Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

lancer evo-r sanoi
Tosin noi renkaat oli jo alkukesästä melko huonot sisäreunoista... :p Harmittaa kun muuten hyvässä kunnos renkaat. :mad:

Renkaissa jos on ollut jo alkavaa kulumaa niin ne menee silti vaikka kulmat olisikin kunnossa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ei tuolla romuläjällä kyllä podiumilla seistä sunnuntaina....

1746123-max994x592.jpg
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Danske taas lisännyt jotain ihme tingeltangelia verkkopankin ulkoasuun :seina
Kiva ylläri joka kerta kun käyttää verkkopankkia niin aina on jotain uutta "hienoa" tehty sinne. Nytkin oli jotain ihme luokitteluja lisäilty jotta näkee jokaisen kk omat menot/tulot ja mihin sitä rahaa menee ::)
Kiitos vaan kun saa etsiä aina, että mistä se lasku saatiinkaan maksettua...noh pitäähän ne palvelumaksut jotenkin hyödyntää. Aikaisempi oli paljon parempi kun heti näki tilien saldot ja laskunkin sai maksettua ilman sen kummempaa säätämistä.

:seina

Vai olinko mä taas jossain ihan väärällä sivulla ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pitäis iltapäivällä lähteä pohjois-karjalaan 7 päiväks töihin 572km ja legnumilla... arvon viellä lähdekkö legnumilla vai navaralla matkaa taittaa :seina

Ei parane valittaa ko töitä on, vaikkei ihan nurkissa olekkaan, mut silti ;D onneks ei ole rapulaa
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pesin aamulla kämmenen kokosen palan maalia pois konepellistä... Millä lie maalilla maalattu, kun on ihan pehmeää ja joustavaa, eikä ollu pohjiin tarttunu.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Katoin mtv3 uutisiaja taas rupes ns. painamaan mieltä kun aina nuo uutiset on niin aivottomia. Tähän tyyliin kertovat: "Hieno ruska on nyt pk-seudulla, lapissa se on ollu jo kauan mut me ei jakseta kertoa siitä mutta nyt se on ihan täällä HELSINGISSÄKIN..." ja sit haastattelivat ihmisiä, jotka kerto mitenkä elämä on ihanaa kun Helsingissä on ruska.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Katoin mtv3 uutisiaja taas rupes ns. painamaan mieltä kun aina nuo uutiset on niin aivottomia. Tähän tyyliin kertovat: "Hieno ruska on nyt pk-seudulla, lapissa se on ollu jo kauan mut me ei jakseta kertoa siitä mutta nyt se on ihan täällä HELSINGISSÄKIN..." ja sit haastattelivat ihmisiä, jotka kerto mitenkä elämä on ihanaa kun Helsingissä on ruska.

Jep ja kohta on sitten ruskaa ja pakkasia :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Jep ja kohta on sitten ruskaa ja pakkasia :seina

Mistä tuli mieleeni ,että käytän meidän kimppa talli projektin työnimenä : "Ruskoo Pakkasella" , Hervannan Ruskossa kun sijaitsee pytinki. VAG konsernin tuotteeseen väänsin uusia jarruja viime viikonloppuna , muuten osui nimitys kohdilleen ,mutta oli sisällä T-paita kelit.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Jep ja kohta on sitten ruskaa ja pakkasia :seina
Ja sitten loppuukin tälle vuodelle tämä joutava kärvistely ja lumen odottaminen.. Kunhan ensin selvitään vielä tästä syksystä..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joutuu odottamaan uutta pankkikorttia pariviikkoa ja vanha suljettu... Pankin täti soitti että kortti olisi hakkeroitu ja että se pitäisi sulkea...
En kyllä ole ainakaan huomannut että olisi ylimääräistä rahaa hävinnyt :eek:
Ja lauantaina olis pitäny saunailtaa viettää työporukalla mutta taitaa baari reissu jäädä ainakin väliin...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Piti laittaa evoa tänään vähän alennusmyyntiin, niin accord polvilleen rantatiellä ja sytytti sitten vsa- ja moottorihäiriövalon. Pikku-guuglailun perusteella voi olla vsa-moduuli sökö. Honda laittanut saksalaisen osan juuri diesel-accoon. Veholla 2500 eur + työt. Huomenna varaileen veholta aikaa... ...prkl. Tota evoa voi myydä, kun on ainoa auto, joka varmasti liikkuu tässä taloudessa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mr mmc sanoi
Joutuu odottamaan uutta pankkikorttia pariviikkoa ja vanha suljettu... Pankin täti soitti että kortti olisi hakkeroitu ja että se pitäisi sulkea...
En kyllä ole ainakaan huomannut että olisi ylimääräistä rahaa hävinnyt :eek:
Ja lauantaina olis pitäny saunailtaa viettää työporukalla mutta taitaa baari reissu jäädä ainakin väliin...
mulle luottokunta kanssa laitto 4vkoo sitte kirjeen että ois kortin numero joutunut jolleki listalle ja siksi uusi kortti on automaattisesti tilattu. Mitään outoa maksuliikennettä ei onneksi ole näkynyt ja uus korttikin tuossa oottelee käyttöönottoa...

