Mikä mieltänne painaa ?

J.S

EVO IX, farkku lankku & Yamaha FZ6-N
Liittynyt
14 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kangasala
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joku apina on vienyt moottoripyörästä kilvet viimeyönä :seina Ja sama kohtalo on käynyt toisellekkin pyörälle. Mopot saman tien varressa...
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kaverilta nussittiin meijän talonyhtiön pihalta cbr eilen päivällä paimiosta. Ja kaks kolme viikkoa aiemmin toiselta kaverilta kanssa.

Rek nro AZ-313 VALKOINEN HONDA CBR 954 RR FIREBLADE. Musta puigin tuplakupla ja lyhennetty slipari. Takahaarukassa probolt tarra. Saa ja pitää jakaa!! Soitot suoraan poliisille tai minulle numeroon 0451575178.
 

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mikälie näitä ihmisiä vaivaa tuolla suomen suurimmalla autojen vaihtopalstalla...

Jos joku on kirjoittanut ilmoitukseensa, että vaihdetaan välirahalla tms, niin eikös tuosta silloin saa fiksun vaihtotarjouksen tehrä ::) Noh kun olet järkevän (ei mitään sikailua) tarjouksen jättänyt niin 60% tulee vittuilua vastaukseksi, eikä minkäänlaista vastatarjousta tms ;D
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tarvii varmaan alkaa etsiä öljy-yhtiötä sponsoriksi, carisma alkanut kuluttaa enemmän öljyä kuin olisi soveliasta :seina
 

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Maxx sanoi
Tarvii varmaan alkaa etsiä öljy-yhtiötä sponsoriksi, carisma alkanut kuluttaa enemmän öljyä kuin olisi soveliasta :seina

Mun edesmennyt primera p12 kulutti öljynvaihtovälillä 9 litraa öljyä ja maahantuoja ilmoitti että se on ihan normaalia
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

simonsays sanoi
Mun edesmennyt primera p12 kulutti öljynvaihtovälillä 9 litraa öljyä ja maahantuoja ilmoitti että se on ihan normaalia

No ei onneks ihan noin paljoa mene itsellä :)
 

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tämä helevetin työttömyys alkaa rassaamaan "hieman" pääkoppaa :seina Sanovat että PK-seudulta saa sata kertaa helpommin hommia kuin tampereenseudulta, mutta hevonvitut..
Tulis nyt joku edes ostamaan ton diudin poikkeen ::)
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

no tänään on kyllä ollu niin paska päivä! yleensä sanonta menee "ei päivää ilman tonnin vahinkoa"!
töissä kuiten tuli sellanen 3000€ vahinko. :seina tollanen kaksoiskytkin vaihteisto tipahti keventimeltä lattialle.
en huomannu kattoa keventimen ja vaihteisto tuen välistä sokkaa joka murtui poikki..

no kotiin tullessa huomasin että joku saatanan kakara käyny repimässä 17 kuusta aidasta irti,eihän tuotakaan ole vasta ku 6vuotta kasvatettu. kuitenkin jo yli 50cm kokosia taimia. toivotaan että on jollain vanhemmista kanttia käydä sanomassa kuka tuon on tehnyt.

aika pieniä murheita,mutta huomenna taas uusipäivä.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joutunut korjaamaan longswaagenin ajoon :( huomenna leimalle... Ehkä ei... ~500km ajettu raidetangon sisempi nyt jo väljä :(. Mitä laatua !
 

Lancer_IV

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2012
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tulipa eilen huomattua millasia mulkkuja bemari-kuskit on... Ei tarvinnut muuta kun vähän jarruvaloja vilauttaa kun ihan perässä roikku ja tööttiä painaa kun niin idioottimaisesti ohitti, niin saa nyrkkiä naamaan....
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eiiii voi olla totta.... Viimeksi vesisade pilas ajot
Nyt ajanottaja sairaalaan kesken matkan pudikselle...ei sitte oo ajanottoa..

Kiristää pantaa

:seina
Vittu
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mitsumikko sanoi
Eiiii voi olla totta.... Viimeksi vesisade pilas ajot
Nyt ajanottaja sairaalaan kesken matkan pudikselle...ei sitte oo ajanottoa..

Kiristää pantaa

:seina
v***u

Vielä kerkiää Lappeenrantaan lauantaiksi! www.liy.fi ;) :peukku
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lancer_IV sanoi
Tulipa eilen huomattua millasia mulkkuja bemari-kuskit on... Ei tarvinnut muuta kun vähän jarruvaloja vilauttaa kun ihan perässä roikku ja tööttiä painaa kun niin idioottimaisesti ohitti, niin saa nyrkkiä naamaan....

Kerro lisää? :nykii
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lancer_IV sanoi
Tulipa eilen huomattua millasia mulkkuja bemari-kuskit on... Ei tarvinnut muuta kun vähän jarruvaloja vilauttaa kun ihan perässä roikku ja tööttiä painaa kun niin idioottimaisesti ohitti, niin saa nyrkkiä naamaan....

Mää tunnen monta bemarin omistajaa, jotka eivät oo mulkkuja. Tunnen myös monta mulkkua jotka eivät aja BMW:llä, vaan ihan muilla merkeillä.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kerkesin jo innostua, että tulee 1360€ veronpalautuksia. Mutta totta kai verottaja palautti heti takaisin maan pinnalle...

Tässä nyt kolmen viikon aikana tehnyt kaksi viikkoa ja kolme viikonloppua päivystystä päivätyön lisäksi, n. 80h/viikko töitä toisin sanoen. Eilen tuli ensimmäinen kahden viikon tili, ja kappas, veroja siitä meni 47%. Käteen jäi saman verran kuin ilman pävystystä.

No miksi näin? Siksi, kun verokortissa on aina oletuksena kuuakusituloraja. Vaikka sen joka v*tun vuosi vaihtaa vuositulorajalle, niin seuraavana vuonna on taas kuukausituloraja ja penemmällä summalla kuin edellisvuonna. Tänä vuonna oli ensimmäinen kerta, kun näköjään unohdin vaihtaa sen vuositulorajalle, joten melkein koko palkka meni lisäprosentilla (vaikka vaan ylimenevän osan pitäisi mennä, ja silloinkin lisäprosentti on 40%??).

En käsitä. Enkä jaksa. Ei ihme, että suomessa on paljon työttömiä, kun työnteosta saa tällaisen kiitoksen.
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Vielä kerkiää Lappeenrantaan lauantaiksi! www.liy.fi ;) :peukku


On vähän kaukana... Jos ois jonku kuski löytäny nii ehkä sitte?

Onko missään ennään tälle syksylle varttimailia?
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nostokurki sanoi
Kerkesin jo innostua, että tulee 1360€ veronpalautuksia. Mutta totta kai verottaja palautti heti takaisin maan pinnalle...

Tässä nyt kolmen viikon aikana tehnyt kaksi viikkoa ja kolme viikonloppua päivystystä päivätyön lisäksi, n. 80h/viikko töitä toisin sanoen. Eilen tuli ensimmäinen kahden viikon tili, ja kappas, veroja siitä meni 47%. Käteen jäi saman verran kuin ilman pävystystä.

No miksi näin? Siksi, kun verokortissa on aina oletuksena kuuakusituloraja. Vaikka sen joka v*tun vuosi vaihtaa vuositulorajalle, niin seuraavana vuonna on taas kuukausituloraja ja penemmällä summalla kuin edellisvuonna. Tänä vuonna oli ensimmäinen kerta, kun näköjään unohdin vaihtaa sen vuositulorajalle, joten melkein koko palkka meni lisäprosentilla (vaikka vaan ylimenevän osan pitäisi mennä, ja silloinkin lisäprosentti on 40%??).

En käsitä. Enkä jaksa. Ei ihme, että suomessa on paljon työttömiä, kun työnteosta saa tällaisen kiitoksen.

Mutta etkös itse maininnut ,että unhdit muuttaa verokortin ?

Syyllinenhän on silloin... kuka ? Itse kikkailen korttien kanssa vuoden mittaan melko ahkerasti ja ihan samasta syystä , (jotta jäisi tilipäivänä enemmän käteen..)

Alku vuodesta saataan pitää prosenntia 22% pinnassa ja kerrytän tiliä turvoksiin , makselen verot sitten myöhemmin loppuvuodesta.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nostokurki sanoi
No miksi näin? Siksi, kun verokortissa on aina oletuksena kuuakusituloraja. Vaikka sen joka v*tun vuosi vaihtaa vuositulorajalle, niin seuraavana vuonna on taas kuukausituloraja ja penemmällä summalla kuin edellisvuonna. Tänä vuonna oli ensimmäinen kerta, kun näköjään unohdin vaihtaa sen vuositulorajalle, joten melkein koko palkka meni lisäprosentilla (vaikka vaan ylimenevän osan pitäisi mennä, ja silloinkin lisäprosentti on 40%??).

Itellä kävi vähän sama, muuttu tuo systeemi silleen että verottaja toimittaa kortin suoraan ex-työnantajalle, ja no toki jotenkin oletin että kai se menee wanhalla mallilla. Ja nyt sit kun erosin niin lopputilistä lähti hyvällä prosentilla siivu päältä. Noh, elämä on. No worries. Luototetaan valtiota vähän.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J. Puhakka sanoi
Itellä kävi vähän sama, muuttu tuo systeemi silleen että verottaja toimittaa kortin suoraan ex-työnantajalle, ja no toki jotenkin oletin että kai se menee wanhalla mallilla. Ja nyt sit kun erosin niin lopputilistä lähti hyvällä prosentilla siivu päältä. Noh, elämä on. No worries. Luototetaan valtiota vähän.

Voit vielä korjata verosi tältävuodelta. Tarvitset : tulot + maksetutverot.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JP- sanoi
Voit vielä korjata verosi tältävuodelta. Tarvitset : tulot + maksetutverot.

Menee tämä vuosi niin höpöksi muutenkin nuiden suhteen että pitää tässä tilata korjauslappu loppuvuodeksi. Varmaan prossa mukavan pieni kun maksanut jostain miltei paristakympistä 40% veroja :D
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J. Puhakka sanoi
Menee tämä vuosi niin höpöksi muutenkin nuiden suhteen että pitää tässä tilata korjauslappu loppuvuodeksi. Varmaan prossa mukavan pieni kun maksanut jostain miltei paristakympistä 40% veroja :D

Kyllä kyllä. ;) , joskus käy niin ,että veroprosentti on about 10 % :peukku
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ja tuleehan ne ylimääräiset verot sitten ens vuoden jouluksi taskuun kuitenkin.
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JP- sanoi
Kyllä kyllä. ;) , joskus käy niin ,että veroprosentti on about 10 % :peukku

joo ja joskus ollut 0 %. lomauttivat kerran muutamaksi kuukaudeksi lokakuussa ja menin kyselemään pienempää veroprosenttia loppuvuodeksi niin olin no maksanut sen vuoden verot :) sai tuet puhtaana käteen
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
Ja tuleehan ne ylimääräiset verot sitten ens vuoden jouluksi taskuun kuitenkin.

Tulee juu ,mutta miksi odottaa vuosi kun voi saada fyrkat nopeamminkin taskuun.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JP- sanoi
Tulee juu ,mutta miksi odottaa vuosi kun voi saada fyrkat nopeamminkin taskuun.
Ilmaista lainaa valtiolle vuodeksi? Eiei. Omasta aktiivisuudestahan tuo on kiinni, jaksaa seurata tuloja ja maksettuja veroja.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

-JP- sanoi
Tulee juu ,mutta miksi odottaa vuosi kun voi saada fyrkat nopeamminkin taskuun.

Jep, viittasin lähinnä Nostokurjelle, että ei ne sentään ihan mamun perseeseen ole menneet :)
 

Lancer_IV

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2012
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Shadow sanoi
Kerro lisää? :nykii

No ensimäiseks tämä keski-ikäinen bmw-kuski ärsyynty, kun pysähdyin väistämään pysäkilt lähtevää bussia mikä ei oikein tiennyt että mennäkkö vai ei. Liikkeelle kun päästiin niin tämä bmw-kuski ajaa ihan mun takapuskurissa kiinni, sittenhän mä päätän vähän jarruvaloja vilauttaa, niin samassa tää bemari lähtee ohittamaan ja mähän painan torvea kun niin älyttömässä paikassa ohittaa... No sitten tämä bemari ukko lyö jarrut lukkoon mun eessä ja kävelee ikkunalle kysymään että mikä ongelma mulla on, ja siihen sanon että mua ärsytti kun ajoi niin perässä... Sitten se toistaa mun sanoman lauseen halventaan äänensävyyn ja mottasee mua poskelle ja kävelee takas autoosa ja lähtee menemään, ja se siitä.

Sori jos yleistin tossa aikaisemmin, se ei ollut tarkoitus.
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Juu bemarikuskit on kyllä pahoja. Kannattaa välttää ;D
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lancer_IV sanoi
No ensimäiseks tämä keski-ikäinen bmw-kuski ärsyynty, kun pysähdyin väistämään pysäkilt lähtevää bussia mikä ei oikein tiennyt että mennäkkö vai ei. Liikkeelle kun päästiin niin tämä bmw-kuski ajaa ihan mun takapuskurissa kiinni, sittenhän mä päätän vähän jarruvaloja vilauttaa, niin samassa tää bemari lähtee ohittamaan ja mähän painan torvea kun niin älyttömässä paikassa ohittaa... No sitten tämä bemari ukko lyö jarrut lukkoon mun eessä ja kävelee ikkunalle kysymään että mikä ongelma mulla on, ja siihen sanon että mua ärsytti kun ajoi niin perässä... Sitten se toistaa mun sanoman lauseen halventaan äänensävyyn ja mottasee mua poskelleja kävelee takas autoosa ja lähtee menemään, ja se siitä.

Sori jos yleistin tossa aikaisemmin, se ei ollut tarkoitus.

Kunnon venäjä meininkiä. ::)
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

jepjep. Kolme viikkoahan toi xcover2 sit kestikin ;D
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ton farkkulancerin talvivanteet ihan hirveen näköiset. Sillon kun auton ostin, ne vanteet oli myyjällä toisessa varastossa, ja vaikka mainitsikin et ne on huonossa kunnossa niin ei kiinnostanut niitä pahemmin tutkia sillon kun renkaat myyjältä lopulta sain. kannoin vaan varastoon rengaspusseissa. tänään tutkin tilannetta ja olipahan huonoon kuntoon Alessiot mennyt. kai ne pitäs jossain puhalluttaa ja maalauttaa ennenkuin kehtaa edes alle laittaa.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
ei kestänyt toista kertaa vedenalaista kuvausta ;D
Koitappa takuuseen. Ip67 kuuluu kestää jonkun aikaa olikohan puol tuntia metriin asti. Olettaen että latausliuttimen suoja tallessa (jos ei niin ei takuuta)
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

akio sanoi
Koitappa takuuseen. Ip67 kuuluu kestää jonkun aikaa olikohan puol tuntia metriin asti. Olettaen että latausliuttimen suoja tallessa (jos ei niin ei takuuta)

juu näin olis tarkotus.. Aivan pinnalla kuvasin ka vain max.30sek kerrallaan.
itseäkin huvittaa kyllä valmistajan lupaukset mut samaan takuuseen menis nyt jo toinen saman ongelman takia ;D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Hukassa ollut pajeron vauhtipyörä löyty... Oli per&@&€ l200 lavalla ja nyt se on umpi ruosteinen... En tiedä sitten miten mun puhdistus operaatio onnistuu... On fosfori happo kylvyssä.... :/
 

Venttiseiska

New Member
Liittynyt
17 Maaliskuu 2013
Sijainti
Palokka
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tori.fi ja keltainenporssi.fi ilmoitusten tarkistusten hitaus!!! :seina :seina :seina

Molempiin jätin suunnilleen 16h sitten koiranpennuista ilmoituksen ja molemmissa on (yhä) tilana "Tarkistetaan"... :mad:
 

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Venttiseiska sanoi
Tori.fi ja keltainenporssi.fi ilmoitusten tarkistusten hitaus!!! :seina :seina :seina

Molempiin jätin suunnilleen 16h sitten koiranpennuista ilmoituksen ja molemmissa on (yhä) tilana "Tarkistetaan"... :mad:

Ootkos nää ostamassa vai myymässä? Isäukon avokilla nimittäin olis ihan paperillisia tipsuja (tiibetin spanieleita) myynnissä, pistä yv jos kiinnostaa.

Mieltä painaa se, että olis aika kivan olonen projektidiudi nettiautossa, mutta se raha, se raha... Sitä kun ei mistään saa tulemaan vaikka kuinka kaikkia hanoja lypsäisi ja romppeita myisi :seina
 

Venttiseiska

New Member
Liittynyt
17 Maaliskuu 2013
Sijainti
Palokka
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

HeroinesHero sanoi
Ootkos nää ostamassa vai myymässä? Isäukon avokilla nimittäin olis ihan paperillisia tipsuja (tiibetin spanieleita) myynnissä, pistä yv jos kiinnostaa.

Mieltä painaa se, että olis aika kivan olonen projektidiudi nettiautossa, mutta se raha, se raha... Sitä kun ei mistään saa tulemaan vaikka kuinka kaikkia hanoja lypsäisi ja romppeita myisi :seina

Myymässä...

Torin ilmo ilmestyi jo, keltsulla taitaa "Etelä-Helsingin" miehet olla lakossa... ;)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lomautusta pukkaa :seina ei muute mutta vähä budjetit sekasin tässä ollu itelläkin hetken...
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Päivällä tiputin puhelimen asfaltille. Tuli jäljet takakuoreen. Nyt sit on näköjään näytönlasi halki. Jäi varmaan joku jännitys. :seina
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
Lomautusta pukkaa :seina ei muute mutta vähä budjetit sekasin tässä ollu itelläkin hetken...
Aika vähän siinä rahallisesti lopuksi häviää,kun saa karenssin lusittua pois alta.
Itse olin kaksi viikkoa pakkolomalla,kesäloman jatkoksi.
Meillä alettiin lomautuksista puhua,niin kävin heti ilmoittamassa että minä kyllä joudan lomalle.
Toki jostain "turhista" ostoksista vähän joutui karsia,mutta aika pieni erotus loppuviimein jää tilikaudelle,jos on vaikka viikon töissä/viikon lomalla systeemillä.
Sitten jos on kokonaan lomautettuna,niin toki tuntuu enemmän.
Se siinä on hyvä että sää vähän noita kaikkia rästihommia kotona tehtyä.
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

maalauttaisko vanteet hopeisiksi vai valkoisiksi. Alessio Girot ihan hirvessä kunnossa mut saisin ne puhallutettua ja maalautettua ilmaseksi :)
 
Ylös Bottom