Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

M

Matu

Guest
#1
Noniin, ajattelin kirjoittaa pikkasen mun projektista joka alkoi n. vuosi sitten moottoririkosta ja jatkuu edelleen toisen moottoririkon takia :seina

Mielipiteitä sekä viritysosa ehdotuksia otetaan vastaan

Modit tällä hetkellä: (todennäköisesti yks kiertokanki paskana ja samalla kampiakseli mennyt korjauskelvottomaan kuntoon)
Wiseco 1400HD 9.0:1 86mm männät
BC H-profiili kanget ARP pulteilla
ARP runko sekä kansi studit
BC imu sekä pakoventtiilit
Jäykemmät venttiilijouset
Portattu kansi
AMW special metallikärkisuuttimet 1300cc
Walbro 255 pa-pumppu
Alempi putki välijäähdyttimeen (MAPerformance)
HKS Turboback kotitekosella de-catilla
Apexin imu kitti
CompetitionClutch kevennetty vauhtipyörä sekä stage 3 kytkinpaketti
Innovate laajakaista lambda/Prosport öljynpainemittari/Auto Gauge ahtopainemittari
Säädetty RE85:elle
Ulkopinta Pro Coating kristallikäsittely fluori pinnoitteella

Keskustelu http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=55947.0

Eli auto haettu n. vuosi sitten (06.2014) Kuopiosta Paraisille tiedätte varmaan kuinka siistii on ajaa evolla 600km nonstop 8) (Perse vieläkin hellänä)
 
M

Matu

Guest
#3
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Alusta massattu ja pari viikkoa tämän jälkeen...



Kone nakutti täyskiihdytyksessä ja männästä irtos pala, onneks jäi sylinteriin eikä menny turbosta läpi :palvo

 
M

Matu

Guest
#8
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Dynossa viimeisellä tarkastusvedolla säätäjä kuuli stetoskoopin kautta koneesta raksuttavaa ääntä luojan kiitos että huomasi ajoissa :palvo , eli todennäköisesti kiertokangen laakeri mutta tiedän varmuudella vasta ku olen ehtiny avata koneen

Korostan vielä että tämä moottoririkko oli rakentajan (eli minun) vika EIKÄ säätäjän.

Veikkaan että oli liian tiukka öljyvälys näille tehoille (0,025mm) kallishan tää opetus on mutta ens kerralla rakennan semmosen mylly että voi että. 8)

Ja nyt taas armoton osien etsintä ja parannuksia ja lukemista ja...
 
Ylös Bottom