Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Jees elikkäs tämmönen melko varmasti "mäntä vikanen" peli.
tarkotus ois laittaa wisecon tai rossin männät, 15g turbot isompaa cooleria&suutinta, pumppua,
jos paine vielä lompsassa riittää niin 99 KoNversiiiio, saako tähän videoa mitenkään liitettyä auttakaa
tyhmää ::)


niin ja ei muuten tuo kuvien lisääminenkään oikeen onnistu mitenkään ???

110463.jpeg

ImpEdit: nuin on kuvakin näkyvissä...
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

joo palio ois palikkaa tulossa rapakon takaa kunhan vaan tulis jo

-apexi safc
-walbro 255 & hot wire kit
-450cc suuttimet
-wiseco männät
-aem laajakaista (ei soneran)
-spec stage 2+ kytkin
-120k huolto paketti
-billet siimapyörä

eipä tässä kiirettä moottorikoneistamokin on kesälomalla 4.8 saakka.... :peukku
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Juups... kirjotellaanpa vähän tännekkin välillä, elikkäs tuossa alkanu jo osia vähän tipahteleen niin pääse jotain pientä rakenteleen. tässä kesäloma just
alko.. hyvät kelit kaljaa menny ihan ennätysvauhilla, sain sentään jotain tännään aikaseksi kiihoitin tuon imusarjan, ai että tuli HYVÄ :peukku
niin ja asensin uuret suuttimet,bensapumpun (melekeen).
Huomena vois melkeen kiihoittaa sen alemman imusarjan sisäpuolelta ku näky melko karstanen olevan johtuen varmaan tästä mainiosta EX-pakokaasujen kierrätys järjestelmästä, kuvia laitetaan kohtapuolin.

Maanantaina lohko moottorikoneistamooon.
niin ja tosiaan peltisarjat tilasin tossa heräteostoksena 8)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

tuossapa ois imusarjasta aika hyvä kuva kiihoitettuna 8)

http://www.munkuvat.org/kuvat/118774.jpeg

Onko muuten kellään hyviä ideoita miten sais nuo enimmät karstat "paskat" tuolta imusarjasta sisältä liotettua? mitä myrkkyä sinne kaatas, esim viikoksi lillumaan tai kaheksi? pensaa viinaa ::)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

No niin taas on jotaki saatu rävellettyä, alempi imusarja portattu/kiillotettu myöskin venttiilikoppa kiillotettu.
Ei oo vielä konetta voinu alkaa kasaan ku mennee nuo kiertokanget myöskin vaihtoon.

Pitäs kannet lähtä kiikuttaan Simoon siellä on kuulemma semmonen seppä jolta mitsun kansien tuunaus tapahtuu
niin ja voihan siinä samalla tai siis joutuu pakosta akkaa käyttään sielä Ikeasa vai mikä se oli :nykii
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Morooooo!!! talvi tulee... pätkäsin Finfoamit seiniin niin saapi talaven rappailla lämpimässä,niin ja asensin turbo timerin ja aem laajakaistan pirttiin, pittää laittaa kuvia ku ehtii. :eek:
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Se on moro kannet piti heittää Simoon koneistamoon, 4kpl venttiilejä pitää uusia eli just siitä hajonneesta sylinteristä ;D
pitänee varmaan sitte samalla laittaa ne Fidanzan vai mikä se oli säädettävät nokka zydeemit, niin ja repäsin nuo vakio coolerit kans vekeen, tilalle tulee 2kpl, 2gen Eclipsen coolereita. Eipähän tarvi alkaa pilkkoon tuota puskuria ja saa pitää nuo "lisä pitkät" paikallaan.

