Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Tosiaan parin frendin kaa lähös ahvenanmaalle tossa loppuviikosta, ja aattelin kysellä et oisko kellään jotain hyvii leirintä kokemuksia sieltä päin jne. et tyyliin mikä oli hyvä paikka/kallis halpa/ jotain nähtävyyksii lähettyvillä...
 
Vs: Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Leirintäalueelta ei ole kokemusta (olen yöpynyt kavereittein luona kun olen Ahvenanmaalla käynyt...)

mutta tosta pitäisi löytyä aika paljon hyödyllistä tietoa

http://www.visitaland.com/fi/service_category/leirintaalueet/
 
Vs: Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Haha!!!!

Ollaan lähös affennanmaalle kans viikonloppuna, perheen kera ;D. Todettiin että hotelli tulee samanhintakseks(jos ei ihan sitä pienintä piilopirttiä kehtaa ottaa) ja lisäks kuuluu aamiainen ja uima-allas ni ei kehannu mökkejä ottaa.
 
Vs: Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Juu tota sivustoo itekkin katsellut mut vähän vajaaksi noi tiedot jää... mm. aina suosittelevat varailemaan jonkun matkatoimiston kautta...

me ollaan menossa pakulla sinne ja sit rinkat selkään ja fillarilla liikkuminen ja tarkoitus vetää sellaista survival meininkiä eli telttailuu jne. aattelin et olis hyvä ku olis sauna/suihkutilat vuokrattavissa jostain sielt päin. 6vuotiaana viimeeks käynyt tuol pyörimäs... :peukku
 
Vs: Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Nauvo on ainakin yksi aika ehdoton kohde tuolla. Ite oon liikkunu veneellä tuolla ni en tiiä mitenkä hyvin autolla pääsee mihinkin. Nauvossa on ainaki hotelli siinä satamassa.
 
Vs: Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Basbarduu sanoi
Nauvo on ainakin yksi aika ehdoton kohde tuolla. Ite oon liikkunu veneellä tuolla ni en tiiä mitenkä hyvin autolla pääsee mihinkin. Nauvossa on ainaki hotelli siinä satamassa.
Häh? Eiköhän Nauvo kuitenkin ole ihan täällä ns. mantereen puolella :) Ja sinne pääsee ihan autolla perille saakka (minne sielä sitten haluukin mennä)
 
Vs: Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Siksi juurikin sanoin ton Nagun ku sinne pääsee autolla. Korppoo on tietenki kans kiva paikka.
 
Vs: Menossa ahvenanmaalle onko leirintä alue suosituksia?

Oma reissu affenanmaalle on nyt ohi ja pakko sanoo et aika makee mesta :peukku. Jos ottaa oman auton mukaan niin päivässä ehtii kiertää vaikka koko saaren, toki me mentiin neljä päivää ja ajan kanssa. Ne saaret jonne pitää ottaa lautta jäi vielä kattomatta, mutta ilman niitäkin on todella paljon nähtävää. Lungi meininki, yllättävän edukas hintataso(ainakin pks hintoihin verraten..) ja mukavaa porukkaa, palvelua saa toki helpommin kun osaa ruotsia, muttei ne silti kato kieroon vaikka yrittäiskin toisella kotimaisella vaan yrittää hoitaa homman kotiin.
 
Takaisin
Ylös Bottom