Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Uuden 5.5hv Honda Ruohonleikkurin (bio naturally), tilauksessa ovat vtec/type-r merkit kanteen. ;D
Ei ollut halpa, mutta hyvästä pitää maksaa :p
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Peltisaksetx2, 52mm mittaripohja. biltiimi on aina elämys, ainakin kun sinne jonottaa espoon halki ruuhkassa :'(.
viimeviikko, eturoiskeläpät, tilattu kylkilistat. Autoshampoo turtle platinumia(vihreepytty), vahaa, verkkoa. Muuta sälää.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ei nyt omaan talliin, mutta firman piikkiin tilattiin Mitsubishin teräpaloja. Pirun hyvälaatuisia kun ovat. :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Nuhapumppu sanoi
Oletko miettinyt,että sinulla taitaa olla pahakin merkkiriippuvuus,tai muutenvaan paha keräily addiktio ;D ;D

No joo,taitaa tää minun mopedi olla jo niin viritetty ettei pysy lapasessa enää millään... Mutta eikös se ole vain hyvä että joku hullu
kerää kaikki osat talteen,pystyypähän muutkin niitä sitten ostelemaan kun eivät joudu ainakaan kaatopaikalle... :) :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

samitsu sanoi
No joo,taitaa tää minun mopedi olla jo niin viritetty ettei pysy lapasessa enää millään... Mutta eikös se ole vain hyvä että joku hullu
kerää kaikki osat talteen,pystyypähän muutkin niitä sitten ostelemaan kun eivät joudu ainakaan kaatopaikalle... :) :)

Joo kyllä näin on, pointsit sulle kotiin tästä... :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Mizar 20P 22kw polttoöljylämmitin tuli talliin hankittua tänään termostaatilla.. Pienempikin olisi riittänyt mutta kun halavalla sai :D
Tarkenee varmasti tehdä hommia talvellakin. Ei vaikuta ollenkaan huonolta ostokselta. :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Imperio sanoi
Mizar 20P 22kw polttoöljylämmitin tuli talliin hankittua tänään termostaatilla.. Pienempikin olisi riittänyt mutta kun halavalla sai :D
Tarkenee varmasti tehdä hommia talvellakin. Ei vaikuta ollenkaan huonolta ostokselta. :)
Taitaa tulla aika tukalat oltavat,jos oikein olen tulkinnut tallinne kokoa,~30neliöö.?

Kun eihän se liian isokaan aina paras ole..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ST sanoi
Taitaa tulla aika tukalat oltavat,jos oikein olen tulkinnut tallinne kokoa,~30neliöö.?

Kun eihän se liian isokaan aina paras ole..
jos nyt ei 30 neliöö kuitenkaan... jotain n.80m2 voi olla hieman yli mut neliö sinne, toinen tänne... tai jotain ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Imperio sanoi
jos nyt ei 30 neliöö kuitenkaan... jotain n.80m2 voi olla hieman yli mut neliö sinne, toinen tänne... tai jotain ;D
Jaa..

No sitten olen tulkinnut kuvia aivan väärin..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Nostajat&jakoremmin autoon,tallille led"raksalampun".

Ainakin äkkiseltään tuntuisi pirun tehokkaalta,MUTTA,ei lämpiä,ja tehonkulutus vain 3W!

Eli ei ole kirkkaimmasta päästä,mutta sähkönkulutus on todella pieni,ja eipä ollut järin kalliskaan.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

660 milliset suuttimet tuli viimeksi ostettua autoon
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Talvitassut tuli tänään haettua sedaniin ja paineilmakompura talliin.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

"talliin" tuli ostettua uusi soittovermes, bassokitara tällä kertaa. Merkki Yamaha, 5 kieltä, 24 nauhaa, Humbucker aktiivimikit... ja mustana totta kai. :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Hankin nyt kerrankin elämäni aikana kunnon renkaat itelleni talveksi ;D eikä mitään loppuun kulutettuja p##. ;) OIkee Hakkapeliitan 5 saa nähä pysähtyykö niillä sitten auto talvella. :driver
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Lanceriin polttoaine suodatin ja ilmansuodatin mikä yllättäen väärä :seina :seina.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Pikkukompuran ettei aina tarvitse isoa laittaa päälle,varakaasupullon lämppäriin,käsityökaluja yms..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ms Frost sanoi

Siisti peli :peukku mut liian vähä kuutioita/tehoa mun makuun ;D ;D ;DSit vaa malttia :p eli ei yritetä mitää kilsan pitkiä keulimisia.. vaik ei se vaikeetakaa oo,ku tietää mitä tekee 8) Nissanist tais tulla nyt sit talvikiesi ;D ;D


