Mistä olet iloinen?

silverstone

HanaaHanaa.. Taittuutaittuu :)
Liittynyt
27 Syyskuu 2007
Sijainti
Tampere
Ajattelin laittaa vastapainoksi tolle "mikä mieltänne painaa" aiheelle tämmösen. :)

kertokaa mistä on hyvä fiilis esim. onko auto vihdoin kunnossa, saitko vihdoinkin palkankorotuksen tai onko anopilla mahatauti ;D

Onhan se välillä kiva jutella iloisistakin fiiliksistä :D
 

GSR

Galant EA farkku V6 2.5 24V -97
Liittynyt
20 Heinäkuu 2005
Sijainti
Kokemäki
Vs: Mistä olet iloinen?

No siitä olen iloinen että koulun päätteeks pääsin töihin, ja vielä sellaseen paikkaan missä työilmapiiri on jotain niin uskomatonta ettei sanat riitä kertomaan, tuntuu et se paikka on oikeesti enemmän iso perhe ko työpaikka ;D
 

silverstone

HanaaHanaa.. Taittuutaittuu :)
Liittynyt
27 Syyskuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

GSR sanoi
No siitä olen iloinen että koulun päätteeks pääsin töihin, ja vielä sellaseen paikkaan missä työilmapiiri on jotain niin uskomatonta ettei sanat riitä kertomaan, tuntuu et se paikka on oikeesti enemmän iso perhe ko työpaikka ;D
hyvä että löyty paikka missä jaksaa käydä seuraavat 40 vuotta ;) ;D
 

nettijussi

Pajero -89
Liittynyt
25 Maaliskuu 2003
Sijainti
Veneheitto
Vs: Mistä olet iloinen?

Ilonen oon siitä, että sain lopultaki viikon lomaa ja pääsi siskoplikkaa morjestamaan :) Sitten oon saanu uusia lupsakoita ystäviä, raha huoletkaan ei paina ja siksipä onki uus kosla kattelussa ;)
 

blobjob

New Member
Liittynyt
4 Maaliskuu 2003
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

Vihdoinkin olen siinä pisteessä oman harrasteauton kanssa että ei ole enää kiinni kuin itsestä että saa rakennettua autossa sellaisen kuin haluaa.
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Vs: Mistä olet iloinen?

Kesä auto saatu vihdoin hitsattua kasaan. Nyt vain kovalla tohinalla rakentamaan ehjälle pellille ;)
 

nettijussi

Pajero -89
Liittynyt
25 Maaliskuu 2003
Sijainti
Veneheitto
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
No onkos se nyt ilonaihe jos se vain jököttää siinä pihalla ;D
Käytin ehkä hieman huonoa termiä :) kyllä se ihan omalla voimalla liikkuva on. Ja vielä yli 300 000km vähemmän ajettu ku Pajero.
 

RapajuoppoPutkiMies

Galant Gti Dyn4 Ms´n´S V2.2 29q2 -ala Perkamo-
Liittynyt
29 Maaliskuu 2007
Sijainti
Jämsä
Vs: Mistä olet iloinen?

Ajoin gallulla tänään ensimäistä kertaa pariin kuukauteen :driver, saatiin kytkennät valmiiks ja mega toimimaan ;D ;D
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Mä olen iloinen tulevasta vkonlopun reissusta PE-SU ruotsissa ;D, tosin koiranäyttely merkeissä jotenka kovinkaan alkomahooli pitoista reissua ei tuu.. Tai noh jos noi turret jotakin voittaa niin melkeimpä pakosta pitää jotakin samppakaljaa ottaa ;D.. Onneksi itselle ei osunut kuskin nakki ;)
 

silverstone

HanaaHanaa.. Taittuutaittuu :)
Liittynyt
27 Syyskuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

mä oon ilonen että sain ees jotain aikaan kytkin asialla.. :D
lähetin mailia slowboy racingille jenkkilään melko huonolla englannilla ja kyselin kytkin levyjen keskiön kokoa.. :) pitäis olla 2.2cm halkaisija ja 20 hammasta oli kiva arpoa sanakirjasta että mitä kirjottaa ;D ;D
toivottavasti tulee pian vastaus ja on oikeen kokonen ni tilaan heti ja saa vielä hyvin talveks galantin alle :driver
sit on vielä vähä kokoomista ja tiivisteitä letkuja ja jotain pikkuhärpäkkää mutta toi kykin on pääjuttu..
ja toiseks venaan ihan sikana 16.12 olevaa gvr4 & dyn-4 miittiä vaikka ei oma auto ookkaan kunnossa mutta on se silti kiva mennä jutskaileen jotain.. :)
 

Tikru

New Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Mistä olet iloinen?

