Vs: Mistä olet iloinen?
Jotain hyötyä siitä että on vanha, edes kerran..
Eipä saa..akio sanoiSaatko ajaa?
Jotain hyötyä siitä että on vanha, edes kerran..
Eipä saa..akio sanoiSaatko ajaa?
NusnusJani T sanoiKyllä kai Suomessa edelleen saa ajaa mopolla jo 15 vuotta täyttäneet ??? :??? Kysymys olis pitäny muotoilla et onko korttia millä ajaa?
![]()
Itse olen iloinen kasasta Coltin osia (Kiitos Driver) ja siitä että sain tingittyä valokatteesta 30% sillä perusteella et päällimmäinen oli niin pölyinen josta johtuen se luultavasti naarmuuntuu ku putsaa![]()
Mr mmc sanoiYksi elämän haaveista toteutui... Älläkin sopii talliin ilman kikkailuja, ja se TASAINEN betoni lattia![]()
Mr mmc sanoi![]()
Yksi elämän haaveista toteutui... Älläkin sopii talliin ilman kikkailuja, ja se TASAINEN betoni lattia![]()
akio sanoiTiedän omista kokemuksista ettei saa mut mietinkin tieskö ostaja![]()
Mut sähän oot 20v?TuplaNokka sanoiei oo ilmotettu ku kevari, prätkä ja h-auto kielletyks![]()
vmikkoj sanoiKuukkeli antaa joskus erinomaisia reittivalintoja :driver
Ei saa bussia ajaaakio sanoiMut sähän oot 20v?
Ajokiellossa et saa ajaa kuin polkupyörää ja bussia. Jos oisit "riittävän vanha" niin saisit vedellä mopolla koska ennen 1985 syntyneet eivät tarvitse erillistä ajolupaa mopolle
NusnusTirse sanoiEi saa bussia ajaa![]()
[elle] sanoiKävin just työhaastattelussa... En tiedä onko oikea paikka mulle mutta nykyään saa olla iloinen jos edes pääsee haastatteluun kun on niin kova kilpailu. Valitettavasti sana "ylipätevä" mainittiin :-\
No katsotaan...
asx sanoiToi on vähä sama kun mä aikoinani amiksesta pääsin (metalliala) ja töitä kyselin niin olisi pitäny olla 10 vuode työkokemus alalta, mutta kototilan lähellä töissä olevalle metsäkoneelle pääsi kyllä töihi ilma mitää koulutusta ja sillä tiellä ollaan ..
TuplaNokka sanoien miekää alan hommii varmaa ala tekee, en vapaa ehtosesti metallialaakaa käyny mutta kun ei autoalallekkaan päässy missä tosin olin enemmän kun metallipuolellataksii piti rupee kesäkuus ajaa mut kortin menetys ny tekee sen harkinnan varaseks et myönetäänkö taksinkuljettajan pätevyyttä enää, heinäkuus kortti takas
![]()
Toivottavasti ei samalla lailla kuin tuo museo Volvon kello, joka hyytyy aina välillä ;Dmitsumikko sanoiMitsu toimii kun kello
vmikkoj sanoiIloisia ollaan siitä, että juniori pääsee milloin tahansa LMS Motorsportille työharjoitteluun. Mutta Turun Amk on niin yliopistoa, että oikein hirvittää. Eivät kuullemma hyväksy työharjoitteluksi yhden Suomen kuuluisimman Audi -kilpa-autojen rakentajan työpaikkaa sopivaksi tulevalle autoinsinöörille ???. Samaten eivät hyväksyneet työharjoitteluksi sitä, että juniori ajoi ammattilaiskortilla kurma-autolla kesäisin päivittäin melko vaativia muuntajan osien kuljetuksia ja lastauksia sekä purkamisia. Sen lisäksi opiskelun ohessa viikonloppuisin yötöinä jakelukuljetuksia
Itse olen ikäni ollut mukana puunjalostuksen kehittämisprojekteissa Suomessa ja vähän muuallakin ja aina kuullut sen, että ammattikorkeakouluista tulevat "valmiit insinöörit" eivät osaa mitään. En muuten ihmettele, jos autoalalla on sama tilanne. Muuten - työharjoitteluksi käy hyvin se, että olet Motonetin varaosatiskillä kesähommissa :seina
[elle] sanoihttps://www.facebook.com/RoryPenttinenMotorsport?fref=nf
eukku :driver
Rory lähten noin klo 13:45 ajaamaan hänen viimeinen ajojakso Adac24h kilpailussa. 14 tuntia sitten näytti siltä että kisa olisi ollut ohi kun auto oli ollut onnettomuudessa.. Mutta tiimi sai auto ajokuntoon eli toivottavasti he pääsevät maaliin asti!
Basbarduu sanoihttp://www.opel-motorsport.com/fileadmin/user_upload/cups/circuit/2015/astra-opc-cup/pdf/2015-02_ergebnis_dmv-4stunden.pdf
Ooppelien kans Suomipojat laitto auton päivää ennen kisaa palasiks(kolari kovasta vauhdista) mut mekaanikot teki aamuyöhön asti töitä ja yllä olevasta linkistä näkyy tulokset.eukku
Basbarduu sanoihttp://www.opel-motorsport.com/fileadmin/user_upload/cups/circuit/2015/astra-opc-cup/pdf/2015-02_ergebnis_dmv-4stunden.pdf
Ooppelien kans Suomipojat laitto auton päivää ennen kisaa palasiks(kolari kovasta vauhdista) mut mekaanikot teki aamuyöhön asti töitä ja yllä olevasta linkistä näkyy tulokset.eukku
DaJackal sanoiKissa karkasi eilen illalla ovesta ulos ja on nyt ollut teillä tietymättömillä kohta vuorokauden. Jollekin ulkoiluun tottuneelle kissalle ei varmasti aika eikä mikään, mutta kun tuo ei ole vielä oikein harjaantunut siinä hommassa vaan aiemmin on ollut maksimissaan jokusen tunnin päiväsaikaan pihalla ja silloinkin ollaan yleensä itse oltu seurana. Huolestuttaa jo aika paljon kun ei vilaustakaan näy, eikä oikein ole tullut nukuttuakaan...
Noh, toivotaan että illemmalla uskaltaisi tulla piilostaan. Tässä meidän kadulla oli tänään pihakirppis ja melko paljon vilinää, niin sikäli ei ihme ettei silloin näkynyt. Ja leikattu kun on niin tuskin on kauas karannut, joten osannee tulla takaisin. Aamulta on yksi mahdollinen näköhavaintokin, mitä nyt naapureiden kanssa juttelin (tulipahan sosialisoiduttuakin samalla, jotain hyvää siis).
DaJackal sanoiUpdate: yöllisellä etsintäretkellä löytyi lähipuistosta hyväkuntoisena. :kuningas Ja ennen aamuherätystä ehtii vielä vähän lepäämäänkin (tulee tarpeeseen).
Harri K sanoijuu mut siis tuo kisa eri kuin nyt tänään päättynyt nyrre 24h kisa.
Tuli viimeyönä kattteltua n24h lähetystä ja pari tuttuakin sinne matkusti paikanpäälle. Jospa tänä kesänä ehtis itsekin mukaan johonkin VLN kisaan.
Niko Päivinen sanoiJa j*malauta... rosvoliittimiä ECUn johdoissa, ei hyvää päivää...
Jahvetti sanoiNiin.....
Kuinka voi pienellä pilata...
Jahvetti sanoiKaveri osti lajitelman abikoita ja sitä esitteli sitte... Siinä oli kahta lajia näitä ihania johdonpilaajaautonpolttajia... Keräilin ne rauhassa käteeni ja vein roskikseen...