Toivottavasti ette hommannu tota vaan talliin ;D ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Andy´s sanoi
Nissanist tais tulla nyt sit talvikiesi ;D ;D
Toivottavasti ette hommannu tota vaan talliin ;D ;D

Toi vehje ei liity Nissaniin mitenkään. ::)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Andy´s sanoi
Toivottavasti ette hommannu tota vaan talliin ;D ;D

Kyllä se ihan ulkoilutukseen menee, kun ei mulla ole koiraakaan ;). kuutioitakin on mulle riittävästi, noillaki henki lähtee ja verenpaine laskee.......
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ms Frost sanoi
Kyllä se ihan ulkoilutukseen menee, kun ei mulla ole koiraakaan ;). kuutioitakin on mulle riittävästi, noillaki henki lähtee ja verenpaine laskee.......

Kyllä tommosellaki on mukava päästellä kesällä :driver eikö yleisin vertaus kuva oo tää et "kyl,tollaki kortti lähtee" ;D ainaki ite kuullu tän aikamonta kertaa :p
"verenpaine laskee......." Niin liikennevaloissa ;D ;D ainii onnea uudesta hankinnasta :peukku Ehkä voitas ens kesän pitää pyörä miittejä 8) itelle katellu ktm:n supermotoa ens kesäks ;) sil ei pääse liian lujaa ja on hyvä kikkailla(melko samanlainen,ku crossi pyörä)eli mun makuun ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Mölyä takakonttiin...
Ground Zero GZHW 30X subi, Ground Zero GZRA 1.1000D vahvari ja Ground Zero GZTC 1.0mk2 konkka. Kotelo pitää vielä jossain vaiheessa tehdä uudestaan topakemmasta materiaalista.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ms Frost sanoi
No juu-u, tää on just tätä pärinä porukkaa joka ei välitä mistään säännöistä ja tuolla vedellään miten sattuu kun on niinku voimaa. Mä oon huomannu tuolla evolla ajellessa että näilläkin herkästi haastetaan ottaa kisaa ja ollaan niin ollakseen...JA SEHÄN PASSAA PRKL, on niissä vedoissa ainakin noi nopeudet kohdallaan :D

Ensi kesää odotellessa....
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

UltimateIX sanoi
...JA SEHÄN PASSAA PRKL, on niissä vedoissa ainakin noi nopeudet kohdallaan :D
Ensi kesää odotellessa....
;D ;D ;D älä haasta, mä olen noviisi ja turvallisuushakuinen persoona(uskoo ken tahtoo).... mut joskus on alotettava :peukku. Säännöt? mitä ne on? Voikko tarkentaa?

Andy's, verenpaine laskee kun sen kylvää asfaltille...tosin yritän välttää ;D. Ei muuta ku miittiä pydeen :peukku.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ms Frost sanoi
verenpaine laskee kun sen kylvää asfaltille...

Ihanan kallista ;D ;D mä lasken paineita mielummin tuol crossi radalla :driver
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Butaanikäyttöinen juotoskolvi tuli ostettua. Perhana että piti metsästää tuotakin keksintöä ihan iisalmesta asti, mutta kun sitä ei älyä tuosta lähempää käydä ensin katsomassa niin ei...

On muuten ehkä paras ostos vähään aikaan, tai ainakin hyödyllisin. Voi olla aina autossa mukana eikä tarvi virtaa. :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

No en kyllä ite ostanu, mutta kaveri toi Roodokselta tuliaisiks Mitsubishi avaimenperän ja venttiilinhatut 8)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?


No tota tällä viikolla olen ostanut pipercrossin putsarit (weebereille) +vivustot, ölyt+suodatin, Dumppia ja kannen-tiiviste ja jtkin.

sit viime viikolla ostin 2-turbo galantia ja paljon osia. ja sitä edellisellä viikolla ostin vaa yhen A171 lancerin...eikun ostin mä yhden coltiasenkin.

eli jotain pientä tulee silloin tällöin hommailtua! ;D

Nin ja tänään ostin 4 uutta L200 kitka-lukkoa...niin ja talliin ostin moottori nosturin ja tota...en mä muista enempää...
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

JK.Galant sanoi
No tota tällä viikolla olen ostanut pipercrossin putsarit (weebereille) +vivustot, ölyt+suodatin, Dumppia ja kannen-tiiviste ja jtkin.

sit viime viikolla ostin 2-turbo galantia ja paljon osia. ja sitä edellisellä viikolla ostin vaa yhen A171 lancerin...eikun ostin mä yhden coltiasenkin.

eli jotain pientä tulee silloin tällöin hommailtua! ;D

Nin ja tänään ostin 4 uutta L200 kitka-lukkoa...niin ja talliin ostin moottori nosturin ja tota...en mä muista enempää...
Jaaha, meinaakos JK. seurata Samitsun viitoittamaa tietä? Työnlaatu Lancerissa on hienoa ja raatoja rupee kerääntymään ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

PAJ3RO sanoi
No en kyllä ite ostanu, mutta kaveri toi Roodokselta tuliaisiks Mitsubishi avaimenperän ja venttiilinhatut 8)

Mulla samanlaiset luultavasti samanlaiset. Myöskin Rhodokselta tuotu kuukausi sitten ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Heffu sanoi
Mulla samanlaiset luultavasti samanlaiset. Myöskin Rhodokselta tuotu kuukausi sitten ;D

No ei niitä varmaan kauheesti erinlaisia sielläkään oo ;D, mut tälläset mulla:
http://i198.photobucket.com/albums/aa87/PAJ3RO/Muuta/IMG_1315copy.jpg
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tollanen tuli tänään tilattua, lumisateen kunniaksi. :-*
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

markok sanoi
Tollanen tuli tänään tilattua, lumisateen kunniaksi. :-*

tästä ei paljoo kauniimmaks voi pyörä enää tulla ;D onnea uudesta lelusta :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

xenon valot tilasin eilen...nyt ne on jo kiinni ;D kyllä on nopeeta toimintaa postilla :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Kävimpä paikallisessa Skoda liikkeessä ostamassa kaasuttimen puhdistus spräy pullon kun varaosaliikkeellä ei ole ollut kyseistä tuotetta hyllyillä vähään aikaan.
No tuolla Skeida putiikissa kyselin sitten mitsun nokkahihnan ja noiden rullien hintoja,no huolto pamppu siinä availi koneen ja pläräili 10-15min ja sanoi nämä ovat sitten helkaman hintoja kun heillä ei ole vemicin hintoja hinnat voivat heitää ylös tai alas päin. Vesipumppulle ei löytynyt hintaa. No 320€ olisi hihna ohjainrulla kiristin rulla ja jokin vahapatruuna sinne kiristimeen huh..huh onneksi olin istumassa ettei tarvinnut pudota perseelleen. Niin ja sitten työnhinta näytti olevan näkyvillä siinä tiskillä 66€ tunti että huh..huh sanoi että nämä ovat alkuperäis osia eikä mitään tarvike paskaa hihna on tosipaksu ja hyvä.
Sanoi siihen sitten että pitääpä kysellä muualta kanssa osien hintoja otin ainaskin sen kaasuttimen puhdistus spräyn sillekkin sai hintaa 12€ Whurt merkkinen.
Kyseinen liike on myynyt mitsubishiä aikoinaan tekevät huoltoja 87-2002vm mitsubisheille edelleenkin vaikka myyvät skodaa.
Taidan hankkia noi nokkahihna tarvikkeet varaosa putiikista kun aikoinaan kyselin löytyykö ja mihin hintaan oli jotain 120€ luokkaa.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

nostokurki sanoi
"talliin" tuli ostettua uusi soittovermes, bassokitara tällä kertaa. Merkki Yamaha, 5 kieltä, 24 nauhaa, Humbucker aktiivimikit... ja mustana totta kai. :)

ja lisää soittokamaa, Hughes & Kettnerin QC310 vahvistin. 250 wattinen putkipääte, ja jumankaute että soi hyvin...!
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Kiinalaisen "dremelin" kun meinasin opelin kannesta kanavia siistiä,mutta sitten hokasin että kansihan oli halki venttiilien välistä,joka palotilasta :-X
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

PAJ3RO sanoi
No ei niitä varmaan kauheesti erinlaisia sielläkään oo ;D, mut tälläset mulla:
http://i198.photobucket.com/albums/aa87/PAJ3RO/Muuta/IMG_1315copy.jpg

No eipähän siellä taida erilaisia olla ;D
Samanlaisethan nuo näyttäis olevan, mitä nyt toi kuva vähän väärentää noita värejä.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Isomman hiilidioksidisuojakaasupullon miggiin.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

4kpl tunkkia tallille.. johan passaa autoja nostella. :peukku

Niin ja tuli ostettua myös se johto mikä muuttaa auton alkp. liittimet ISO liittimiksi. olipas kallis. :eek:
 
Takaisin
Ylös Bottom