Mistä olet iloinen?

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mistä olet iloinen?

DaJackal sanoi
Kyllä teidän porvareiden kelpaa. Itse asun ilmeisesti niin perämetsässä että ei tänne vaan mitään valokuitua saa. ::)

:D jep, kaikki samitsulla tai taipalsaaren talvipäivillä käyneet tietää että varsinaisesta kapitolista on kyse. Asiallinen meininki kyllä täällä kun sen saa about jokapaikkaan.
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: Mistä olet iloinen?

Harrastepeli kasattu. Alusta pesty, hiottu ja massattu. Kasa osia pulverimaalautettu. Uusia letkuja, putkia ja virtaavampaa putkistoa. Puskurit ja helmat maalautettu.Tänään laskettu maahan ja käynnistetty onnistuneesti. Roiskeläpätkin vaihtuivat. Huomenna jos pikku lenkin heittäisi. :peukku
 

Liitetiedostot

  • 20170926_195640.jpg
    20170926_195640.jpg
    61.7 KB · Lukukerrat 1,040
  • 20170910_163932.jpg
    20170910_163932.jpg
    252.5 KB · Lukukerrat 1,003

2bad4you

Member
Liittynyt
9 Maaliskuu 2004
Sijainti
Helsinki
Vs: Mistä olet iloinen?

Vihdoin ja viimein :peukku :nykii :p ( siis sain aikaiseksi laitattaa kuntoon)
Kaaret kunnossa :) iso kiitos huipputyöstä automaalamo Pykäläiselle Keravalle.
 

Liitetiedostot

  • IMG-20171002-WA0005.jpg
    IMG-20171002-WA0005.jpg
    175.6 KB · Lukukerrat 995

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Mistä olet iloinen?

^ Siellä tehdään hyvää työtä. ;) Näinkin autosi siellä käydessä ja on kyllä hiton hienossa kunnossa muiltakin osin. 8)
 

PAJ3RO

Member
Liittynyt
5 Helmikuu 2007
Sijainti
Mikkeli
Vs: Mistä olet iloinen?

Melkoisen hämmentynyt olo, kun Pajero menikin kaupaksi. Minkään pakon edessä en edes myynyt, harmitti vain kun seisoi pihalla sateessa ;D No, toivotaan että pääsi hyvään kotiin!
 

Petzki

More is more
Club Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2013
Sijainti
Oulu
Vs: Mistä olet iloinen?

Pitkin kesää tuli tuota vanhaa Superbia laiteltua, vikavaloja paloi paristakin syystä jotka piti tottakai jo periaatteesta korjata ennen myyntiä. Kaikki maffista huohotusletkuihin ja tankin korkista vag-comilla tuntikausien tutkailuun tuli tehtyä, lopputuloksena paremmin käyvä ja toimiva auto mitä moneen vuoteen :D Parisen kuukautta se otti, mutta uus omistaja löytyi ja meni hyvä peli käyttöön. Voitolle ei kyllä jäänyt ja tunteja ei lasketa, mutta tilaa ja aikaa muille vehkeille nyt senkin edestä :peukku
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: Mistä olet iloinen?

Noniin nyt on sitte isukillakin L200 mitsu lancerin lisäksi ..
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Mistä olet iloinen?

Galant katsastettu ja myynnissä. tais tulla liian halpa hinta kun on ostajia kaksikin tulossa hakemaan. saa nähd kumpi tarjoo paremmi :)

EDIT: Galant myyty
 

Midnight Walker

Evo IX -07
Liittynyt
20 Elokuu 2004
Sijainti
Kotka
Vs: Mistä olet iloinen?

Myin evon pois. Tiedä tulisiko tuosta olla iloinen vai surullinen mut laitetaan nyt positiivisen kannalta... :) Tiedä sitten mitä laittaisi seuraavaksi. Jokin perus käyttökikkare on lähinnä mielessä. Jos hyvän bensa farkku lancerin löytäisi tai outlanderin niin niitä voisi vaikka harkitakin.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Vs: Mistä olet iloinen?

Ohikulkiessa käytin Lancerin katsatuksessa, kaikki ok jälleen...
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Mistä olet iloinen?

Mun on ihan pakko tännekin kehuskella, koska tekisi mieli kertoa vaan kaikille maailmassa, että mun nuorempi lapseni on tänään valittu Suomen karateliiton haastajaryhmään, eli ryhmään, joka treenaa kohti maajoukkuetta. Tavoitteena on, että viimeistään vuonna 2021, eli 16 vuotiaana, mun lapseni on jossain päin maailmaa Suomen lippu rinnassa edustamassa Suomea ja suomalaista karateosaamista.

Mä oon niin ylpeä, että meinaa pää räjähtää. Siis mun lapseni. 8)
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus sanoi
Mun on ihan pakko tännekin kehuskella, koska tekisi mieli kertoa vaan kaikille maailmassa, että mun nuorempi lapseni on tänään valittu Suomen karateliiton haastajaryhmään, eli ryhmään, joka treenaa kohti maajoukkuetta. Tavoitteena on, että viimeistään vuonna 2021, eli 16 vuotiaana, mun lapseni on jossain päin maailmaa Suomen lippu rinnassa edustamassa Suomea ja suomalaista karateosaamista.

Mä oon niin ylpeä, että meinaa pää räjähtää. Siis mun lapseni. 8)

:peukku :peukku :peukku
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Mistä olet iloinen?

Ja lisää hyviä uutisia. ;D

Kävin työhaastattelussa ja sain työharjoittelupaikan ja harjoittelun ja valmistumisen jälkeen vakityön. Aloitan 19.2 ja toimialueena olisi Vaasa - Seinäjoki. Myöhemmin mukaan tulee myös Kokkola ja tuon kolmion alueella tapahtuva toiminta mm Pietarsaari, Uusikaarlepyy yms. Aluksi työskentelen Pohjanmaalla 3 päivää viikossa ja loput jää opiskelulle, kun ne kuitenkin tässä vielä jatkuu sinne ensi vuodelle, vaikka liikenneopetusluvan nyt kohta (toivottavasti) saan tentittyä.

Nyt tarvisi vaan herätellä ja opetella uudestaan puhumaan ruotsia ja nimenomaan ammattisanastoa. Ruotsi kun tulee olemaan yksi työskentelykieli. Haasteita, haasteita. Uudet kaupungit, uusi kieli, mutta minä en haasteita pelkää. ;D Repun kanssa tässä on jo opittu reissaamaan viimeisen 8 kuukauden aikana ja sama linja vaan näyttää jatkuvan ja pahenevan.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Oli tänään harvinaisen helpot autokaupat. Auto oli kuulauden myynnissä, sen aikana tuli kahdesta liikkeestä "ostotarjous" ja joku "ei täysin suomea omaava" soitti. Eilen eräs nainen soitti ja kysyi pari asiaa, tänään tuli ajoissa paikalle, käveli auton ympäri kerran, konehuoneeseen katsoi vaan koska halusin näyttää siisteyden. Ei käynyt edes koeajolla ja tinki alle prosentin ;D
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mistä olet iloinen?

Talvesta iloitsen.
 

Liitetiedostot

  • ilo.jpg
    ilo.jpg
    255.5 KB · Lukukerrat 961

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään olen iloinen siitä että tämän keskustelupalstan moderointi ei ole yhtä tunteeton ja sotilaallinen kuin eräs toisenmerkkisen keskustelupalstan moderointi... :peukku

Kirjoitin osto-ilmoituksen mutta unohdin laita yhteistietoja.. pari tuntia myöhemmin olin käymässä muokkaamaan ilmoa.. no, se oli poistettu :seina
eli sellaista...

Täällä annetaan ainakin mahdollisuus tehdä parannuksia :-*
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mistä olet iloinen?

Ostin sunnuntaina tuoreemman käyttöauton, sattumoisin oli nettiauton halvin ja vielä ylimääräinen moottoripyörä meni vaihdossa. Ja varusteitakin oli enemmän kuin myynti-ilmoituksessa mainittiin.

Ja tänään aamulla töihin ajellessa tuumin, että olisikohan paha homma jälkiasentaa vakionopeusäädin, oikeastaan ainoa varuste jonka puute jäi kaihertamaan. Ja kappas, silmään osui vakkarin viiksi ratin takaa. :D

Varsin mukava fiilis.
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: Mistä olet iloinen?

Ostaa täräytin metsä / peltotilan.
Nyt on sitten pläntti isänmaata missä touhuta niinkuin ei töitten puolesta saisi olla metässä tarpeeksi :)
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Mistä olet iloinen?

Rory Penttinen ajaa koko kauden Rinaldi Racingin Ferrari GT3 :driver :peukku
Rory Penttisen unelmat toteutuvat

Osallistun itse tähän sirkukseen osana Rory Penttinen Motorsportin tiimiä eli kausi tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen :) 8)
Tulin just kotiin tiimin palaverista ja torstaina kuski ja tiimin vetäjä lähtee Monzaan, viikonloppuna ekat kisat!
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

Tuolla toisessa topicissa kirjoittelin muunmuassa tämmöistä:
Jani T sanoi
Itse oon tyytyväinen omaan ASXn mutta pahasti, vaikka Eclipse Cross kiinnostaakin, vaikuttaa siltä että tämä jää viimeiseksi Mitsuksi tässä taloudessa jollei oikeasti jotain asiallista ilmene :-[

Onneksi pelko osoittautui turhaksi kun eilen haettiin nuoremmalle pojalle Lohjalta, esittelykäytössä ollut Eclipse Cross, Intense+ varustelulla. On kyllä mainio peli :peukku
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Tuolla toisessa topicissa kirjoittelin muunmuassa tämmöistä:
Onneksi pelko osoittautui turhaksi kun eilen haettiin nuoremmalle pojalle Lohjalta, esittelykäytössä ollut Eclipse Cross, Intense+ varustelulla. On kyllä mainio peli :peukku

Ai siitä siinä Instagram kuvassa oli kyse. :peukku
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Mistä olet iloinen?

No, periaatteessa muuten itsellä ei ole ollut mitsua nyt pariin vuoteen.

Tai nimissä on vielä tuo Space, mutta siitä ei enään kalua tehdä.

Rouvalla nyt tuo -10 Sportback ja pari välikoppaa firmalla, kyllähän sitä niissäkin on.
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

ast sanoi
Valkoinen väri sopii kyllä tohon todella hyvin :peukku
Joo, ensi viikolla harjoitellaan vähän vahaamista :D
Jos siihen sais lisää syvyyttä. Toi on nyt se helmiäisvalkoinen. Tosi nätti kyllä.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Joo, ensi viikolla harjoitellaan vähän vahaamista :D
Jos siihen sais lisää syvyyttä. Toi on nyt se helmiäisvalkoinen. Tosi nätti kyllä.

AutoFinesse Ultra Glaze pohjalle ja Collinite 915S pintaan niin rupeaa helmiäinen tulemaan esiin :)
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Mistä olet iloinen?


Rory ajoi tänään huikean hyvin ja tiimi oli johdossa AM-luokassa kun Roryn ajo-aika loppui. Valitettavasti johto ei riittänyt ihan maaliin asti vaan lopputulos oli kolmas sija. Mutta silti, mahtava! :driver :peukku

https://www.instagram.com/rorypenttinenmotorsport/


[elle] sanoi
Rory Penttinen ajaa koko kauden Rinaldi Racingin Ferrari GT3 :driver :peukku
Rory Penttisen unelmat toteutuvat

Osallistun itse tähän sirkukseen osana Rory Penttinen Motorsportin tiimiä eli kausi tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen :) 8)
Tulin just kotiin tiimin palaverista ja torstaina kuski ja tiimin vetäjä lähtee Monzaan, viikonloppuna ekat kisat!
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

TEIN companyn hienosta palvelusta.
Aamulla Teinin sivujen kautta laitoin viestiä että tarvitsen paperin että coilarisarja sopii Z16A malliin (ja tolpan tiedot jne) ja valkkasin viel palaute regioniksi Europe. No palaute/kysely meni Japaniin josta vastattii 15minuutissa että hän forwardoi tämän Tein UK:lle joka hoitaa Euroopan asioita.
Meni tunti ja meilii kolahti todistuslappu :driver :peukku

Product Release Confirmation
Part #: GSR74-51SS4 TEIN STREET FLEX FOR MITSUBISHI GTO / 3000GT Z16A
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Mistä olet iloinen?

Otin harrasteauton vakuutuksen Evolle. Vaikutti järkevältä ratkaisulta. :)
 

PAJ3RO

Member
Liittynyt
5 Helmikuu 2007
Sijainti
Mikkeli
Vs: Mistä olet iloinen?

Galantista otettu tänään savut ekaa kertaa melkein kolmeen vuoteen, pienistä alkuvaikeuksista huolimatta! 8)
 

TomiH

Mitsubishi Lancer 1.5 GLi vm.1991
Club Member
Liittynyt
8 Elokuu 2006
Sijainti
Nurmes
Vs: Mistä olet iloinen?

Lanceri huomautuksitta läpi katsastuksesta. Saa taas vuoden verran pöristellä eteenpäin :driver.
 
Ylös Bottom