Mallisarjan c5/c6/c7 gti lancer kysymys

ahtopaine

Member
Liittynyt
15 Maaliskuu 2003
Onkos kellään tietoa onko c5/c6/c7 1.8 16v gti lancerissa abs ollut lisävaruste vai onko saanut ilman? Onko Suomeen myyty ilman?
Itsellä muutoskatsastus edessä ja käytän vertailuajoneuvona gti lanceria. Muutos katsastettavassa autossa ei ole abseja, joten käsittääkseni jos vertailuajoneuvossa on abs,
joudun myös abs jarrut laittamaan. Ainakin mitsubishi galant dyn4:sessa oli lisävaruste. Kiitos etukäteen
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
C5 gti coltissa se on myös lisävaruste joten uskoisin että myös lancerissakin.

Lancerissa taisi myös olla se kuorman mukaan säätyvä jarrupaineventtiili taka-akselilla? Sitähän ei pois saa vaikka abs saakin.
 

ahtopaine

Member
Liittynyt
15 Maaliskuu 2003

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Ei mulla ABS ia ollut. C68A -90 gti.

Tuleeko siihen 4g63 vai mikä?
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Kiitos tiedoista, vielä täytyy tehon mittaus tehdä ja sit konttorille
no sen verta tiiän että jarrutehoa tarvitsee lisätä, vakio jarruilla ei tuu menee läpi, mutta oletan että jos olet tekniikan vaihdon suorittanut itse olit jo tästä tietoinen, onko foorumilla tai muualla päiväkirjaa projektista?
 

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Tuskin siihen ainakaan gti lancerin vakio jarruja tulee. On edessä niin makia rakenne, että pitää koko napa purkaa levyjen vaihtoa varten.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
no sen verta tiiän että jarrutehoa tarvitsee lisätä, vakio jarruilla ei tuu menee läpi, mutta oletan että jos olet tekniikan vaihdon suorittanut itse olit jo tästä tietoinen, onko foorumilla tai muualla päiväkirjaa projektista?
Paitsi että siinä gti:ssä on mallisarjan isoimmat jarrut ettei niitä tarvitse lain mukaan vaihtaa. Toki järkevä rakentaja lyö eteen vaikka outtiksen jarrut niin sitten pysähtyy paremmin.
 
Ylös Bottom