Ps.Talvi&veronpalautukset tulee.........en tiiä sitten pitäskö se Flywheeli vielä vaihtaa....vai kummeneeko se sillä yhtäää... no mietitään..ja juuan karhua 8)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993



joo elikkä toinen cooleri jo modattu on se vähä isompi, isompi parempi 8)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Kannetkin sain tännään haettua on ne HIENOT 8)

muutama foto










vinkki vinkki...ois turbot myynnissä ostakee pois.... ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Joo nyt oon saanu survottua nuo isommat coolerit paikalleen. Oli kyllä aika tiukka sovitus ku en jaksanu etupuskuria irrottaa, mutta onneksi onnistu nyt ne on paikallaan. Ponnistin ne vielä 2,5 bar paineella ihan vuodonilmaisijan kans, tympeetä tuo alumiinin hitsaus ku siitä ei oikeen nää että onko ok vai ei pari vuotoo oli ihan semmosta pientä että ei ees ääntä kuulunu mutta kuplaa tuli , vaikka sauma näytti päälleppäin että on ihan jees nooh.. onpa neki nyt sitte korjattu. Kardaaniinki tosiaan laitoin uudet tuki kumet ku oli väljät. Teräspunos jarruletkut tulee myöskin joka nurkkaan ja eteen uudet levyt&palat. Dinitrolia on myöskin ruutattu ahkerasti joka paikkaan (wanhat massat rapattu weke)useampi purkki kyllä nyt kelepaa suolaliemessä ajella ens talvena :eek: Sitten pitäs vielä laittaa nuo Tein S jouset ja (pilata viimisetki ajo-ominaisuudet) säädettävät camberit taakse kuhan jaksaa. Niin ei p**keles oo lohkoa saanu ku menin sillon sanoon, että "ei mittään kiirettä" niin eipä viitti alkaa hoputtaan turhaan...paitsi pakko kai se helmikuussa viimestään on soittaa jos ei mitään kuulu loppuu aika kesken 8) Kyllä vapuksi pitäs viimestään saaha liikkeelle muuten loppuu into kyllä kokonaan, se on vaan paha että tahtoo aina nämä rojektit lähtä vähä käsistä, aina vaan purkaantuu auto enmmän ja enemmän...tuossa on vääntö yhistä uusista 13T turboista samat ku wrx subbessa käytänössä samat ku 15g siihen kylykeen 550cc suuttimet, alakaa prkl kulukee korkiaa 11 vartille :driver
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Jesss ;D Hakkiin lohkonkin tännään kottiin nyt on olo niinku pikkupojalla jouluna!
13T tjurboista tuli myöskin kaupat ne pitäs olla viimestään torstaina täälä.

nyt alako armoton kassaaminen... ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

No niin... vajin tjurboot puuttuu... jospa ne ens viikolla tulis 8)





Kellään ideaa mihin tämä osa kuuluu... ei leikkaa



joo selevis...etummaisen turbon tukirauta ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Huomenna nostetaan kone paikalleen jeeeee 8)

aika hauska juttu ku kattelin, että kone nostettin pois 13-14.6.2008 ja nyt sitte takasi niin aika tarkkaan 8kk rojekti, ensviikolla tulee vielä sitte tulupat niin ei muuta ku käyntiin jos lähtee ;D

teinin jouset häytyy kans iskee paikolleen ni ei näytä niin maasturilta enään. :driver
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Siittäpä ne ahtoputket valamistuu....aika hyvät päissään tehyksi==????





Meleko vänkkyrä





Mustanaki mitsu aika hieno

 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

No niin nyt on pyörankulmat säädetty auto katsastettu päästöt mitattu, ei muuta ensin ku sissään ajua, ja sitte HE levetin kovvaa ajua 8) kyllä sitä on taas onnellinen mies ;D




sitä en sitte tiiä että kuinka kauan :-X
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Joo asentelin tänään "hotwire" kitin tuohon walbron kaveriksi ku tuntu, että liemi loppuu kesken,

täsä nyt päivä dataloggailtu...säädelty ja ajeltu vetoja pellaa aikas makiasti ahdot näyttää jossain 19-22psi paikkeilla olevan ei oikeen kerenny kattoa kunnolla, ei nakuta pahastikkaan 6 counttia tuossa sain vaan... hyvin kulukee :driver
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Morjensta! joo piti laittaa tuo bensapaineensäädin niin pystyy vähän tuota ajotusta, sääteleen (tai ainaki yrittää)
ihan jees pelittää 1,2 vaihteella,kolmosella 4500rpm jälkeen meinaan vähän nakutella 13 ,,,,rikkaalla käypi,AFR nakkaa 4000 tonnin jälkeen samntien 10, ahtia on ehkä joku 18psi mitä lie kiloina 1,3?. pitäs kai se alkaa Elinalta tillaan se EMU perkele niin ei tarvis ihimetellä ::)



 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Joo Greddy e manage ultimate tilattu! asennellaan tuossa heinäkuun aikana :driver
ei tätä muuten saa kunnolla pellaamaan, on se kumma ku ameriikan pojat kehhuu että hyvin pellaa eikä mittään ongelmia (MUKA) oo tuolla pelkällä Safc:llä ja bensapaineensäätimellä, jos mää oon niin tyhymä että en vaan osaa :nykii

Kävinpä koittaan katsastaan taas, että sais pitkän leiman 10.2010 asti. Noooh siinä oikeen välillä kahden inssin voimalla ihmeteltiin ja haettiin väljyyksiä, no ala pallonivelet oli vähä väljät niin ne piti sitte vaihtaa, vaihettu on ja olipa VI....tumaista hommaa.. tuntu että mikkään ei taaskaan onnistu työkalut aina hukassa, kauhia näläkä... kaikki piti taas tehä vaikeimman kautta, Köyhänä piti taas säästää ja vaihtaa pelkät pallonivelet 40€ mitkä lie hyndai sonatan pallot, mitsu kun ei myy erikseen vaan pitäs ostaa koko alatukivarsi hässäkä 400€/kpl . Vaihdoin viimeksi pallonivelet kaks vuotta sitte kilometrejä tullut aika vähän, vissiin melko sekunda laatua (made in japan) kummiski tai sitte voima syö niveliä 8)


Jaaahas.... jenkeistä ois näköjään saanu 530$ parin alatukivarsia.....taidanpa ens kerralla tilata semmoset kun nousukausi on taas alkanut ::)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

No niin nyt on sitte greddy e manage ultimate asennettu, ja on jonkinlaisissa säädöissä, vetää kyllä mahtavasti, kun ei aivan länttää kaasua pohjaan...muuten menee liian paksulle.

onneksi tuossa löyty paikallinen "guru" joka on säätäny vaikka minkälaisia moottorinohjauksia....(saa nyt yöt nukuttua rauhallisin mielin)
vein manuskat ja levyt, kuulemma loppuviikosta pääsemmä dynoon ajeleen ;D ;D 8)

Huomenna oon kuiteski pelti kiinni pudasjärvellä seuraamassa maailman nopeinta moottoriurheilua :eek: KOFF KOFF
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Tuunasinpa persettä vähän, vaihoin ton "99" mallin takapaneelin,,,, mielestäni paljo siistimpi ku se alkuperänen, :peukku






Niin kuskin puolen lasinnostin hajos, varmaan helppo vaihtaa niinku kaikki tässä autossa yleensä,
talvella ois tarkotus rullata Dynamatilla tai siis vastaavalla äänieristeellä koko auto, niin ja jos joulupukki tuo KAUHIAN kokosen coolerin keulalle, niin se sitte siihen, selkiästi pelaa autoki nyt paremmin ku kylmenny nuo kelit, se pitäs tosiaan jotenki sillai saaha survottua siihen, että ei tarvis niitä sumareita repiä pois.En tiiä sitte liekkö onnistuu...... ::)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Piti tehä vähä faceliftiä sisälle vaihoin 2nd gen ratin heti tuntuu auto 5 vuotta uudemmalta :peukku




ja sitte tommonen tuli kans laiteltua tuossa kesällä niin ei kipuna lopu kesken



kirjotin tuossa joulupukille, että jos se tois Tein Flex coiloverit + EDFC säätö boxin saapa nähä, siinähän ois sitte vakio iskarit teinin jousilla joutilaana...jos joku tarvii.
tarkotus ois myös ennen kessää laittaa keulasta kaikki nivelet, koiranluut, puslat.ym sälät uusiksi .

99 mallin sail paelit ois kans makiat, tässä ku vähä oottaa vielä että tuo dollari kunnolla lähtee luisuun nyt (1,5) niin osathan on lähes ilimasia :peukku :peukku ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

jos alakas leipomaan tämmöstä puskuri... ois aika härski :peukku

jos muuten jollaki löytyy taka vakiopuskuri saa olla vähä paskanakin HALAVALLA niin voisin ostaa pois.
 

Liitetiedostot

  • Kowboy04.jpg
    Kowboy04.jpg
    63 KB · Lukukerrat 2,642

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Do diii.....

