Mistä sähkö ahtopainemittarin valolle?

Susihukka

Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2011
Tarkoitus laittaa Pajeroon ahtopainemittari tuohon kellon yläpuolelle johki kivaan kohtaan kiinni. Pohdin vaan että mistä saa sähköt otettua niin ettei mee mikään muu laite pimeeks ku toi autosähkö ei ole mun parhainta osaamistasoa... :p

Kelasin et saako kellolle tulevasta sähköstä jaettua myös ahtopainemittarin valolle virran?
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: Mistä sähkö ahtopainemittarin valolle?

ota vaikka tupakan sytkän valosta,palaa sillon samaan aikaan kun mittarivalot.tai jos helpompaa ni mittariston takaa suoraan mittarivalaistuksesta.

kelloon kun tulee jatkuva virta
 

JJ90

New Member
Liittynyt
17 Toukokuu 2011
Vs: Mistä sähkö ahtopainemittarin valolle?

Monitoimimittariston valoilta ryöstät. Siis sen kompassi-kallistusmittari-tingentangelin piuhoista.
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: Mistä sähkö ahtopainemittarin valolle?

Susihukka sanoi
Tupakan sytkän valosta? Missä siin on valo...? ;D

ainakin mulla mitsuis valo siinä kehysrenkaas,pajea en omista mutta lancereita ja galantteja sekä muutaman spacenkin.aika monessa vaan se poltin on ollu palanu ja siksi sitä ei välttämättä edes tajua että siinäkin kuuluu valaistus olla ;D
 

Susihukka

Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2011
Vs: Mistä sähkö ahtopainemittarin valolle?

Ei oo monitoimimittaristoo mistä ryöstää, joten täytyy vilkaista siis se sytkä! ;D
 

JJ90

New Member
Liittynyt
17 Toukokuu 2011
Vs: Mistä sähkö ahtopainemittarin valolle?

No mahtaa ne johdot sielä olla kuitenki?
 

Susihukka

Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2011
Vs: Mistä sähkö ahtopainemittarin valolle?

Hmm, satuinkohan just löytämään ne? Avasin nimittäin mittaristoa siinä määrin et sain niitä lasikantapolttimoita vaihdeltua sinne ja siinä oikeassa reunassa oli sellainen valkoinen ISO-liitin mikä oli irrallaan vaan... et joko se on varalla jollekkin napille mitä mun autossa ei ole, tai sit se on just tolle mittaristolle. Täytyis mittailla yleismittarilla mitä sieltä irtoaa ;D
 
Ylös Bottom