mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

kallekoo

New Member
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Tarkoituksena kytkeä neljä työvaloa peruutusvaloiksi, ja idea olisi kytkeä ne pareittain, ja takaoven viereen kaksi 4 napaista liitintä, että ovat kesäksi irroitettavat, muutamissa kuvissa olen tällaisia nähnyt, mutta mitkä olis hyvät, ja mistä olette hankkineet?

Venetarvikeliikkeistä löytyy 4 napaliittimiä, millä homman saisi toimimaan, mutta kaikissa on ilmoitettu joku maks 3A, ja kyllähän tuosta pikkasen enempi tulee läpi menemään...
 
Vs: mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

käytä ihan normaalia peräkärry liitintä on useempi napa valmiina ;)
sillai mä suunitelin tuohon L200 katto työvaloille/vilkulle
 
Vs: mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

Motonetistä saa kohtuullisia tiivistetyjä liittimiä ainakin 6-napaiseen asti. En muista onko virrankestoa ilmoitettu, mutta kyllä noista luulisi lähemmäs 10A saavan läpi.
 
Vs: mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

ast sanoi
Motonetistä saa kohtuullisia tiivistetyjä liittimiä ainakin 6-napaiseen asti. En muista onko virrankestoa ilmoitettu, mutta kyllä noista luulisi lähemmäs 10A saavan läpi.
Jos meinaat niitä "AMP"-liittimiä,niin MAX 2A,silloinkin voi jo olla ongelmia,kun max 1mm2 piuha+kiinalainen liitin..
 
Vs: mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

Neutrix:n liittimistä löytyy kyllä todella vesitiiviitä pistokkeita yms... käytetään töissä noita osaksi. Myyjä Elfa (ei yksityisille vissii myy)
 
Vs: mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

ST sanoi
Jos meinaat niitä "AMP"-liittimiä,niin MAX 2A,silloinkin voi jo olla ongelmia,kun max 1mm2 piuha+kiinalainen liitin..

En nyt muista ulkoa ovatko Motonetin liittimet aitoja Amppeja vai kopioita, mutta aika vaikea on uskoa että vaikka olisikin kiinalainen kestäisi vain 14% luvatusta...

"Amp Superseal 1.5"-sarjan speksi on 14A max. Tietenkään sitä ei kannata ihan kokonaan käyttää, ainakaan jos on vaarana että liitin on lämpimässä ympäristössä, mutta lonkalta heittämäni 10A kuulostaa edelleen ihan järkevältä arvolta sekä speksin valossa että liittimen kokoon ja olemukseen verrattuna.

Onko sinulla jotain todisteita tälle väitteelle?
 
Vs: mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

ast sanoi
En nyt muista ulkoa ovatko Motonetin liittimet aitoja Amppeja vai KOPIOITA, mutta aika vaikea on uskoa että vaikka olisikin kiinalainen kestäisi vain 14% luvatusta...


Onko sinulla jotain todisteita tälle väitteelle?
Kopioitahan ne,siksi kirjoitinkin kiinalainen..

Kerran olen moisilla sumarit kytkenyt vessaan x,eikä kestänyt kuin muutaman viikon,kun liitin suli.
Vaihdoin "vastaavaan" KUNNON liittimeen,eikä ongelmia.

Kyllähän nuo pienelle kuormalle on OK,mutta itse en lähtisi +2A enempää noilla syöttämään.
 
Vs: mistä kunnollinen moninapaliitin työvaloille?

ST sanoi
Kopioitahan ne,siksi kirjoitinkin kiinalainen..

Minun ostamani ja Vantaan Motonetin hyllyssä olevat olivat merkintöjen perusteella aitoja AMP / Tyco liittimiä yksittäispakattuna jonkun auto-osafirman toimesta.

Jos et usko niin olen valmis tekemään liitinparille testin speksin mukaisella 14A virralla. Jos sulaa niin se on sitten minun tappioni, jos samoista liittimistä on kyse en niele tuollaisia 2A max väitteitä ihan tuosta vaan :)
 
Takaisin
Ylös Bottom