Mistä Starionin lukollinen perä?

Dano500

New Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2003
Sijainti
PORI
Terve !
---------

Onko kellään tietoa mistä saisi lukon wide-body -90 mallin starioniin, sopiiko jostain lavamitsusta tai muusta sisukset suoraan, vai onko jossain jopa myynnissä sellainen

Kiitos

-dano
www.dano.fi
 
Jos se olis sama lukko kuin esim. takavetoturboGalantin
tai ainakin samanhintainen,niin uudenkin saisi
Euroopasta noin 20500 mk hinnalla,mitä se nyt euroina
tekeekään... :) Tosin se ei pidä kovin hyvin uutenakaan
jos jotain sudittelua ajattelee,ei varsinkaan Starionin
takarenkailla... Normaaliperällä omanikaan ei tosiaan
pyöri mitenkään edes märällä kelillä,no ehkä hyvällä
onnella joku luisto irtoaa... :( Sinänsä voima riittää
pyörittää vaikka kakkosella kuivalla,tuo vakiolukko
tuskin vaan riittää sellaiseen,et kai kuitenkaan mitään
talviajoa ajatellut että siksi lukkoa haluaisit...?
 
Tuo auto ei talviajoa nää, mutta tuolla vakioperällä on aivan turha yrittää ripeästi lähteä, sutii ensimmäiset kaksi vaihdetta aivan liian vaivattomasti, ja märällä sutimista on jopa kolmosella 90-110 km/h nopeudessa.

Eli ei varmaa tietoa onko jossain mitsussa mahdollisesti lukollista perää valmiina ? (lue sellaista mikä sopii...)
 
Esim. Pajeron perän säätölevysarja pitäisi olla sama kuin
takavetoturbojen,sen perusteella maastureissa ja ehkä
lavamalleissakin SAATTAA olla sama "lukko"...?

Et kai meinannut että alkaisi vielä noista nopeuksista
jauhamaan tyhjää,vaan niihin asti kiihdyttäessä...?
Vai ootko jo viritellyt jotain juttuja lisää...? :)
 
kaksi ensimmäistä vaihdetta valitettavasti sutii alusta loppuun, ei pitoa sitten ollenkaan. Hieman märällä pinnalla (lue kostealle) sutimista on jopa kolmosen alussa.

Koneessa on se mukavaa, että se vääntää aivan sairaan alhaalta (tästä syystä sitä sutimista on aivan liikaa)

1,2 bar
k&n
Iridium
2,5"
autometer ahto+seos

näillä eväillä.

magnaflow
ja nologyt odottaa tossa vielä vieressä

tiedoksi vielä, että vakio kytkin alkaa noilla muutoksilla sitten luistamaan (onneksi niitä saa kaupasta) oli vaan pirun pitkä 4vko toimitusaika.
 
Takaveto-Galantin ja widebody Starionin lukot eivät käsittääkseni ole vaihtokelpoisia koska vetoakseleiden poorit ovat erilaiset. Kapeakorisen nelipulttisen Starionin lukko sen sijaan menee takaveto Galanttiin tai jopa Lancer Turbon akseliin sovittamalla.

Widebodyjä on kyllä maailmalla purettuna paljonkin, joten lukon saaminen ei pitäisi olla ongelma jos hankkii tavaran kotimaan ulkopuolelta. Painaahan se kyllä aika paljon ja siten tulee rahtikuluja...
 
Voisi kuvitella että niistä malleista,joissa on 6-pulttiset
vetoakselin laipat,lukko voisi sopiakin...?

Saattaa luistaa joo,koska lähiviikkoina alkoi kytkin lipsua
minullakin nelosvaihteella maantieajossa,vaikkei ole
ajettu kuin 95000km eikä tehty muuta kuin 2,5" putki...
Vääntö lienee tällä hetkellä EVO8:n luokkaa... :)
 
Takaisin
Ylös Bottom