Miro 1991:n keltanen Evo 5

Miro1991

Member
Liittynyt
5 Tammikuu 2012
Sijainti
Lahti
Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

Olisiko neuvoja tuohon volttien heittelyyn?
käynnistäessä voltit laskee noin 6-7 volttiin, onko normaalia? Ajaessa voltit on n.13,8. Liikennevaloissa jos on vilkku päällä niin mittariston valot hieman välkkyy. Kaasun nostaessa ajovalot hieman hetkellisesti himmenee.

Akku on siirretty konttiin, voisiko vika olla siinä?
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

Ton minipajeron laturi ei ainakaan tunnu haluavan ladata tyhjäkäynnillä, vaikka akku on ihan konetilassakin. Että kaipa se voi olla myös laturin ominaisuus että valot kirkastuu heti kun on vähäki kierroksia. En toki myöskään kiellä etteikö ton laturi vois olla paskanakin, johan sillä on melkein 100tkm ajettu...

Olennaista on tietysti mitata ne voltit nimenomaan akun navoista eikä akun kengistä startatessa, jos 6-7v navoissa ja mittari on ok, niin vois kuvitella että akussa ei ole kaikki enää tallella.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

Kokeilitko käyttää sähköjä irti? kyllä mä lähtisin varmaan ekana kokeilemaan uutta vaijeria sinne jos se jumittaa jotenkin tai sit koko höskä jostain purkuautosta.
 

Ström

Galant Avance, Sigma
Liittynyt
8 Huhtikuu 2016
Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

Itellä galantissa kun oli laturi huonona, niin ikkunan kun laski alas niin hädin tuskin nousi ellei antanut kierroksia koneelle (parkissa). Jos anto pumppukaasua niin ikkuna tuli hyppimällä ylös ;D
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

Sieltä on vaijerien muovinen rulla mihin se kelautuu niin menny huonoks ja vaijerit solmussa.
 

simppako

Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2013
Sijainti
Joensuu
Vs:

Lainaan vähän hyvin alkanutta keskustelua mä asensin kokonaan uudet hilut purkuautosta takaikkunaan, ni nyt liikkuu hyvin mutta kun menee kiinni asti ni aukasee n. 10cm. Kun vissiin luulee että jotain on välissä. Varovasti jos laittaa kiinni pikkuhiljaa ni toimii. Saaks siihe jotenki opetettuun rajoja vai asennusvirhe?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

simppako sanoi
Lainaan vähän hyvin alkanutta keskustelua mä asensin kokonaan uudet hilut purkuautosta takaikkunaan, ni nyt liikkuu hyvin mutta kun menee kiinni asti ni aukasee n. 10cm. Kun vissiin luulee että jotain on välissä. Varovasti jos laittaa kiinni pikkuhiljaa ni toimii. Saaks siihe jotenki opetettuun rajoja vai asennusvirhe?

Kokeile käyttää ääriasennosta toiseen ääriasentoon.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs:

simppako sanoi
Lainaan vähän hyvin alkanutta keskustelua mä asensin kokonaan uudet hilut purkuautosta takaikkunaan, ni nyt liikkuu hyvin mutta kun menee kiinni asti ni aukasee n. 10cm. Kun vissiin luulee että jotain on välissä. Varovasti jos laittaa kiinni pikkuhiljaa ni toimii. Saaks siihe jotenki opetettuun rajoja vai asennusvirhe?

ajat hiljaa sinne ylös ja sitte pidät yläällä sitä painiketta ylöspäin pohjassa 5sec ajan.
 

Miro1991

Member
Liittynyt
5 Tammikuu 2012
Sijainti
Lahti
Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

Harri K sanoi
Sieltä on vaijerien muovinen rulla mihin se kelautuu niin menny huonoks ja vaijerit solmussa.

Tämähän se ongelmaksi paljastui. Löytyskö jostain galantista tai perus Lancerista tuohon varaosa? Sopiiko esimerkiksi koko vaijerihässäkkä jostain toisesta mallista tohon Evoon?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Vs: Miro 1991:n keltanen Evo 5

simppako sanoi
Ei toimi.Ei toimi. Ajaa tällein tehdessä taas sen 10cm alaspäin.
Press the power window switch to fully-open the glass,
and then return the glass toward the fully-close position
about 30 mm each. In the fully-close position, keep on
pressing the power window switch for 0.5 second or more.
NOTE
This operation will program the power window-ECU.

Pitäs mennä noin.
Eli ensin alas asti ja sitte nypyttelet ylös ja lopuks kun saat ylös niin pidät ylöspäin sitä painiketta hetken aikaa.
Sit virrat pois virtalukosta ja takas ja testaat.
 
Ylös Bottom