Jerkku sanoiTuollainen tuli naiselle (ja ehkä minulle) hankittua :driver
https://www.dropbox.com/s/45paxuklocnnece/IMG-20150529-WA0000.jpg?dl=0
Jerkku sanoiTuollainen tuli naiselle (ja ehkä minulle) hankittua :driver
https://www.dropbox.com/s/45paxuklocnnece/IMG-20150529-WA0000.jpg?dl=0
Imperio sanoi![]()
Eikä ku lattiatasoitetta läksin kaupungista ostamaan. Nyt vaan kävi näin ;D
Toisin sanoen keittiörempan suhteen meni tää päivä kyllä ihan v*tuiks vaan onpahan yks pommi enemmän taas pihassa.
[elle] sanoiBahcon kierrejousipuristinasarjaeukku
Jännä ilmiö miten ihminen ei usko ennen kuin ole itse kokenut... Isäntä on jo pitkään puhunut siitä että meidän pitäisi hankkia parempaa työkalua kuin nuo alle 20€ jousenpuristimet mikä meillä on..
No, joo.. itse yritin sitten vaihtaa etuiskarit siskon avensisiin.. En vaan tullut toimeen noitten puristimien kanssa.. ja kaiken lisäksi oli melko epäturvallinen olo... :-\
Mr mmc sanoiOlo on ku jouluna
![]()
Kiitokset taas mamasanin suuntaa![]()
Petterii sanoiHieman työkaluja: IR pulttipyssy,
Petterii sanoiHieman työkaluja: IR pulttipyssy, Weran ruuvareita setti ja Joker räikkälenkit sekä työkaluvaunu.
5v sitten oli hyvä merkki, nykyään kiinakuraa.-JP- sanoiNyt on hyvä pyssy hankittu , kiinnostaa paljonko kustansi ? 1/2" ?
ST sanoi5v sitten oli hyvä merkki, nykyään kiinakuraa.
Designed USA, assembly P.R.C. kun itse pyssyn merkintää katsot..Petterii sanoiKiinakuraa Made in USA. Paketin mukaan...
Katto perhana, mistä oot löytänyt vanhaa varastoo, vai ovatkohan itse jo huomanneet että kiinasta ei saa edes rahalla laatua ja palanneet kotimaahan.Petterii sanoi![]()
No voe poijjaat...
nahkuri sanoiEvoon jotakuinkin kaikenkattavan huollon, sisältäen jakopään.Kyllähän tuolle hintaa tuli OEM-osilla, mutta olikin kyllä jo päässyt hävettävän paljon venähtämään ajan suhteen. Pari viime kesää ollut tosin todella vähäisellä käytöllä koko auto.. Jospa tänä kesänä ehtisi ajelemaan enemmän.
![]()
-JP- sanoiLähde käymään Pesämäessä 26.7 ? Saat vähän herkisteltyä paikkoja ettei nasahda mitään jumiin...![]()