Mikä ET? (Lancer 1.6 -93)

Spöck

Mitsubishi Lancer 1.6 glxi -95. Yamaha Yzf R6.
Liittynyt
3 Marraskuu 2003
Sijainti
Helsinki
Yksinkertainen kysymys, mikä on optimi ET autolleni?
kun on päässyt unohtumaan... ja tän vuorokauden aikana pitäs saada tietää, että kiitos paljon pikaisista vastauksista :)
 
Re: MIKÄ ET? (kiire auttakaa joku pls...)

Muistaisin et se oli 38 Mut 42 menee myöskin
 
Re: MIKÄ ET? (kiire auttakaa joku pls...)

Entä mikä ET olis paras tohon mun galluun jos pistän 17" kiekot 7"leveet. Entäs sit renkaan "korkeus tai paksuus", ku matalaprofiili menee alle mut ei oikee tie kuinka matala. Renkaiks joku 215/... max 225/... ku ei viitti rekaista maksella nii helvatiks joka kesä :-\
 
Re: MIKÄ ET? (kiire auttakaa joku pls...)

Mulla sopi hyvin et40 ja 225/45/17 rinkulat
ei ota kiinni mihinkään...
 
Re: MIKÄ ET? (kiire auttakaa joku pls...)

Juups no täytyy sit pistää tollaset 225/45/17 :)
 
Re: MIKÄ ET? (kiire auttakaa joku pls...)

Donputte sanoi
Wado sanoi
Juups no täytyy sit pistää tollaset 225/45/17  :)

ei varmaan lyö enää jäpöstä  ;D

Ootteko kokeillut ajaa 1.6 Gallua 225/45/17 renkailla ilman ohjaustehostinta ;D Hiki valuu kun saat sen pois parkista. Auto on niin laiska jo 13" vanteilla ;D

Kiitos "ralli artille" vinkistä millä saa köyhän miehen ohjaustehostimen ;)
 
Lancerin vakio offsetti on näköjään 46. enpä tiedä kaipaako tuota tietoa enää kukaan, paitsi minä itse joka lähdin sitä täältä hakemaan ja löytyikin työpaikan korjaamokäsikirjahyllystä...
 
coltlancer sanoi
Lancerin vakio offsetti on näköjään 46. enpä tiedä kaipaako tuota tietoa enää kukaan, paitsi minä itse joka lähdin sitä täältä hakemaan ja löytyikin työpaikan korjaamokäsikirjahyllystä...

Jollain 5" vakiovanteilla toi voi ehkä toimia, mutta suuremmilla leveyksillä tulee jo sopivuus ongelmia.
7"-> vanteilla ET on luokkaa 35-42...
 
Takaisin
Ylös Bottom