Mistä halvalla kalvot ikkunoihin?

J

janus

Guest
Onko tiedossa firmaa/kaveria joka pistää halvalla tummennuskalvoja autoon? Koirat kärsii kyydissä kuumalla ilmalla ja pitäs saada jotkut lämpöä poisheijastavat kalvot ikkunoihin. Joku firma mainostaa 200 egee 5 ovisiin. 150 egeen saa valmiiksi muotoillut, mutta tolla hinnanerotuksella en itse ala väsäämään.
 
siinä se taitaa yleensä olla 250-300 e 5 ovisesta takalasi ja takasivulasit kalvotettuna liikkeessä.

tai sit jonku kaverin värväät :)
kalvon saa jollai 80-100 e.. eli kyl siinä voittaa jos jonku hyvä tekijän saat esim 50e tekeen..
 
farkkuun maksoi ammattilaisen laittamana liikkeessä 4lasia+takalasi 270e 5v takuu..
 
Vanhaan golffiini maksoi muutama vuosi sitten 800mk kalvotus. Nyt kyselin niin tuohon mitsuun maksaa 180e, 4 lasia plus takalasi. Liike on kalvoasennus Monto turun suunnalla. Hyvää jälkeä ainakin tekee. Suosittelen.
 
Mistäköhän sais halvalla 3M Scotchtint Panther Black kalvoja

tai siis edullisesti.. eihän noita halvalla saa..
mulla on maalausta varten autosta irrotettuna noi kaikki sivu lasit.. olis tarkotus vetää tummennukset takalaseihin ja etulaseihin sellaset kalvot et ne just ja just huomaa..
 
Yleensä paikat jotka tekevät kalvotuksia myös myyvät kalvoa metritavarana. Mulla ollu omissa autoissa 50% sivuilla (etu ja taka ovissa) Ja takalasi saattaanut sitten olla hieman tummempaa. Kalvot ovat olleet Sun guardia sekä 3M merrkisiä.

Kannattaa tsekata http://www.juhalustig.fi/
 
Ensinnäkin vinkkiä heti. Eli virhe jonka tein ku vein autoa tummentajalle -> oli koira kyydis viedessä. Noh sitten oli alkanu tummentaja tummentaa ikkunoita ja siinä kun on sitä staattista sähköä ni kaikkihan voi arvata miten kävi. Eli muistakaa imuroida auto hyvin ennen kun viette sen tummentajalle (jos tummentaja ei itse imuroi), tai muuten karvat (hiukset) on siel välis. Ja epäilen että tuskin kellään tuo karvafetissi autoissa on niin pitkälle menny että tukkii suosiolla niitä sinne ikkunoihin... 8)

Nih ja aina halvin vaihtoehto ei sit ole laadultaan parasta...Senkin opin kantapään kautta että jos luvataan olla nopeimpia mitä maasta löytyy ni jälki myös voi olla sen näköstä että tummentajalla taitanee tosiaan olla hoppu.... Että näin tällä kertaa...
 
sipsu sanoi
Ensinnäkin vinkkiä heti. Eli virhe jonka tein ku vein autoa tummentajalle -> oli koira kyydis viedessä. Noh sitten oli alkanu tummentaja tummentaa ikkunoita ja siinä kun on sitä staattista sähköä ni kaikkihan voi arvata miten kävi. Eli muistakaa imuroida auto hyvin ennen kun viette sen tummentajalle (jos tummentaja ei itse imuroi), tai muuten karvat (hiukset) on siel välis. Ja epäilen että tuskin kellään tuo karvafetissi autoissa on niin pitkälle menny että tukkii suosiolla niitä sinne ikkunoihin... 8)

Nih ja aina halvin vaihtoehto ei sit ole laadultaan parasta...Senkin opin kantapään kautta että jos luvataan olla nopeimpia mitä maasta löytyy ni jälki myös voi olla sen näköstä että tummentajalla taitanee tosiaan olla hoppu.... Että näin tällä kertaa...

mulla on lasit tossa irti niin helppo sikäli tummentaa ne :)

Pitää laittaa joku hiusverkko päähän ni ei oo letti siellä välissä :D
 
Henkilö joka kalvottaa auton on velvollinen antamaan työnlaadulle takuun. Mikäli kalvo on vain roiskastu tai väliin on jäänyt karva (Näkyy todella rumana) on kalvottaja vastuussa tästä. Eli vaatikaa että kalvo pois ja uutta tilalle niin kauan että homma miellyttää.

Itse jos tekee niin lasit irroittamalla pitäisi olla suht helppo homma. Takalasin pystyy kyllä myös tekemään helposti kunnon kalvoilla.
 
Zvortex sanoi
Henkilö joka kalvottaa auton on velvollinen antamaan työnlaadulle takuun. Mikäli kalvo on vain roiskastu tai väliin on jäänyt karva (Näkyy todella rumana) on kalvottaja vastuussa tästä. Eli vaatikaa että kalvo pois ja uutta tilalle niin kauan että homma miellyttää.

Jooo-o, näinhän tän olis luullu menevän.... :(
 
Tähä foorumille ku paiskaat tämän ammattimiehen firman nimen niin varmasti hyvää mainosta. Uskoisin että kaveri alkaa miettimään kuinka kannattavaa tälläinen toiminta on.


EDIT: hirveetä lukihäiriötä, mut olkoo ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom