta tostahan on vain yksi tie eli ylos päin ;D
 
Jani T ! Mitkäs kirkkaat vilkut sulla oli tos Coltissa?Siis tarkotan noita etulokareissa olevia pikkuvilkkuja. :eek:
Siistin näkönen peli.Olikos noi helmat ne alkuperäis muovihelmat,vaan maalattuna? ::)
Ja kyllähän nyt 215 leveet nakit 17" menee melkein autoon ku autoon. ;)
 
Jos olen käsittäny oikein, niin ne on VW Golf mk3 tarvikevilkut ;D

Ja levikkeet ovat orkkis GLXi-levikkeet, mutta maalattuna ;D

Jani T vahvistanee tämän ;D
 
Ööö,miks GLXi levikkeet? ::) Mulla on kai GLi ja siinä on kans tollaset levikkeet. :-\ Mitenkähän helppo noi vilkut on asentaa?Kiinnitys?
 
Itellä on Volvo V70:n vilkut, ja ne on kiinni ihan vaan kuumaliimalla ;D ;D ;D Hyvin on pysynyt ;D
 
Joo Golfin tarvikevilkuthan noi oli :)

Helmat oli alkuperäiset, enkä ota kantaa siihen et missä malleissa noita on ollu! (käsitys on et se riippuu lähinnä vuosimalleista eikä varustetasosta välttämättä ???)

Jonttu: Joo ylöspäinhän täs mennään...
ainakin paljon lujempaa tolla uudella, jos ei muuten ;D
 
vanha aihe mutta ;)
itse laitoin juuri '93 CA# colttiin (vakio jouset) 215/45-17
ET 35 ;D takapään kanssa on vähän ongelmaa kuopissa ottaa loksuihin... pitää varmaan vaihtaa jäykemät jouset tai ensiavuksi sellaset kumit jousien väliin... perä muutenkin aikas alhaalla tuossa :p

215/45-17 ;D
 
Sulla on vaan liian korkea profiili renkaissa. Kumit ja kaarien leikkaus voi tosiaan auttaa asiaa, ainakin mulla.

Jotkut 205 renkaat on muuten leveämmät kuin 215.
 
Axu sanoi
Sulla on vaan liian korkea profiili renkaissa. Kumit ja kaarien leikkaus voi tosiaan auttaa asiaa, ainakin mulla.

Jotkut 205 renkaat on muuten leveämmät kuin 215.

periaatteessahan tuon 205 & 215 pitäs olla pinnan leveys...
esim. mulla näyttää todellä "läskille" kun on vielä ne vanne suojat...
 
Kaveri oli mitannu 205 Nexenit leveemmiksi kuin 215 Falkenit(?) En tarkemmin tiedä, mutta kulutuspinnan leveys taisi olla kyseessä kun ei ole mikään eilisen teeren poika kyseessä. ;)
Vanteen leveys ym. tottakai vaikuttaa jos mittailee eri tyylillä.
 
Niin, Falkenit on suht kapeita. Mulla oli Leonissa 245 leveät Falkenit ja hyvin pyöri, mutta moni sitä ei uskonut, ennenkuin itse näki.
 
Takaisin
Ylös Bottom