Miksi F-100 puolas etuvastus?

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Mitä noita vanhoja juttuja luin,niin ymmärtääkseni joissain on konkka ja joissain ei,mut missäs se on JOS se on?Ku mitäs tolla etuvastuksel muuten tekee?Ainakaan paikallinen "mitsuedustaja" ei osannu sanoo (v.osamyyjä) et minkä takia se siäl ois..
 
Mulle on kerrottu että etuvastuksellinen puola on ilmeisesti kärjellisiin sytkiin, ja vastukseton kärjettömiin..
 
Näin mäkin ennen oon luullu,mut kävin tosiaan kysyy ja katoin samal siit ohjelmast niin vastushan siellä vaik onkin kärjetön.Ja mitä noita haulla löyty,niin niissäkin oli ollu vastus vaikka ei ollukkaan kärkiä,ku joissakin on konkka,mut missä se konkka on?
 
Tossa asiaa miettiessä tuli mieleen et eikös tossa syttyvahvistimessa oo konkka?Ku sillonhan sen vastuksen siin ymmärtäiskin..
 
vanhemmissa autoissa käytetään kärjellisessä etuvastusta.
tuo vastus rajoittaa virtaa ja estää puolan palamisen
jos auto on sammuksissa ja virrat päällä.

konkka estää piikin syntymistä kärjellisessä sytyissä
ja kärjettömässä se on yleensä siin trankussa diodin kanssa estäen "takasin löynnin" puolahan toimii kuten hakkuri tehonlähde....
 
Onko mulla sit väärä puola?Ku ainakin "merkkiliikkes" sanottiin et sen kuuluu siinä olla vaikka onkin kärjetön..
 
taitaapi kaikissa mitsuissa olla etuvastuksellinen puola
alkuperäisenä...

ainakin celestessä , gsr lancerissa ja e32 galantissa oli
etuvastus puolassa ja ne olivat alkuperäisiä...
 
Takaisin
Ylös Bottom