Ex halusi yrittää kanssani uudelleen. Kolme viikkoa takana ja tuntuu että ehkä tämä toimii.
 

Tikru

New Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Mistä olet iloinen?

Tikru sanoi
Ex halusi yrittää kanssani uudelleen. Kolme viikkoa takana ja tuntuu että ehkä tämä toimii.

Miten voi ilta muuttua. Nyt ei ehkä haluakaan. Ja niin tää kai kuuluis tonne hatutusketjuun: minun moka. :(
 

silverstone

HanaaHanaa.. Taittuutaittuu :)
Liittynyt
27 Syyskuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Tikru sanoi
Miten voi ilta muuttua. Nyt ei ehkä haluakaan. Ja niin tää kai kuuluis tonne hatutusketjuun: minun moka. :(
dam.. :( aika ikävä juttu.. no toivottavasti sutviutuu jotenkin paremmin päin..
eniten ärsyttää että ku luulee et menee hyvin ja sit kauniimpi sukupuoli pläjäyttää että ei oo menny ollenkaan hyvin.. :(
no koita pärjäillä.. :)
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Mistä olet iloinen?

olen suorastaan haltioissani miten paljon on voinut tietoa tarttua ja uutta oppia. en meinannut itseäni tunnistaa kun erehdyin selailemaan tuolta ikivanhoja ja ensimmäisiä postauksia joita tullut kirjoiteltua tänne foorumille, hyvä kun tiesi mihin suuntaan pyöränpulttia piti kääntää jotta se aukeaisi. ;D
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Tikru sanoi
Miten voi ilta muuttua. Nyt ei ehkä haluakaan. Ja niin tää kai kuuluis tonne hatutusketjuun: minun moka. :(

mihin ketjuuun?
Taisin saada vähän väärikä käsityksiä...

Naiset on sitten ihmeellisiä :eek:
Mä olen luullut aina, että vain mihet eivät osaa päättää haluavatko seukata vai eivät ::)
 

Tikru

New Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Mistä olet iloinen?

Sassy sanoi
mihin ketjuuun?

Niin, siis tarkoitin tuota toista "mikä mieltänne painaa" -ketjua. Että minun iloisuuden aiheeni muuttuikin ehkä aiheeksi liittyä siihen toiseen ketjuun.
 

Turri

Lancer 1.5HB -91 4G15
Liittynyt
25 Heinäkuu 2005
Sijainti
Turku/Köyliö
Vs: Mistä olet iloinen?

Sassy sanoi
Naiset on sitten ihmeellisiä :eek:
Mä olen luullut aina, että vain mihet eivät osaa päättää haluavatko seukata vai eivät ::)
;D Jeh, samat kokemukset. Kai se on joku murphyn laki, tai erilaine katsantokanta tai joku ikuisuuskysymys millä ei edes kannata vaivata päätään :p Sillä energialla saa aikaseks jo paaaljon enemmän - kuten esim. rakennettuu kunnon rata-autoo.. ;D ;)

Tsemppii Tikru, elämä on... ::) Välillä sataa, välillä paistaa. Se vaan on niin. :)
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Mä olenkin aina miettinyt, että ehkä luojan pitikin tehdä musta poika, sain vaan väärät vehkeet ;D Mua kiinnostaa emmän poikien jutut kuin tyttöjen. Tulen myös huomattavasti paremmin toimeen poikien kanssa...

No joo löytyyhän tietty noita tyttömäisiäkin puolia. Kuten esim. meikata pitää ja kampauksia väkertää ja hameet on pop :peukku
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Tikru sanoi
Niin, siis tarkoitin tuota toista "mikä mieltänne painaa" -ketjua. Että minun iloisuuden aiheeni muuttuikin ehkä aiheeksi liittyä siihen toiseen ketjuun.

ha haa siis mä olin lukenut ihan väärin... olit siis kirjoittanut hatutus... Yllättävää, että luin halutus :eek:
 

nettijussi

Pajero -89
Liittynyt
25 Maaliskuu 2003
Sijainti
Veneheitto
Vs: Mistä olet iloinen?

Nuhapumppu sanoi
Mitämitämitämitä. Etkait vaan ole Pajerosta luopumassa??? Onhan toi Subaru edes nelikko?
Pajeron kohtaloa ei o vielä päätetty...voi jäähä itelle tai sitten lähtä maalimalle...Seppäsen Sakke on ollu kiinnostunu. Ja tottakai nelikko, kuka sitä kaksvetosella... ;)
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

Mä olen iloinen siitä kun on gallun taka jarrut kunnossa. Uusittu on laikat, jarrupalat ja tiivisteet ja sit kunnostettu käsijarru paikallaan ollessa elikkä puhdistettu ja rasvattu nivelet.

Niin tää mun emäntä on myös mun ilon aihe ;D ;D
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Mistä olet iloinen?

Sigman pohja oli täysin ehjä,kun otin sisustan veke. Eipähän joutunut hitsaamaan :) :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Mistä olet iloinen?

Sytkästä loppui kaasu,ja ei muuta tulta lähettyvillä kuin tupakinsytyttimen orkkis sytytin.

Ja sehän toimi!

KERTAAKAAN aikaisemmin missään aiemmassa autossani se ei ole toiminut.
 

zare

WRX MY05 SJE II / PPP
Liittynyt
14 Helmikuu 2003
Vs: Mistä olet iloinen?

^...

edit.: turha kysymys, toisessa langassa selviskin mikä oli homman nimi :nykii
 

Janttura

New Member
Liittynyt
17 Kesäkuu 2006
Vs: Mistä olet iloinen?

Viime yönä syntyi esikoisemme, potra poika, eikö siinä ilonaihetta kerrakseen ;D :peukku

Koko yö men valvoessa nyt pitäs torkkua niin jaksaa illalla hmmm... :p


Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua Koko Clubille!!
 

silverstone

HanaaHanaa.. Taittuutaittuu :)
Liittynyt
27 Syyskuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Janttura sanoi
Viime yönä syntyi esikoisemme, potra poika, eikö siinä ilonaihetta kerrakseen ;D :peukku

Koko yö men valvoessa nyt pitäs torkkua niin jaksaa illalla hmmm... :p


Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua Koko Clubille!!
Onneks olkoon!

ja kans hyvää joulua koko clubille!
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Mistä olet iloinen?

Sassy sanoi
Tänään pääsee shoppailemaan!!!! ;D ;D ;D

Kävin jo kattelemassa tuolta "mikä mieltänne painaa"-threadista oisko siellä joku kertonut samaa tyyliin
("Eukko pääsee tänään shoppailemaan") ;D :eek:fftopic

Mutta voin tähän itse kirjoittaa että olen onnellinen kun alkaa joululoma töistä, työ kutsuu vasta ensivuonna ;D :peukku
 

ms Frost

HuiHai ix35 (Ex Outlander Turbo)
Liittynyt
13 Elokuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

J. Puhakka sanoi
Mutta voin tähän itse kirjoittaa että olen onnellinen kun alkaa joululoma töistä, työ kutsuu vasta ensivuonna ;D :peukku

Samasta syystä voi olla onnellinen, korkeintaan vähäistä puhelinkonsultointia, mutta sitä ei lasketa. Lisäonnea tuo tieto ettei tarvitse astua yhteenkään kauppakeskukseen kokemaan shoppailun "iloa ja riemua", sillä joulu on niin sanotusti paketoitu ;D..
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Tässäpä meillä iloa :peukku
No johan sen äkkiä sait,ei tainnut sitten pahemmin vaurioitua kun ei lunariinkaan mennyt.?