Tein flex coiloverit ovat saapuneet vihdoin ja viimein ;D tosin se Electronic Damping Force Controller seilaa vielä jossain välillä Florida - Hämeenlinna

Tuossa nyt mielenkiintoinen homma, kun on menny ilmeisesti jonkin verran poikki nuita tolpan alakiinnikkeitä, niin siihen on tullu tuommonen päivitys versio joka on kestävämpi. Päivitys koskeen koko maailmaa ja pitäs olla aivan sama onko uudet vai käytetyt kuhan vaan lähettää nuo vanhat sinne niin ne laittaa sulle uudet tuleen tilalle.

laitoin tossa maanantaina postia, että miten toimitaan.... siellä ne vatuloi asiaa piti lähettää kuvia nuista omista tolpista...saapa nähä... kysy ne kyllä jo osotettaki, mutta eivät vielä luvanneet kumminkaan mitään. ootellaa ootellaa :peukku
 

Liitetiedostot

  • oldbracket.jpg
    oldbracket.jpg
    19.5 KB · Lukukerrat 2,486
  • newbracket.jpg
    newbracket.jpg
    22 KB · Lukukerrat 2,478

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

ihmeinden aika ei ole ohi ;D

tänään tuli ihan ovelle asti toimitettuna.

jos tuossa olympialaisten kiekko finnaaalin jäläkeen alakas asenteleen paikallee ;D
 

Liitetiedostot

  • DSC01246.JPG
    DSC01246.JPG
    146.8 KB · Lukukerrat 2,418

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

No niin Teiniton nyt asennettu paikoilleen ja auto ruuvattu aika tonttiin...sopivasti ;D

Maavara on semmoset noin 82mm etuspoilerin reunasta joten sehän katsastus setällekkin riittää.

Mutta sitten tuo EDFC asennus ei menny ihan niinku elokuvissa, no "ostin ku HALAVALLA sain" eebaysta niin enpä sitte tullu kattoneeksi, että noita moottoreita on monella eri kierteellä M8-M14 välillä. Noh 2kpl passsasi taakse, mutta 2kpl eteen sitte ei oli M8 kierre ja piti saaha M14 kierre, että passais paikalleen.... olin jo että ei perkkl..... mutta noin kolmen punaisen tölkin jälkeen hokasinki notta puretaan moottori palasiksi ja väännetään uus kierre siihen ni jo SOPPIII!





No sittenhän se sopi :peukku



On kyllä älyttömän pätevän olonen systeemi 16 portainen säätö ja saapi vielä kolme asetusta niinku muistiin...vähä ku hi tekkiä 8)









niin koeajoa ei oo kyllä vielä tehty mutta jos sitä vkl ku lupas niin komiaa keliä :driver
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Kävinpä ajeleen vähäsen, sanosin että aika makia ajettava ottaen huomioon hieman liukkaan/sohjoisen kelin.

sillä löysimmällä jäykkyyssäädöllä tosi mukava ajettava parempi mielestäni kun vakio iskarit+teinin jouset vähän semmonen nyökyttäjähän se aina tahtoo pelkillä jousilla tulla. ja sitten ku ruuvaa sinne tiukimpaan niin kyllä tuntuu kuopat tiessä ihan selkäytimessä asti, niin ja mikä tärkeintä vaikka auto onkin ihan tontissa niin pääsi hyvin ajeleen nuitten hidaste töyssyjen/suojateiden yli ku meni ihän kävely vauhtia, ei raapinu mistää. maavara tosiaan se 8cm joten pitäs katastuksestakin mennä että heilahtaa.

joopasen joo ens viikolla ohjauskulmien tarkastukseen/säätöön :peukku


Niin ja jos vertailukohtana käytetään D2 niin oli niissä kyllä kyyti paljo paskempi....niin no tosiaan autonaki oli 200 nissani.... ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

joulupukki toi lahjoja etukäteen ;D
vähän isompaa kuuleria keulaan nii pyssyy ilima viiliämpänä :peukku

mikä lie kyläSEPPÄ hitsannu nuo saumat on kyllä niin rumat että ihan pahaa tekee pitänee hitsailla uusiksi, eikai nuita kehtaa muuten paikalleen laittaa
 

