Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Ei tarvii repiä viisaudenhampaita kun ei ole niitä ollenkaan ;D Siitähän se taitaaki johtuaa et sitä viisautta ei oo ollukkaan (omistanhan sentään Mitsun+ympäripuhuin veljenkin ostamaan). ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^ *kade*

En nyt sitten tiedä onko tämä oma juttuni ilon vai surun aihe mutta tuli haettua tuohon pihaan tuollainen -90 BMW 316. Lähinnä leikkikaluksi ja jäälle. Tiedä sitten onko se enemmän riesa vai pääsiskö sillä oikein ajeleenkin.. ::)
16931_107530325927961_100000129815050_186760_7161441_n.jpg
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tissinjatkehan tuo on eikä mikään voortti ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Shadow sanoi
Tissinjatkehan tuo on eikä mikään voortti ::)

Se voortti unohtu matkan varrelle ja löysin tilalle tän kaunokaisen. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus:

Voisit vähän korjailla tuota allekirjoitustasi. Näin entisenä Bemaristina (vieläkin fanipoika) , niin ottaa silmään tuo luonnehdinta tuosta ylväästä baijerilaisesta kulkineesta. ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No nyt tuli sitten ajoneuvoveromaksuun ensi vuodelle ja syy miksi oon iloinen, niin summa on odotettua pienempi GDI Galantissa. Eli kun aluksi luulin että mätkähtää se 152€ lasku painonmukaisesti, mutta veronhinta ei olekkaan laskussa kuin 127,75€. En tiedä millä perusteella tuo on arvottu, mutta en mene valittamaankaan. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
No nyt tuli sitten ajoneuvoveromaksuun ensi vuodelle ja syy miksi oon iloinen, niin summa on odotettua pienempi GDI Galantissa. Eli kun aluksi luulin että mätkähtää se 152€ lasku painonmukaisesti, mutta veronhinta ei olekkaan laskussa kuin 127,75€. En tiedä millä perusteella tuo on arvottu, mutta en mene valittamaankaan. :)
Evo 6 on yhtä ympäristöystävällinen,tuli just sama 127,75€
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jos verokausi alkaa ennen 1.3.2010 niin maksu on sama mikä tähänkin asti. Vasta sen jälkeen tulevat verot ovat uuden kaavan mukaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

uge sanoi
Jos verokausi alkaa ennen 1.3.2010 niin maksu on sama mikä tähänkin asti. Vasta sen jälkeen tulevat verot ovat uuden kaavan mukaan.

Tuohon vielä tarkennusta , eli maksoin elokuussa käyttömaksun 2009 , joten elokuussa 2010 minulla tulee ensimmäinen uudella maksulla oleva lasku.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

uge sanoi
Jos verokausi alkaa ennen 1.3.2010 niin maksu on sama mikä tähänkin asti. Vasta sen jälkeen tulevat verot ovat uuden kaavan mukaan.
Just just,mä ihan luulin että se alkaa heti vuodenvaihteesta.
Pitäs vissiin lukeakki noita lappuja ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Meinas vetää tiukille ruokakauppaan ehtiminen mutta ajatuskin paikallisen kebappilan sukkamehun hajuisista pizzoista sai painamaan kaasupoljinta reippaasti... Ehdin kauppaan ja pari oluttakin jopa sattui mukaan. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Tamus:

Voisit vähän korjailla tuota allekirjoitustasi. Näin entisenä Bemaristina (vieläkin fanipoika) , niin ottaa silmään tuo luonnehdinta tuosta ylväästä baijerilaisesta kulkineesta. ;)

Toi mun raato on kyllä aika kaukana ylväästä vaikka onkin vasta leimattu ilman mitään vikoja. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mä oon vähän silmäillyt tuon ikäisiä 535 bemuja.. Tutun 520 maalatessa jotenkin tykästyin tuohon 500-sarjaan. Viime vuonna meni yksi hyvä 535 ohi näppien,olisi ollut vajaa tonni hintaa. Heti seuraavaksi "halvin" olisi ollut 1600e mutta se oli ihan piloille paskottu yksilö. Ei kiitos sellaista. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus sanoi
Toi mun raato on kyllä aika kaukana ylväästä vaikka onkin vasta leimattu ilman mitään vikoja. :peukku

Juu , mutta hei silti.... vaikka pelkkä rottelo , mutta tuo on jo vähän mautonta on kuitenkin rehellisesti "baijerilainen". :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

RabaFari sanoi
Mä oon vähän silmäillyt tuon ikäisiä 535 bemuja.. Tutun 520 maalatessa jotenkin tykästyin tuohon 500-sarjaan. Viime vuonna meni yksi hyvä 535 ohi näppien,olisi ollut vajaa tonni hintaa. Heti seuraavaksi "halvin" olisi ollut 1600e mutta se oli ihan piloille paskottu yksilö. Ei kiitos sellaista. :)

OT tutulla olis -89 520i ja aikoo luopua siitä varmaa kohta puoliin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Juu , mutta hei silti.... vaikka pelkkä rottelo , mutta tuo on jo vähän mautonta on kuitenkin rehellisesti "baijerilainen". :)

;D Okei. Koska sua tuntuu OIKEASTI häiritsevän niin ihan vaan sun mieliksi, olkoon vaan Rottelo sitten. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään toi kusti verohallinnolta kirjeen,jossa uusi verokortti,prosenttina 8,5!!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Tänään toi kusti verohallinnolta kirjeen,jossa uusi verokortti,prosenttina 8,5!!

Mulla oli kanssa tippunut 5%.. onko oikeesti tuloveroa laskettu roimasti tässä viime aikoina ?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

puerco sanoi
Mulla oli kanssa tippunut 5%.. onko oikeesti tuloveroa laskettu roimasti tässä viime aikoina ?

En nyt viitsi tähän kirjoitella montako kymmentä prosenntia mulla verotus tippui ,mutta ei tarvitse kyllä käydä töissäkään. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

puerco sanoi
onko oikeesti tuloveroa laskettu roimasti tässä viime aikoina ?
Tuskinpa,itse erosin täksi vuodeksi kirkosta,kilometrit,ensiasunnon koronvähennykset..

Ja tietenkin pieni palkka!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
En nyt viitsi tähän kirjoitella montako kymmentä prosenntia mulla verotus tippui ,mutta ei tarvitse kyllä käydä töissäkään. ;D

ei tarvi käydä ei.. mutta silti rosentti nousi parilla.. ??? mitä niillä vähennyksillä.. :seina

-Eki
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Työttömät kyykkyyn ja työssäkävijät mahalleen. 1.5% lisää veroja kun kaupungilla menee niiiiiin huonosti. Olen onnellinen ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Coltiainen leimattu kehujen kera. :D Oikeen 2 inssiä oli ihmettelemässä. :nykii
 
Vs: Mistä olet iloinen?

sen harvan kerran kun tänne saa kirjottaa niin pitää kirjottaa, järkyttävä tuuri jatkuu noitten kurssien tenttien kanssa. Taas kuuluin siihen 22% joka pääsee edes tentin läpi. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
sen harvan kerran kun tänne saa kirjottaa niin pitää kirjottaa, järkyttävä tuuri jatkuu noitten kurssien tenttien kanssa. Taas kuuluin siihen 22% joka pääsee edes tentin läpi. :)

No tuskin siellä nopalla tenttien läpäisijöitä valitaan eli eiköhän se ole jotain muuta kuin tuuria :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kouluaihetta jatkaen, olen iloinen että homma alkaa olemaan loppusuoralla. Opinnäytetyö nyt oikoluettavana äidinkielen maikalla ja sitten viimeistellään vielä :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ei tarvinutkaan alkaa taistelemaan Galantista lohkaria irti. Oli ainoastaan se johto mikä lähtee lohkarilta haaroittimelle kärynny. Lohkarin vastus arvo oli 97 ohmia eli just sama, mikä uudellakin on :peukku. Nyt pitää huomenna käydä tarjottelemassa ostamaani lohkaria takaisin Motonet:iin. Saa nähä huolivatko, vaikka se käyttämätön onkin, kun siellä näin jossain lapun seinällä, että ei oteta sähkö vermeitä takaisin. :-\
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Helikobakteerin häätökuuri OHI. viimeset antibiootit meni just. On tää taas ollukki ihan helvettiä viikko lääkkeiden takia.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

pajerosta hajosi tänään ohjaustehostin, se vähän vuotaa dieseliä suihkuista ja muutakin pientä siinä on, mutta niin vaan jaksoi vetää hajonnutta ML-mersua ja -79 sapporoa perässä kuin ei mitään 8) eto peli!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

huomenna olis ensimmäinen ultraääni.

mulla on kyllä vielä isompi maha ku emännällä..toivottavasti lääkäri ei erehdy luulemaan minunkin olevan raskaana ja tunge sitä sondia mun hanuriin..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

simonsays sanoi
huomenna olis ensimmäinen ultraääni.

mulla on kyllä vielä isompi maha ku emännällä..toivottavasti lääkäri ei erehdy luulemaan minunkin olevan raskaana ja tunge sitä sondia mun hanuriin..

Tai erehdy tutkimaan kohdunkaulaa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Napsahti kertausharjoituskutsu postilaatikkoon :peukku

Taitavat olla huolissaan meidän amekkien ammattitaidosta ku napsahti tuo hn:ä tonttiin tuolla Juupajoella :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

simonsays sanoi
toivottavasti lääkäri ei erehdy luulemaan minunkin olevan raskaana ja tunge sitä sondia mun hanuriin..

Ai se uä hoidetaan tätä nykyä sitä kautta ;D... kappas vaan, kovasti on hommat kehittyny tollakin saralla.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

zare sanoi
Ai se uä hoidetaan tätä nykyä sitä kautta ;D... kappas vaan, kovasti on hommat kehittyny tollakin saralla.

kas, mulla kun ei ole vaginaa niin muitakaan reikiä ei ole kuin hanuri, jos lääkäri sattuu mua naiseksi luulemaan. olisin kyllä maailman rumin nainen.. :D

ja jos et tiennyt niin ensimmäisen trimesterin ultra otetaan vaginaalisesti ja rakenne-ultra vatsan peitteiden alta
 
Takaisin
Ylös Bottom