Mistä olet iloinen?

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Nyt ei taloudessa muutaman vuoden tauon jälkeen ole kuin Mitsubishejä nelipyöräisinä kulkuvälineinä :peukku
Tuli perjantaina haettua musta 2011 vuotinen ASX 1.8DID 4wd Instyle Navi :-* :-* :peukku

Noniin, onnittelut hankinnasta! :peukku Itelle jäi kyllä ihan hyvät muistot ASX:stä.
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

nahkuri sanoi
Noniin, onnittelut hankinnasta! :peukku Itelle jäi kyllä ihan hyvät muistot ASX:stä.
Kiitoksia! :) Parin päivän kokemuksella ei itsellekään ole muuta jäänyt mieleen ku hyviä mietteitä :D Vaan eikö tätä aihetta hieman tuolla messuilla sivuttu :peukku
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mistä olet iloinen?

Flunssa helpotti sen verran lopulta että sain Ralliartin kasattua ja suoritettua koeajon. Kaikkea laittoa riittää kyllä vielä mutta pääsee edes ajamaan kytkintä sisään.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään laatuaikaa, hot rod rockshow, vähän lisää osia projekteihin ja visiitti fullboostilassa!

Vielä kun alla pörisee coltti niin voiko tässä muuta kun olla suu messingillä ;D ;D ;D
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Mistä olet iloinen?

Ettei pakin toimimattomuus johtunutkaan mistään isosta viasta 8).
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

SIGMA ELÄÄ! Vielä kun kasais sisustan takas ;D
 

Hart

Member
Club Member
Liittynyt
3 Elokuu 2015
Sijainti
Lempäälä
Vs: Mistä olet iloinen?

Foorumin kautta tavannu ihan pirun avuliasta ja mukavaa porukkaa.
Varsinkin ilman JP:n duunia oma ysi ei varmasti olis kesäkunnossa.

:peukku
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Hart sanoi
Foorumin kautta tavannu ihan pirun avuliasta ja mukavaa porukkaa.
Varsinkin ilman JP:n duunia oma ysi ei varmasti olis kesäkunnossa.

:peukku

Laitellaan lisää kun tavaraa tulee. :peukku
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: Mistä olet iloinen?

JHN sanoi
Evo myyty ja ei ole harrastepeliä. Iloinen ja samalla miettii miksi?

Sama täällä evo meni eilen kaupaksi. Vähän haikea mieli tuli itselläkin. Ostaja kehui et varmaan yksi suomen siistein ysi kunnoltaan. ;D
 

SappGsrTbo

Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Mistä olet iloinen?

Sheriffit pääsi tänään työntämään Sapporoa, muutamat katseet keräsi ruuhkassa, vaikka ei liikenteen tukkona ollutkaan. Autohan alkaa siis olemaan kohta ehkä jo säädöissä ;) eilen katsastettu huomautuksetta! päästötkin oli niin maltilliset että katsuri kysyi huijaanko mä jotenkin, vaikka mittaus tehtiin konttorilla. samalla uudeksi rengastukseksi merkattiin otteeseen 17", joka oli leimalla ehkä se suurin jännitysmomentum.
Deltasta soittivat tänään myös että Lancerissa olisi uus sst:n kytkin ja sekin pirssi katsastettu, ehkä sekin siis toimii jo.
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Kylläpä oli taas hjuva Tallinnan 4 päivän putki...siis matka ;D
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Kylläpä oli taas hjuva Tallinnan 4 päivän putki...siis matka ;D

Selkeesti joku ihme etiäinen mulla ollu.. Ku töis just tänään mietin MCF:n Tallinnanreissuja. :D
 

Midnight Walker

Evo IX -07
Liittynyt
20 Elokuu 2004
Sijainti
Kotka
Vs: Mistä olet iloinen?

Sainpa vihdoinkin aikaseksi vaihtaa etuvaloista palaneen vilkun polttimon evosta. Vois ottaa auton ajoonkin nyt ja katsella mitä tuo meidän pari viikkoinen neiti oikein tykkää sen kyydistä. Jos vaikka nukahtaisi siihen tärinään ja ääniin :)
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Slider sanoi
Selkeesti joku ihme etiäinen mulla ollu.. Ku töis just tänään mietin MCF:n Tallinnanreissuja. :D

Koska lähdetään ;D
Mustikkakeittoa ja kahvia tais kulua jonkun verran :peukku Mustikkashoteissa oli kuulema liian vähän potkua.....aluksi....
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Koska lähdetään ;D
Mustikkakeittoa ja kahvia tais kulua jonkun verran :peukku Mustikkashoteissa oli kuulema liian vähän potkua.....aluksi....
Eikä ollu
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Mistä olet iloinen?

Lanceri meni katsastuksesta läpitte.
On se ihan erillaista viedä autoa katsastukseen, kun ei tunne katsastusasemaa / katsastajaa.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Mistä olet iloinen?

Wohooo! Mä sain kannen evoon takas! 3kk siin vaa menikin! WOHOOO!
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mistä olet iloinen?

Uusi alfa romeo giulia ;D

- +500hv
- Hiilikuitukardaani
- V6 biturbo
- Suuret Brembon jarrut

.....been there done that.... :driver
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Mistä olet iloinen?

Olen iloinen autoveropäätöksestä.
Tänään oli tullut tilille 1400€ palautuksia :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Ostin IKH:sta greenworks akkuruohonleikkurin eilen. Todella hyvältä laitteelta vaikuttaa ja yllätyin kun sähkömoottori olikin hiljaisempi kuin oli sanottu. Tuo tekee niin että jos ei vastusta ole niin pyörii hiljemmin mutta jos momentti kasvaa niin kiihdyttää automaattisesti teränopeutta. Tuntui toimivan loistavasti!
noin 150neliöö leikkasin ja akkukapasiteetti laski 1/4:eek:san eli tuolla pärjään loistavasti tuossa pihassa. :peukku
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mistä olet iloinen?

Hablu sanoi
Olen iloinen autoveropäätöksestä.
Tänään oli tullut tilille 1400€ palautuksia :)

Mielenkiinnosta: milloin teit valituksen? Itse lähetin muistaakseni viime marraskuussa, optimistina odottelisin että jo tänä vuonna tulisi... ::)
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Mistä olet iloinen?

DaJackal sanoi
Mielenkiinnosta: milloin teit valituksen? Itse lähetin muistaakseni viime marraskuussa, optimistina odottelisin että jo tänä vuonna tulisi... ::)
Elokuussa -15 laitoin paprut sisään
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Pistin Dodgesta valituksen sisään maaliskuussa -16 ja soittelin perään. Sanoivat, että noin vuoden käsittelyaika tällä hetkellä. Aika monta tonttua pitäisi tulla takaisin, että olisihan ne ihan kiva saada nopeamminkin takaisin. Mutta ei siinä mikään auta.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Ostin IKH:sta greenworks akkuruohonleikkurin eilen. Todella hyvältä laitteelta vaikuttaa ja yllätyin kun sähkömoottori olikin hiljaisempi kuin oli sanottu. Tuo tekee niin että jos ei vastusta ole niin pyörii hiljemmin mutta jos momentti kasvaa niin kiihdyttää automaattisesti teränopeutta. Tuntui toimivan loistavasti!
noin 150neliöö leikkasin ja akkukapasiteetti laski 1/4:eek:san eli tuolla pärjään loistavasti tuossa pihassa. :peukku

Mulla on kans ihan verkkosähköllä toimiva leikkuri, ja todella tyytyväinen olen. Hiljainen, kevyt ja aivan järkyttävästi vääntöä. Tolla voi tyyliin leikkailla jotain puiden alkuja huoletta, ilman että hyytyy.

Vaikkakin kaikki polttomoottorit kiehtoo jollain tasolla niin joku papattava Briggs & Stratton on kyllä sieltä vähiten mukavasta päästä kuunnella ja haistella.

Tossa 230v vehkeessä tietysti välillä ärsyttää johto, jos se jää johonki kiinni, tai ylipäätään sen kelan kanssa turaaminen. Akkukäyttöstä harkinnut itekkin tuon tilalle jos tuo joskus hajoaa. :)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mistä olet iloinen?

Meillä Automower hoitaa nurmikon jo kuudetta vuotta....ei tarvi itse vaivautua 1400m2 tontilla. Voi harrastaa ja nauttia kesästä :peukku
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mistä olet iloinen?

mitsumikko sanoi
Meillä Automower hoitaa nurmikon jo kuudetta vuotta....ei tarvi itse vaivautua 1400m2 tontilla. Voi harrastaa ja nauttia kesästä :peukku

Meillä olis ensimmäistä kertaa 9vuoteen nurmikko tulossa ... Nyt joutuu ostaa sen leikkurin... Varmaan kokeilla jotain etuleikkuri mallia ajettavaa... Tiiä olisko stiiga millanen...
 

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
Meillä olis ensimmäistä kertaa 9vuoteen nurmikko tulossa ... Nyt joutuu ostaa sen leikkurin... Varmaan kokeilla jotain etuleikkuri mallia ajettavaa... Tiiä olisko stiiga millanen...
Vähintään metriä leveä etuleikkuri, linkkukone ja hydrostaattiveto :peukku
8 vuotta ollut tuo vanha Stiga mitä kunnostellut ja väärinkäyttänyt huolella. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Talvella on aura keulassa. Koukku hitsattuna perään ja jaksaa siirrellä mm. Buster M pihassa trailerilla ;D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mistä olet iloinen?

Juu linkku ehdottomasti, ja hydrovedolla :) ihan turha pistää rahoja mihinkään paskaan remmivetoiseen, joka on sitten joka epätasaisuudessa kiinni eikä pääse kunnolla nurkkia ajamaan. Mulla oli sellainen, mieluummin ajan työnnettävällä.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Imperio sanoi
Vähintään metriä leveä etuleikkuri, linkkukone ja hydrostaattiveto :peukku
8 vuotta ollut tuo vanha Stiga mitä kunnostellut ja väärinkäyttänyt huolella. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Talvella on aura keulassa. Koukku hitsattuna perään ja jaksaa siirrellä mm. Buster M pihassa trailerilla ;D

elä mainitte tommosista Jounille..kohta se hitsaa jonku etukuormaajanki tommosee kii ja sit ihmettelee ku alustokone ei kestä ;D
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
Meillä olis ensimmäistä kertaa 9vuoteen nurmikko tulossa ... Nyt joutuu ostaa sen leikkurin... Varmaan kokeilla jotain etuleikkuri mallia ajettavaa... Tiiä olisko stiiga millanen...

Kaverilta, joka on kesätöikseen ajellut nurmikoita reippaamminkin, kuulin että Stigoista katkesi aika herkästi se etuleikkurin teriä pyörittävä hihna. Husqvarnat kuulemma kesti ongelmitta.

Isäukon ostamassa altaleikkaavassa huskussa tosin oli akkuongelmia heti tuoreeltaan. Oli talven ajan korjattavana ("hyvä vaan, saipahan olla lämpimässä hallissa" ;D) ja nyt pelaa kuten pitääkin. Takuuseen meni, tottakai.

Omassa pihassa käytän ihan työnnettävää Stigan 46:a (tai no on siinä vetokin, mutta harvemmin tulee käytettyä kun tasamaalla jaksaa hyvin työnnellä itse). Tai no, emäntä sen ruohon leikkasi tänäänkin (itse olin toteuttamassa tilattua kasvimaata), mutta kävin minä sen leikkurin kerran tankkaamassa. ;D Hyvin hörähti Briggs & Stratton reilu 7 kk vaitiolon jäljiltä ensi nykäisyllä käyntiin.
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Mistä olet iloinen?

Galant läpi katsastuksesta kun sai vaan ensin raidetangon pään vaihdettua, pösön vika olikin huomattavasti halvempi korjata mitä luulin, pösön ilmastoinnin vika kanssa halvimmasta päästä, vaikka saahan siihen ilmastoinnin kun katon avaa. ja arvioni Galantin syksyllä tulevasta jakopäärempan hinnastakin oli yläkanttiin.

ihan hyviä juttuja taas välillä.
 

veni

L200, GDI Galant, Legnum vr4, VR6
Liittynyt
2 Helmikuu 2011
Sijainti
Nivala
Vs: Mistä olet iloinen?

Simppako:lta ostettujen katsastusrenkaiden (kiitos hyvin sujuneista kaupoista) turvin Legnumissa tuore leima huomautuksitta. Ei löytänyt edes viallista pyöränlaakeria, vaikka erikseen käskin sen etsiä. Oikea etu tuo vaikuttais omasta mielestä olevan äänen perusteella.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mistä olet iloinen?

Otsonaattori tuli tänään perille :) testasin sitä tallissa nopeasti, tuollainen 13 neliön talli ja 20 minuuttia jonka jälkeen saman verran "puoliintumisaikaa" ja sitten tuuletus. Tuuletuksen jälkeen tallissa oli vielä tuttu kuvaputkitelkkarin haju joka pysyi pari tuntia, mutta nyt tallissa ei haise enää mikään. Yhtä raikas kuin ulkoilma. Ihmeellistä kun ei haise leikkuuöljy tai bensa.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain tänään myytyä 2 vääränmerkkistä pois pihasta. 2 vielä niin on pelkkää timanttia ;D
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mistä olet iloinen?

Yhtä viisaudenhammasta tyhmempi :peukku
Mutta eritoten olen iloinen siitä, että viimeisimmät hammaslääkärikäynnit on ollut positiivisia kokemuksia ja ne alkaa peittoamaan sitä jäätävää kammoa mennä sinne :peukku
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mistä olet iloinen?

Harvemmin kai kukaan on iloinen tässä vaiheessa. Tänään käyty läpi palkkaneuvottelut (viikon myöhässä) ja hinnoittelin itseni niin, että sitä ei mulle varmasti makseta ;D ja eihän ne maksa, huomenna selviää pääsenkö mäkin kesälomalle :peukku (eli toiseen duuniin) ;D

Toki mun hinnoittelu oli realistinen keskusteltuani alan konkareiden kanssa. Jännää tämä elämä :peukku
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

J.S sanoi
Kesäloma alkaa tänään :kuningas
samaaaaaaaaaaaaaa!!!! :kuningas :driverjdm :tmi :joulu ::)

ja evonkin ostajaehdokas tulossa tänään koeajolle.. saa nähdä tuleeko luopumisen tuskaa 8)
 
Ylös Bottom