Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Joo elikkä aivan perus "Black round Pirelli" tai jotain muun merkkisiä renkaita. Ja jos ei aivan niitä halvimpiä kinkkejä kuites...

Mistä kannattas katella, kun ei ole mittään hajua?

-90 Lancerriin 15" 185/195 55/50 mikä koko edullisin, se sitten vissiin...
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Camskill?
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Skydiver sanoi
Rengas-online?
Rengas-online on todettu hyväksi. Toimitusajat on kohtuulliset (paitsi sesongin aikaan) ja suomesta ei saa vastaavia renkaita samalla hinnalla edes suoraan tukusta.
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Rengas-online on toiminut omallakin kohdallani hyvin ja hinnatkin on yleensä ihan kilpailukykyisiä jos hakee ihan perusrenkaita. Parit renkaat tuolta jo tilannut ja homma on toiminut hyvin ja toimitusajatkin olleet ihan asiallisia.
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Alkaa mennä siihen että tuo kannattaa vaan jos pääsee tyyliin ilmaseks käyttää rengaskonetta jossain / on hyvä tuttu jolla moinen on. Nimittäin nuo kartellihinnat (pks +90e) rengastöissä ja rengasliikkeiden hyvät alennukset sesonkien ulkopuolella tekee sen että ainakaan noita pienempiä kokoja ei välttämättä kannata netistä hakea kun rengastöiden osuus on iso osa hinnasta ?
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Rengas-online toiminut itselläkin ihan ok. Kyselisin kuitenkin ihan paikallisilta liikkeiltä hintoja, koska asennuksesta yleensä rokotetaan vähän enemmän näistä netistä tilatuissa. Tuossa koossa en usko, että netistä tilaamalla saa kovin merkittävää hintaetua, jos ollenkaan.
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Ei tuota kokoa kannata netistä tilata. Isot 18"+ koot kannattaa vasta netistä mielestäni ja nekin merkkirenkaina.
Kato suomihinnnat jostai paikallise firman nettisivuilta ja meet sinne ni saat parhaiten ja aika varmaa samaan hintaan.
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Itse hain kiinanlintat tuolta..

http://www.rengasliikepaussu.fi/tuotteet.php?pid=2

koko 225/40/18 hinta 320,- kierros.. kysyin että minkälaiset ne kumit on? vastaus: mustat ja pyöreät... eli käy mulle.. ;D

eipä tunnu kestävän nuo good yearitkaan yhtä kesää enempää, joten minun on turha investoida mitään merkkirenkaita...

toisaalta jos ei asu keskisuomen nurkalla(ei pysty itse hakemaan) niin en tiedä onko halvempaa kuin ulkomaillakaan..

-Eki

ps. näyttäs siellä ainakin hankookkia olevan 195/50 hintaan 245,- minervaa(mulla sama merkki) pari kymppiä halvemmalla...
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Eikö Torniolaisen (aiheen aloittaja) kannata hakea ne renkaat sielt ruottin puolelta...
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Harri K sanoi
Eikö Torniolaisen (aiheen aloittaja) kannata hakea ne renkaat sielt ruottin puolelta...
Eivät ne hapitilla ole ennää sen halvempia..ovat nostaneet hintoja..tai ainaki ku ite kyselin renkaita viimeksi sieltä nii sain kemistä/keminmaasta halvemmalla..

Ite tilannu parit ratas sarjat tuoöta rengasonline:lta ja hyvin on toiminu..vajaassa viikossa tilauksesta renkaat kotona :peukku
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Rengas-online :peukku

Tuoltahan myös saa asennuspalvelun yhteistyökumppanille ja voi laittaa rengaat vaikka suoraan menemään liikkeeseen jossa asennuttaa alle, kuten itse tein. Ja samalla voi vertailla hintoja rengasliikkeiden välillä. eli ASENNUSPALVELU vasemmalta ylhäältä.
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Jykällä on välillä Hyvinkäällä kohtuuhintaisia settejä, asennettuja toki ja eipä tarvia takuun kanssa taistella; http://autojarengas.fi/
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Jeesjees. Elikkä tuo rengas-online paras netissä. Reiluun 60e kpl.

Kruunun kurssi tekkee et ei kannate hapitsulta hakia. Joskus on ollu yli 10kr/1e nykyään vain vähän pääle 8kr/e

Taidampa jatkaa vanhaan malliin, et paikallisesta rengasliikkeestä ::)
 
Vs: Mistä kannattais netistä tilata renkaat?

Camsilliltä tilasin omat hanko ok:t reilu 3. vuotta sitten. Perillä 4. päivän päästä tilauksesta. Vanteille laitosta ei paikallinen rengasasentaja ryöstänyt.. 40€ sopu hinta. Hyvin on alla rengas kestänyt VS Bridgestonen mökäkumiin :)
 
Takaisin
Ylös Bottom