Liitetiedostot

  • DSC01601.JPG
    DSC01601.JPG
    151.3 KB · Lukukerrat 2,205

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

cooleri asennettu, just ja just sopi, taitaapi ollu suurin mitä näihin on aikanaan ollu myynnissä valmiita cooleri sarjoja 8)






hiilikuitukardaani myöskin paikallaan...on se kevyt paino koko paskalla 6kg vakio painaa sen 20kg :nykii

vesi&metanoli ruisku vielä paikalleen niin se alakas olleen valamis kesän koitoksiin :peukku
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

no niin taas ollaan valmiita kesän koitoksiin, kävin tänään vähän ottaan tyyppejä tuossa motarilla ja muutenkin....
täytyy kyllä sanoa, että aivan mahtava päivitys kyllä oli tuo hiilikuitukardaani!! ei enään minkäänlaisia väljyyksiä, jurinoita, kolinoita ;D

eikä resonoi/jurraa millään lailla, toimii just niinku jenkki pojat luppailiki :peukku

ei ihan täyskaasu vetoja viittyny ottaa ku meni loggerista kaapeli poikki niin ei nää tuota nakutusta ollenkaan, ku on tuo evon 8 maffiki siihen nakattu, niin pitää nyt ottaa varman päälle. Niin tosiaan tulihan siinä polliisitki skoodalla vastaan oli vissiin vähä vauhtia liikaa ku laittovat vilikut pyörimään katolla, mää jo hiastin että perkele hetikö täsä saa sakot taas!

ei ne pyssäyttäny jatkovat onneksi matkaa :peukku
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

no niin vartilla käyty!

11,803s / 189,55KMH

0-100kmh 3s
(suoritusarvot MITATUT)

Eikä oo tosiaan penkitetty, Mutta kyllä siellä mosassa jotain aivan selvästi on ::)


yks päivän nopeimmista, neljä nopeinta palkitaan niin kai sieltä pytyn saa ;D
(nopein) toiseksi tuli joku nissani josta meni kannentiiviste.....
tuossa muutama foto, nii ja alla oli nuo cristianilta hankitut hieman kevyemmät vanteet :driver


Harva auto sitä 100% katukunnossa noita aikoja vetelee......jolla voi ajella ympäri vuoden ;D
nuo tosin vaihtuu taas niihin romisiin....aattelin pitää nuita vaan ihan drag racing käytössä








joo eipä taida enää tuosta aika juurikaan näillä mutkilla parantua, pitäs saada joku 100-150hp lissää nii kerkiäis vaihtaa vielä neloselle ja kelata lisää vauhtia.
nyt loppu justiinsa pahimmoilleen matka kesken :)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

do diin vanhat pienet sievät tjurbot on irrotettu



Uploaded with ImageShack.us


ai niin ja uudet on ulkoiselta kooltaan vieläki pienemmät ::)
ei sillä koolla oo väliä........... ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

oujeeee..... dr750 ovat vihdoin ja viimein saapuneet :peukku :peukku :peukku 8)
on ne kyllä sitte hienot!








miten tuota, ei oo ennen tullu tuommosia ihan pakka uusia tjurboja asennettua...niin pitäskö niihin vähän lorauttaa öljyä jo valmiiksi ennen ku pulttaapi kiinni?
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

do diin dr750 asnnettu +680cc suuttimet :peukku

on testailtu jo kohta 200km voin kertoa, että kyllä lähtee Per**le!
tosi makiat on kyllä jos näin pers dynolla niin ei näistä voi kyllä esim 13T turbojen kans ees samana päivänä puhua
ihan pienellä kaasupolkimen painalluksella ahtaa ja vetää tosi makeesti (ei ne jenkki pojjaat turhaa kehunu että parhaat turbot KATUKÄYTTÖÖN for sure! )
ei oo vielä täyskaasu vetoja uskaltanu vetää.. mutta kaikki aikanaan :driver :driver
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

juu piti alkaa tekeen isompia imuputkistoja ku meinaa nuo vakiot muoviset käydä pieneksi jos 3" hapikkaasta tekis niin oispahan ainaki tarpeeksi isot.
ja eikö se oo isompi parempi :D

aika LÄMMINTÄ KYYTIÄ koneella näillä helteillä, ajelin motarilla joku 120-130km/h niin mmcd:softalla katottuna lämmöt seilasi 101c -106c kokoajan silti vakio lämpömittari nippanappa puolessa välissä ::)

no toisaalta onhan tuo jo viis vuotta nuin lämpimänä käyny ja hyvin rokkaa :peukku

ps.kyselin varsin konttorilla tänään josko tötkeen sais koukun laitta....oishan sillä leuhka viiä lehtiä kaatikselle!, ei inssi ainakaan heti tyrmänny ;D




Talaveksi "cross country"
Kesäksi ...matalampi




Uploaded with ImageShack.us
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Värkkäilin tuossa uudet imuputket turboille, ku ei niillä kiinan ebay putkilla juurikaan noihin vakiohin eroa oo... :-X
niin 63mm torvesta alusta loppuun. lähtö motonet suppari 51/63mm




no eka ongelmahan oli että vakio kusipoika pönisteri ei sitte sovi
vähän pilkottiin ja "kärppä" muurasi kiinni parempi ku uus :peukku







Ahasta on, mutta meikän mitotus passas JUST eikä melekeen + päälle Motox mattamustaa (aina pari pulloa oltava hyllyssä varalta) ai että tuli hieno ;D




aivan niinku ois aina ollukki nuin 8)





etummainen vielä vaiheessa piti tilata englannista 63mm rosteri käyrä ku ei hyllystä löytyny 16€ posteineen ei paha?




melekeen valamis...ens viikolla sitte näkee oliko vaikutusta vai ei :peukku

joo se kytkimen vakuumipönisterin kupari on ruma ja ylimääränen...otan sitte pois ku käytän konetta irti seuraavan kerran
samalla menee paikalleen myös ne +1 -3 nokkapyörät + precat eliminaattorit eteen ja taakse 3"
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Mulla on vituttanu jo kaikki 6 vuotta mitä on talvella tällä autolla ajellu lukko asiat :seina
aina jääsä p**k**e :seina
katoppa kö täsä ei oo tehtaan keyless entryä :nykii
on niin vanaha....(ei oo saksan poika raskinu uutena laittaa SÄÄSTÄNY)

no onneksi Jenkki phojat on vihdoin ja viimein kehittäny tähänki ratkasun :peukku
eipähän tarvi enää avainten kans pelleillä. myöskin kontti aukeaa napista mukavasti ku käypi kaupassa :peukku
panin tillaukseen 8)




<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/y--bHe8WqT4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>




<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/dwmX8lwfPMM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Yritin hienosti UPOTTAA youtube videot vaan ei näy onnistuvan.....auttakaa joku joka ossaa
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

no niin lisää mukavaa pientä PUUHASTELUA iltojen ratoksi tiedossa...

vetarit oli takaa ehjät mutta perä on paskana suttaa...... ja on väljää myös :-X :nykii
ei taida jaksaa 4ws ottaa pois samalla liian iso homma, näytti aika simppeliltä pelkkä perän vaihto, ainaki mitä nyt äkkiä kattelin ja guuglasin.


pitkiä päiviä/iltoja /öitä tiedossa ::)

ämpylöinnit tänne : http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=21752.50
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

joo pientä PINTAREMONTTIA pukkaa joulun pyhiksi :-*

-300m outputshafti + uus spooli jakolootaan
-4ws delete kit
-arc2 + joutuu vähä ahtoputkea modaamaan ku se maffi on niin järkyttävän iso noh isompi parempi
-keyless entry mallia billet

juu sepä ei se mun akseli ollukkaa ainakaa 300m tehty....ei voi tosiaan muistaa niin kauas (v2007)
oli niin suolanen remontti sillon pelkät työt liikkeessä +2200€ KUITIT on Hyi Vi,,U :-X :-X
niin siinä on tosiaa tullu vissiin säästettyä (sillonhan auto oli lähes vakio muutenki)

niin ja tosiaan niinku aiemmin todettu näitä 300M akseleita ei ole KOSKAAN kukaan saanu 3kgt autoissa ainakaan hajotettua / F1 autojen vetarit kuulemma samaa tavaraa?

niin ei tullu sitte alettua karpiolalta tilaamaan...joutu kumminki muutaki palikkaa ottaan tuolta ison meren takkaa ja aika sopivaan hintaanki sain.