edit: enkä ole edes ulkomailla käyny, jossei Vaasas käyntiä lasketa ;D Hotellin kyl varannu booking.commista tuona aikana, sekin Vaasasta.

Ebaystä ostanu mut paypallilla.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

^Sama juttu.
Tuntuu että joka kerta kun on käynyt ulkomailla menee kortti uusiksi vaikkei sillä maksa missään, vaan nostaa vain rahaa automaatista.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Teemu T. sanoi
Piti laittaa evoa tänään vähän alennusmyyntiin, niin accord polvilleen rantatiellä ja sytytti sitten vsa- ja moottorihäiriövalon. Pikku-guuglailun perusteella voi olla vsa-moduuli sökö. Honda laittanut saksalaisen osan juuri diesel-accoon. Veholla 2500 eur + työt. Huomenna varaileen veholta aikaa... ...prkl. Tota evoa voi myydä, kun on ainoa auto, joka varmasti liikkuu tässä taloudessa.

Näyttäisi, että selvisin säikähdyksellä. Otettiin autocomilla vikakoodi ja löytyi kaasupolkimen asentotunnistimen jänniteyhteydessä vikaa. Täytyy illalla putsailla anturi ja liitokset.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
"kesoilil".... joo matias joutu kääntää postin nesteeltä pois jo toks aikaa... :peukku
MäTSi sanoi
Joo, kusti polkee nyt kesoililta kiteelle mun laskut ;D

Sanonpa vaan että se on neste :peukku mä tankkaan siel aina ku oon tulossa turusta pois (koska evo sytyttää valon siinä kohalla aina..) en tiedä miks :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Divi sanoi
Sanonpa vaan että se on neste :peukku mä tankkaan siel aina ku oon tulossa turusta pois (koska evo sytyttää valon siinä kohalla aina..) en tiedä miks :D

Niin se on neste meille "normaaleille".

Vitun vittu, tosiaan ollu yli 3 viikkoa tää flunssa ja pikkuhiljaa rupes helpottaa tossa viime viikolla. Noh eilen vähän yskitti, vedin pienen juoksulenkin kuitenkin. Ei mitään. Nyt on sitten semmonen olo että kohta rillataa. Voi saatana.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Vaihtu tossa viimekuussa kuljetusyrittäjän ja tukkufirman välikäsi, nyt sitte tänään tuli niitti että yhteistyö lopetetaan, jää 4 kuskia ja 1 yhdistelmä työttömäksi. On aika iso kotti 4 auton firmassa, josta oikeastaan 3 on aktiiviajossa ja eniten kuskeja/tavaraa menny juuri tässä nyt lopetettavassa kuljetuksessa.

Kyllä vähä pistää mieltä ales, mistä löytää kuukauden päästä hommia jne... ::)
 
Vs: RE: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Niin se on neste meille "normaaleille".
Ai sielläkin on Kesoil. Mä olin siinä uskossa että Keravan Kesoil on ainut jäljellä oleva Kesoil. Se mistä Rane kähvelsi aina kaikki JIM patukat ja missä PK.comilaiset kahvittelee.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pari viikkoa ennen talvisäilytykseen vientiä kävi näin:


1375764_10151894300094788_746026244_n.jpg


Murtu pitkältä matkalta koko vanne.

Sitten vaan korvausta hakemaan kaupungilta...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

^L-Weldillä korjaus ~100€. Tosin, pitäähän se vanne mielellään vielä maalatakin sen jälkeen.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Nonni, tossa ku rintaa pöyhistellen kehuin että on hiace ihan justiinsa myyty.. no, sopimus oli että kun leimaan sen, niin kaupat on siinä. Tais olla katsastusmiehen vasarassa koboltti-terä tahi jotain muuta vastaavaa. Ajattelin että selviän vaan niillä tunkinkorvien tinaamisella mutta tinataan nyt sit vasenta helmaa viikonloppuna, maanantaina uusintanäyttö ja josko sitten!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kalle-koo sanoi
Ajelen kesät nelikolla ja talvet etuvetosella :eek:
Laitoin Jouni sulle spostia, kyselin sattuuko olemaan sopivan kokosta rengasta lainata päiväksi siirtoa varten?

Ei kai siinä jos haluaa hyvää säästää. Ymmärrän kyllä. Se on sitten toinen vaihtoehto ajaa tolla hyvällä ja pestä sitä niin saatanasti talvella. Sekin on yllättävän aikaavievää. Noh se siitä aiheesta. Tai no kohtahan alkaa varmaan tiesuolaus. Voi vittu. :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Ei kai siinä jos haluaa hyvää säästää. Ymmärrän kyllä. Se on sitten toinen vaihtoehto ajaa tolla hyvällä ja pestä sitä niin saatanasti talvella. Sekin on yllättävän aikaavievää. Noh se siitä aiheesta. Tai no kohtahan alkaa varmaan tiesuolaus. Voi v***u. :seina
Mielummin näin. Ja ei pestä saatanasti, vaan sopivasti. Liika pesu tappaa LSP:t ja naarmuttaa pintaa. Älä rakasta autoasi pilalle.

Ei mitään järkeä viedä nelivetoja talvisäilytykseen ajaakseen etuvedolla talvella..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Mielummin näin. Ja ei pestä saatanasti, vaan sopivasti. Liika pesu tappaa LSP:t ja naarmuttaa pintaa. Älä rakasta autoasi pilalle.

Ei mitään järkeä viedä nelivetoja talvisäilytykseen ajaakseen etuvedolla talvella..

Noh oli miten oli niin se on aika toissijasta se lsp:n kuoleminen ja pinnan naarmuuntuminen jos alkaa ruoste syömään peltejä pohjan puolelta. Ei nyt oteta sitä perinteistä miksei porukka aja nelivedoilla talvella keskustelua. Onhan se kyllä välillä ihan hauska ajaa. Oikea talvi kuitenkin on vähän toista kun tuo suolamössö missä voi ihan hyvin ajaa etuvedollakin. Mulla on talvella ne kaks mutkaa työmatkalla jossa neliveto might come in handy.

Onpas paha yskä :seina ettei nyt ihan offtopiciksi mene, kyllä perseestä olevia asioita aina löytyy.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jouni_K sanoi
Tämä! Talvihan on hauskinta aikaa tommosella painavalla nelivedolla.

juu mukava taksi suhareita liikennevaloissa kiusata!

painaahan se uus gtr 20kg enemmän....paljonko jouni sulla on
otteessa omamassa?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Noh oli miten oli niin se on aika toissijasta se lsp:n kuoleminen ja pinnan naarmuuntuminen jos alkaa ruoste syömään peltejä pohjan puolelta. Ei nyt oteta sitä perinteistä miksei porukka aja nelivedoilla talvella keskustelua. Onhan se kyllä välillä ihan hauska ajaa. Oikea talvi kuitenkin on vähän toista kun tuo suolamössö missä voi ihan hyvin ajaa etuvedollakin. Mulla on talvella ne kaks mutkaa työmatkalla jossa neliveto might come in handy.

