Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

HP luovutti ja tarjoaa korvaavaa laitetta ton emännän läppärin tilalle, joka on huollettu 4 kertaa vuoden sisään eikä siltikään toimi.
HP olisi vielä aktivoinut 5. huoltokerran tuolle koneelle, eivätkä meinanneet antaa korvaavaa laitetta. Siihen en suostunut niin kuluttaja-asiamies käsitteli hieman asiaa HP:n kanssa ja tänään tosiaan tuli tuo tarjous tuosta korvaavasta koneesta.

Jos tässä seuraavassa vekottimessakin esiintyy sutta ja sekundaa, kuten 2 aiemmassa niin saavat kyllä haistattaa pitkät noiden korvaavien laitteiden kanssa ::)

Nyt kuitenkin tulossa emännälle "joululahjaksi" DV5-1060eo tilalle DV6-2050eo.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kun sääennusteita kattelee, niin näyttää lupaavasti siltä, että pääsee tapania ajamaan moottorikelkalla :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Heffu sanoi
HP luovutti ja tarjoaa korvaavaa laitetta ton emännän läppärin tilalle, joka on huollettu 4 kertaa vuoden sisään eikä siltikään toimi.
HP olisi vielä aktivoinut 5. huoltokerran tuolle koneelle, eivätkä meinanneet antaa korvaavaa laitetta. Siihen en suostunut niin kuluttaja-asiamies käsitteli hieman asiaa HP:n kanssa ja tänään tosiaan tuli tuo tarjous tuosta korvaavasta koneesta.

Jos tässä seuraavassa vekottimessakin esiintyy sutta ja sekundaa, kuten 2 aiemmassa niin saavat kyllä haistattaa pitkät noiden korvaavien laitteiden kanssa ::)

Nyt kuitenkin tulossa emännälle "joululahjaksi" DV5-1060eo tilalle DV6-2050eo.
Eikös ne nuo HP kirjaimet tarkoitakkin, että Haista p*ska laitteita ;D

edit. jaaha ja sensuuri iski taas
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Siitä olen hyvin hyvin hyvin iloinen että tänään posti toi mukanaan kirjeen jossa käräjäoikeuden päätöksellä minut on tuomittu yksinhuoltajaksi! Piiiiitkä taistelu on vihdoin ohi. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
Eikös ne nuo HP kirjaimet tarkoitakkin, että Haista p*ska laitteita ;D

edit. jaaha ja sensuuri iski taas

Näinhän tuo menee ja päätetty jo kauan aikaa sitten, että omia rahoja ei enään Hellvetin Paketin läppäreihin ainakaan mene.
Lasertulostin on pelannut sentään moitteetta, mutta siihenkään ei sentään omia rahoja ei ole mennyt ;D :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Heffu sanoi
Näinhän tuo menee ja päätetty jo kauan aikaa sitten, että omia rahoja ei enään Hellvetin Paketin läppäreihin ainakaan mene.
Lasertulostin on pelannut sentään moitteetta, mutta siihenkään ei sentään omia rahoja ei ole mennyt ;D :peukku

Tulostin hajos ihan hetkessä, kamera on aivan "omaa luokkaansa". Mulla on jotenkuten tuo läppäri toiminu (miks piti sekin mennä ostaa sieltä ).
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Omia kokemuksia on HP tulostimista ja kameroista... Ihan täyttä paskaa on ollu kaikki...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kylläpä pyöri nätisti auto ympyrää kotipihassa :driverjdm Nyt sitä lunta siis tulee hyvää vauhtia :driverjdm
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Liikuttavaa yksimielisyyttä... ;D Nelivetohan se mieltä piristää! Ei tainnut kovin monella kanssaautoilijalla olla niin leveä hymy suupielissä aamun liikenteessä kuin mitä itsellä oli.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Liikuttavaa yksimielisyyttä... ;D Nelivetohan se mieltä piristää! Ei tainnut kovin monella kanssaautoilijalla olla niin leveä hymy suupielissä aamun liikenteessä kuin mitä itsellä oli.

aamulla pelasti jatkuva nelikko :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Eniten mä ihmettelen kauheeta hypetystä medioissa lumipyrystä. Prkele normaalia talvea tämmönen on! ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Eniten mä ihmettelen kauheeta hypetystä medioissa lumipyrystä. Prkele normaalia talvea tämmönen on! ;D

