Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?
Minkäslainen?eki75 sanoiNo Subbe jäi kouraan AVK:n huutokaupasta.. :driver
-Eki
Minkäslainen?eki75 sanoiNo Subbe jäi kouraan AVK:n huutokaupasta.. :driver
-Eki
-08 sedan legacy, musta, diesel.. oli naapurin vanha auto, mälläs sen Orituvan paikkeilla.. joten historia on kohtuullisessa tiedossa.. ;DST sanoiMinkäslainen?
Wlooffy sanoiEn minä, mutta emäntä osti renkaat ja sai sitikan kaupanpäälle.
JaniB sanoiKesärenkaat 1001renkaat.comista. Saa nähdä koska tulee.
Ei jumalaude, sinäkin... Vai ootko vaihtanu kakkikseen (vaimitänenytoli)Harri K sanoihups kanssa![]()
Mäyräy sanoi
mitsumikko sanoiOmpa sieväteukku mitkäs vanteen nää on,,
Mäyräy sanoiZeroline ZE02, tuossa jo eilen vähä sovittelin![]()
Neponen sanoiFarkkulancer vm. 2004 :driver
Jospa tämä selviytyisi ruhonkuljettimen virasta. Kattellaan sitten sitä kesäautoa/harrasteautoa joskus myöhemmin uusiksi.
Taidat kaadella bensaa liekkeihin... ;DDaJackal sanoiMites ois harrasteeksi sitten myöhemmin 3000GT?![]()
eukku Ei, en ole myymässä omaani.
DaJackal sanoiMites ois harrasteeksi sitten myöhemmin 3000GT?![]()
eukku Ei, en ole myymässä omaani.
Neponen sanoiFarkkulancer vm. 2004 :driver
Jospa tämä selviytyisi ruhonkuljettimen virasta. Kattellaan sitten sitä kesäautoa/harrasteautoa joskus myöhemmin uusiksi.
Kirppu1990 sanoiSilikoonia ja pari klemmaria.
Harri K sanoi4 pränt nyy rinkulaa
(Continental ContiSportContact 5 - 235/40 R18 95Y XL FR TL )
-JP- sanoiJoo ja sit ostit Peogeot&Citröen TOOLin... perkl.... Jotain AVK:lta taas tulossa hallille päin ?![]()
Harri K sanoiSori :'(
Mut ei ollu mun vika et annettii väärää datamateriaalia käteenRuttutukusta ei o tuliaisia.
pexi sanoi"Huubibuubiis" ja siveysvyö?
Maxx sanoiOtan osaa ;D
Rohkea mies jos vanhalla täyttöputkella meinaat onnistua..Basbarduu sanoiUus tankki(tiivisteet yms. mukana)
ST sanoiRohkea mies jos vanhalla täyttöputkella meinaat onnistua..
Ville T. sanoiostin tai otinfirmalta heittivät kärcherin K5 painepesurin roskiin kun rupes vuotamaan ja ostivat tilalle oikean teollisuuskäytöön tarkoitetun. no vein vanhan kotiin ja purin ja korjasin vian ja maksoi mulle 30 e
ostin samalla siihen käyvän kärcherin oman vaahdotussuuttimen mut mitähän pesuainetta siihen löytäs?
-JP- sanoiBilthamber snow foam toiminut erittäin hyvin. On vain aika suolainen hinta ellei tilaa kimppaan ulkomailta. ( tallille tilattu kerran/pari vuodessa useampi "tonkka" kerralla)
PS. Tuoksuu maksulliselta naiselta. (Turbo Saabia huudeltu jo monesti ns. "mela ojossa")
MakeM sanoiJälkimmäistä ilmiötä en ole kyllä huomannut..
-JP- sanoiEt ole käyttänyt tai et kehtaa myöntää...
MakeM sanoiKyllä mä olen tota pulloa ihan ahkerasti pumppaillut..
Ville T. sanoionko mitään sellaista mitä saa paikallisesta autotarvikeliikkeestä ettei tarviis tilata mistään? tosta itsekkin olen kyllä kuullut mut ei jaksais tilailla
MakeM sanoiKyllä mä olen tota pulloa ihan ahkerasti pumppaillut..
Ville T. sanoionko mitään sellaista mitä saa paikallisesta autotarvikeliikkeestä ettei tarviis tilata mistään? tosta itsekkin olen kyllä kuullut mut ei jaksais tilailla