jarrupalatki oli kyllä kohta vaihtoa vaille,,,,halapoja kilometrejä taas tänä vuonnaKIN hah :driver
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

no niin uusi vuosi samat vanhat kujeet....

pientä pintaremonttia (perus huoltoja) tälläseen käyttikseen

Arc2 +92mm maf = Asennettu (säätöä vaille) :peukku
Clutch vacuum tank = Melelkeen jo irti
300M output shaft = Asennettu
t-case sleeve = Asennettu
400 walbro = Pöydällä (mutta jo menossa paikalleen)
bensatukin linjat/letkut = Keminmaasa (Oikulla)
Active aero simulator = Pöydällä
Krank vent kit = Tulossa (kuulemma)
4ws delete kt = pöydällä (taitaa tämä mennä ens syksylle)
Tial bov 12psi jousella =tulosa
2,5" imu putket = Asennettu (kiiltää)

+ uudet Castrolit lootaan molempiin
+ koneeseen Valvoline vr1 10w-60w

Jäähdytinnesteen paisuntasäiliötä piti siirtää 15mm keulaan päin ja laittaa vähän kieroon, ja sitä sulake boksia kans vähän siirtää oikeelle päin 15mm on niin ahasta
+imusarjalle menevää 3" ahtoputkea piti jatkaa 22mm että mahtu tuo jumalattoman kokonen 92mm maffi paikalle....luulis virtaavan erillai ku tuo evo8 maffi jo on naurettavan pienen näkönen vrt tohon toiseen 8)

Tarkotus ois tälle kuulle päästä suditteleen, ja sitte Stealtin kimppuun joka on keränny katolle yli puolimetriä lunta tossa pihalla (pudotin ne tänään) :D

jarrupalat näyttää olevan kohta vaihson tarpeessa (menee kyllä talven vielä) kesällä vaihtoon, hyviä ehdotuksia paloiksi? vakio levyt paikallaa ja hyvä kuntoset vielä
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

No NII!


Lykkäsin uudet valvolinen 10w-60w vr1 motttiin (oli taas 5€ tonkan hinta noussu, 50€) ja rämmäytin tulille :peukku
hyvin löyty säädöt arc2 (parin minuutin homma), käy nätisti tyhjäkäyntiä, kylmäkäynnistys toimii ja mitä nyt tuossa pitoa oli (huonohkosti) tiessä niin vetiki aikas mukavasti eikä naulannu
tosin eipä sitä kunnolla päässy vielä käskemään mutta lupaavalta vaikuttaa.

Luulis meikäläiseltäki säätö onnistuvan ku ei tarvi pyörittää ku yhtä rullaa (HI) ku muuten pelaa ku kello, niin ja onhan siinä vielä tuo emanage ultimate jos joutuu sytkään koskemaan tai 2step systeemin laittaan...

Krank Vent kittiä ootellesa,,,,, ;)

on se tuo 400walbro ehkä vähän hiljasempi ku 255
tyhjäkäynti paineet nousi +10psi SO WHAT!!! 8)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

pitkästä aikaa tännekki jottain.

pikku päivityksiä tuli tässä tehtyä samalla ku korjas sen kaasuläpän ja ponnisteli putket

-uuet tulupat ngk7
-uuet magnecor johot
-putket ponnistettu 2bar (vuotoja oli MONIA)
-kaasuläpän akselin tasotiivisteet
-tial q bov (nyt ei ennää huopaa osa kaasulla med 2,25" preturbo putket)
-Puskuria leikelty jotta saapi jäähyttimet (myös öljyn) paremmin ilimoooo. :peukku



Vähän koriliimaa ja pakkelia se vielä vaatii+töhhäys maalia ja uuden rekisterikilven. pystypalat vasta noin paikallaan.
ei jaksanu puskuria ees alakaa irrotaa paikallaan leikkelin, jos täsä kohta maalauttaus ympäri koko auton niin sitte purkaa atomeiksi ja parantellee jos tarvetta on


ihan ookoo näköset kynttilät vaikka onki ajettu paksulla seoksella +20tkm


kyllä nyt kiiltää ja on niin ahasta ku olla voi!
 
Ylös Bottom