Vaikkei lunta olekkaan maassa,niin silti erittäin jouluinen fiilis..

Vissiin ensimmäistä kertaa tämä joulu reippaasti plussan puolelle taloudellisesti (kolarin korvaukset,firman+yhteistyökumppanien "joulubonukset"),mihinkään ei koske eikä kolota,ei ole kiire moneen päivään,ja kotonakin on kaikki kunnossa!
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
No johan sen äkkiä sait,ei tainnut sitten pahemmin vaurioitua kun ei lunariinkaan mennyt.?



Vaikkei lunta olekkaan maassa,niin silti erittäin jouluinen fiilis..

Vissiin ensimmäistä kertaa tämä joulu reippaasti plussan puolelle taloudellisesti (kolarin korvaukset,firman+yhteistyökumppanien "joulubonukset"),mihinkään ei koske eikä kolota,ei ole kiire moneen päivään,ja kotonakin on kaikki kunnossa!
Katoppa rekisterikilvet uudelleen ;)

Täytyy sanoa et oon kyllä erittäin tyytyväinen Tapiolan toimintaan, en ois uskonu ettei jalkamiehenä joudu tän kauempaa kulkemaan :)
 

metanolman81

New Member
Liittynyt
8 Kesäkuu 2007
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Katoppa rekisterikilvet uudelleen ;)

Täytyy sanoa et oon kyllä erittäin tyytyväinen Tapiolan toimintaan, en ois uskonu ettei jalkamiehenä joudu tän kauempaa kulkemaan :)

Saitko Tapiolan kautta sit ihan uuden auton (eli menikö lunariin se vanha?) vai onko tuo nyt sitten vuokrapirssi? :eek:
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

Lunariin meni vanha joo, ja sisko löytyi Loimaalta ;) Täysin samanlainen, samoilla varusteilla, ainoastaan näytöt ja soittimet, hälyt ja alustasatsi pitää heittää paikalleen :)
 
M

mikada

Guest
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Katoppa rekisterikilvet uudelleen ;)

Täytyy sanoa et oon kyllä erittäin tyytyväinen Tapiolan toimintaan, en ois uskonu ettei jalkamiehenä joudu tän kauempaa kulkemaan :)
Voi he*v***i jos nykyään menee noin helposti autot lunastukseen, niin eipä ihme että vakuutusmaksut nousee :eek:. Pikku peltivauriota ja heti uudehko yli 30 k€ auto lunastukseen :eek:. Tähän ei voi muuta kuin sanoa että "fucking unbelivable". Tuolla periaatteella menee meikän Gallu lunastukseen kun joku potkasee kylkeen. Huh huh
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Katoppa rekisterikilvet uudelleen ;)
No perhana,kyllähän mielestäni rekkarien alut katoin,mutta sitten numerot eri.?

Kyllähän työtoveritkin kettuili kun menin näyttään tuota kolariventtiä että varo ettei mene lunariin,mutta IF:n tarkastaja ei edes ottanut asiaa puheeksi..
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
Voi he*v***i jos nykyään menee noin helposti autot lunastukseen, niin eipä ihme että vakuutusmaksut nousee :eek:. Pikku peltivauriota ja heti uudehko yli 30 k€ auto lunastukseen :eek:. Tähän ei voi muuta kuin sanoa että "f**k**g unbelivable". Tuolla periaatteella menee meikän Gallu lunastukseen kun joku potkasee kylkeen. Huh huh
Nooh, voin sanoa että oli siellä vähän muutakin ku peltivaurioita, silmäiltiin sitä eilissä ku käytiin tyhjentämässä kamat pois
 

ms Frost

HuiHai ix35 (Ex Outlander Turbo)
Liittynyt
13 Elokuu 2006
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Lunariin meni vanha joo, ja sisko löytyi Loimaalta ;) Täysin samanlainen, samoilla varusteilla, ainoastaan näytöt ja soittimet, hälyt ja alustasatsi pitää heittää paikalleen :)

Onneksi olkoon ;D. Aika munkki kävi jotta sisko löytyi tuossa ajassa :peukku.
 
Ylös Bottom