Aivan samaa mieltä. :peukku

Eilinen päivä pelastui upeasti kun saabin renkaan heilumisen syyksi paljastuikin vain inan löysällä ollut vetarin pultti. Se kierty about 60 astetta niin se riitti kiristämään renkaan syrjässä olleen noin sentin liikkeen. :peukku saab :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No mä en noista lumista ja pakkasista juuri perusta.Onhan se toki mukavaa,että on paljon valosampaa,kun on tota lunta.Mutta nytkin tarvii lähtee lumihommiin,on sitä yöllä senverran taas tullu.
Siitä olen tänään tosissaan iloinen,että sain kaverilta lainani vihdoin pois.Oli nääs satanen lainassa suunnilleen neljä vuotta.Kaveri olis kyllä maksellu,mut sillä meni kaikki rahat,kun sen firma kaatu ja sit vouti vei,hyvä ettei kalsareitakin jalasta.Raha tuli äsken ihan pyytämättä,hienoa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jos miehellä on satku lainassa 4 vuotta ja se tuo muistuttamatta takasin ni oisin lyöny sen satkun takasin kouraan että antaahan olla. Jos siis tilanne on se että heppu tarvii sitä enemmän kun minä, mut onhan se rehellisen miehen merkki melkeen kun asian ylipäänsä muistaa ja huolehtii.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Viitaten tähän viestiini, niin olen hyvin iloinen siitä että mitsu on taas radalla ja entistä ehompana, tosin pikkuisen jäi vielä rempattavaa seuraavalle kerralle mutta pääsee ainakin liikkumaan. Suuret kiitokset Samitsulle neuvoista ja ST:lle osista! Tässä kohtaa kyllä kerhoon kuuluminen taas kannatti, hukassahan mä olisin yssikseni ollut tän katastroofin kanssa. ::)

Ja lisäksi jouluostokset on tehty, joululomat pukkas päälle, kuusikin hankittu. Enää tarvii puunata itsensä ja lapset ja sitten eikun pukkia odottelemaan. ;D Vähän kyllä jännittää että oonkohan mä ollut kiltti? ???
 
Vs: Mistä olet iloinen?


Firma antoi joululahjaksi Garmin Nüvi 255T navigaattorit :peukku
Johan sitä tuli testailtua tässä joululomareissulla 120km matkan :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain duunista erään taiteilijan teoksen signeerauksella. Vaikken olekaan (ainakaan vielä..) mitenkään suuri taiteen ystävä niin teos meni heti olkkarin seinälle kasvamaan arvoa. :D Tuosta sai olla iloinen ja siitä myös että selvisin hengissä joululiikenteestä. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ensimmäinen pukkikeikka tältä illalta heitetty :peukku :joulu Piti poroille antaa pieni hengähdystauko, rapakunnossa kun ovat vaan laiskotelleet koko vuoden ;D Kohta matka jatkuu :peukku :joulu
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^ Ok, no se on hyvä et on specsit etukäteen tiedossa ;D.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Meitsilläkin oli eilen pukkikeikka himassa .. Pukki oli perinteisen ja nuorekkaan technopukin välimaastosta :)

nyt ajamassa ylläkselle kelkkailemaan <3
 
Vs: Mistä olet iloinen?

todella onnistunu 10kg joulukinkku leivinuunissa paistettu...
hyvää on ;D muutenkin jouluruuat roks ;D

ja suklaata on varmaan ens joulunakin :nykii

joka tapauksessa hyvin onnistunu joulu menossa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oon kyllä niiiiin ilonen että on nelikko alla :driverjdm Jouduin äsken ajaa semmosta tietä missä olis samantien ollu jumissa/ojassa vajaavetosella... Maasturille se tien tämänhetkinen kunto olis tarkotettu eikä henkilöautolle ollenkaa... :seina
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Huomenna pääsee kokeileen, et miltä se työn tekeminen pitkästä aikaa tuntuu.. Saatto vain uudenvuoden suunnitelmat mennä uusiksi..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

tulli muisti laittaa avaruusvaihteen autovero laput postiin ja oikeen osuva vero tuli... ei tarvi valittaa..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

4päivä olis haastattelu raskaankaluston ammattitutkinto koulutukseen,jospa se nalli napsahtais sieltä. Kestää kuitenkin 14kk tuo koulutus että siinä ajassa saattais kääntyä työtilanne nousuun,nyt on kuulema pohja saavutettu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pajerossa on tuore leima.. lähetin muijan katsastaan autoa ku oli ittellä työkiireitä.. Tarkotuksena oli saada ajoaikaa siihen se kuukausi ja hävetti ees päästää auto tuossa kunnossa konttorille, mutta ku ei kerenny korjatakkaan.. Veikkasin jo, että kilvet vievät.. Pitänee ensi kerrallakin pistää muija katsastaan auto..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Shadow sanoi
Oon kyllä niiiiin ilonen että on nelikko alla :driverjdm Jouduin äsken ajaa semmosta tietä missä olis samantien ollu jumissa/ojassa vajaavetosella... Maasturille se tien tämänhetkinen kunto olis tarkotettu eikä henkilöautolle ollenkaa... :seina

Sulla on siis vakioalusta kiinni, ei mentäs madalletulla vr4:llä ainakaan mitään maasturireittejä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Sulla on siis vakioalusta kiinni, ei mentäs madalletulla vr4:llä ainakaan mitään maasturireittejä ;D

latee...sääli on sairautta! hyvin ne vakiopuskurit kestää ku ei ne ole kuttaperkkaa :p
nim. tänääki rohis ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Sulla on siis vakioalusta kiinni, ei mentäs madalletulla vr4:llä ainakaan mitään maasturireittejä ;D

Kyllä olis helposti pystyny menee :D Puuterilunta kuitenki oli ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom