Mersusta Mitsubishiin

mikablo

New Member
Liittynyt
15 Kesäkuu 2014
Tein tänään mielestäni erinomaisen päätöksen siirtymisessä mersuista mitsubishiin (Pajero). Vaihdoin vielä vanhempaan (tosin vähemmän ajettuun). Ensi kilometrit takana ja hyvältä tuntuu. Olin myös todella yllättynyt huollon edullisuudesta (mersuissa halvimmat huollot 3 x kallimmat). Suurin syy miksi siirryin oli se, että E-sarjan mersun ylläpitäminen on käytännössä järjetöntä. Autolla oli ajettu (vain) 155tkm ja kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä. Autoa joutui korjaamaan joka vuosi useammalla tuhannella eurolla (viimeisin niitti oli ilmajouset ja raidetangon pää, josta laskua vajaa 3000€). Nyt sormet ristiin :) olen siinä käsityksessä, että Pajeron luotettavuus on aivan eri tasolla kuin mersun. En kyllä epäile yhtään. Olen myös erittäin mielissäni Pajeron tiloista nahkajakkaroilla. Oletin mersun jälkeen pientä nitinää ja natinaa, mutta ei mitään. Automaattikaan ei kalpene mielestäni yhtään mersun lootalle.

Millaiset huoltovälit Pajerossa on?
 

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vs: Mersusta Mitsubishiin

mistäs tällaisen herkun löysit? :)

onhan niitä kaikennäköisiä lastentauteja joka vehkeessä, että ei kannata tuudittautua hyvänolontunteeseen kuitenkaan ;)
 

mikablo

New Member
Liittynyt
15 Kesäkuu 2014
Vs: Mersusta Mitsubishiin

-JP- sanoi
Laitas vähän kuvia. :) Onnea uudelle Autolle isolla A:lla.

Juu kiitoksia. Kyllä on jykevä peli ja mahtavat tilat! Yritän ottaa kuvia jossain välissä. Onko näissä huoltoväli vuosi/10.000km?
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs:

15tkm/1v huolto ja öljynvaihtoväliä voi pitää 7.5tkmn välein. Etenkin ku on gdi.

Lähetetty minun HTC One laitteesta Tapatalkilla
 

mikablo

New Member
Liittynyt
15 Kesäkuu 2014
Vs:

Webtrap_86 sanoi
15tkm/1v huolto ja öljynvaihtoväliä voi pitää 7.5tkmn välein. Etenkin ku on gdi.

Lähetetty minun HTC One laitteesta Tapatalkilla

Kiitoksia. Kulutus näyttää olevan 18l/100 sekalaisessa ajossa. En tiedä vaikuttaako polttoainesuodattimen vaihto tms kulutukseen, mutta aika hyvin näyttää maistuvan :)
 
Ylös Bottom