Onpas paha yskä :seina ettei nyt ihan offtopiciksi mene, kyllä p*rseestä olevia asioita aina löytyy.
Likahan ei ruostuta suojatulla pinnalla. Pidetään ne vehkeet suojattuina, about puhtaana ja pestään säännöllisesti, mutta ylenpalttinen pesu tosiaan vahingoittaa autoa.

En tiiä missä tai mihin aikaan Late liikkuu mut kyllä mulla on melkee 30km 30km työmatkasta semmosta talvisin että v*tuttaa ajaa etuvetoa :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Likahan ei ruostuta suojatulla pinnalla. Pidetään ne vehkeet suojattuina, about puhtaana ja pestään säännöllisesti, mutta ylenpalttinen pesu tosiaan vahingoittaa autoa.

En tiiä missä tai mihin aikaan Late liikkuu mut kyllä mulla on melkee 30km 30km työmatkasta semmosta talvisin että v*tuttaa ajaa etuvetoa :D

jatketaan paremmalla ajalla puhelimessa vaikka (kunhat et herätä meikäläistä ) :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mitsumikko sanoi
juu mukava taksi suhareita liikennevaloissa kiusata!

painaahan se uus gtr 20kg enemmän....paljonko jouni sulla on
otteessa omamassa?

Enpä muista ulkoa, pitäis tarkistaa. Meni kuitenkin vastaavuuslapun mukaan, joten ei ihan todellisuutta vastaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kalle-koo sanoi
Ajelen kesät nelikolla ja talvet etuvetosella :eek:
Laitoin Jouni sulle spostia, kyselin sattuuko olemaan sopivan kokosta rengasta lainata päiväksi siirtoa varten?

MCF rengaslainausklubi pyörii ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mun talviauto tsekkiferrari harrastus täs ohel jäi näkyy todella lyhykäiseks :seina Eilen piti hakea leimaa siihen ja sitä ei herunu pienien välyksien takia.. mutta se että kotiin päin ajelles 5 vaihteella alko ääntää niin maan julmetusti :'( Joku siirtäjä / vastaava löystyny ilmeisesti mitä tossa kyselly/tutkinu asiaa..

Ei kyllä napostelis yhtää alkaa purkamaan tota 300€ pommia... ja etuvetosesta muutenkin hauska purkaa laatikko.. :seina :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Vituttaa niin maan pirusti. Kaveri kuskina perjantaina,itse ku olin baarissa
Niin sillä välin oli evoa käyty vähän soralla kokeilemassa.
Saldona molemmat kyljet kivet hakannu peltille asti,takavanteet molemmat paskana siihen
Päälle kytkin hajotettu. :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MitsuT sanoi
Vituttaa niin maan pirusti. Kaveri kuskina perjantaina,itse ku olin baarissa
Niin sillä välin oli evoa käyty vähän soralla kokeilemassa.
Saldona molemmat kyljet kivet hakannu peltille asti,takavanteet molemmat paskana siihen
Päälle kytkin hajotettu. :seina

En tahdo viisastella mutta hyviä "kavereita" sinulla. Käy hiomassa kaverin auto epähuomiossa P120:lla. "No kännis ja läpäl".
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MitsuT sanoi
Vituttaa niin maan pirusti. Kaveri kuskina perjantaina,itse ku olin baarissa
Niin sillä välin oli evoa käyty vähän soralla kokeilemassa.
Saldona molemmat kyljet kivet hakannu peltille asti,takavanteet molemmat paskana siihen
Päälle kytkin hajotettu. :seina

juuri tuon takia en anna evoani ikinä kellekkään ajoon..!!! ei ne ymmärrä sitä rahanmenoa ennenkuin hommaavat oman ja tuhoaavat sen..

mystinengalant sanoi
En tahdo viisastella mutta hyviä "kavereita" sinulla. Käy hiomassa kaverin auto epähuomiossa P120:lla. "No kännis ja läpäl".

+1 :deadhorse
 
Takaisin
Ylös Bottom