Mitsubishi Celeste -76

krisu__

New Member
Liittynyt
3 Helmikuu 2011
Ostetaan
vas. sivuvilkku(kiinni etulokasuojassa)
Tuulilasin kromi listat
Takaluukun saranat

Parhaiten saa kiinni numerosta 044-5993833
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mitsubishi Celeste -76

Saisitko vaikka tähän ilmoitukseen kuvaa sellaisesta vilkusta...? Minulla on niitäkin vaikka millaisia mutta en osaa sanoa löytyykö sopivaa ellei ole osanumeroa tai kuvaa...
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Mitsubishi Celeste -76

samitsu sanoi
Saisitko vaikka tähän ilmoitukseen kuvaa sellaisesta vilkusta...? Minulla on niitäkin vaikka millaisia mutta en osaa sanoa löytyykö sopivaa ellei ole osanumeroa tai kuvaa...

Muistelin myös että sinulta saattaisi löytyä nuo tuulilasin kromilistat. Ainakin jotain samanlaisia esittelit minulle 3 vuotta sitten :D
 

krisu__

New Member
Liittynyt
3 Helmikuu 2011
Vs: Mitsubishi Celeste -76

siinä kuva siitä vilkusta. olisi hieno homma jos löytyisi!!
Sulta ei varmaa löydy hyväkuntoisia kromi puskureita
 

Liitetiedostot

  • IMG_7034.JPG
    IMG_7034.JPG
    114.2 KB · Lukukerrat 528

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mitsubishi Celeste -76

Puskureita ei löydy ainakaan nyt mutta listojakin voisi osanumeroilla katsella koska niitä on jonkin verran täysin läpikäymättä tuolla... Yritän ehtiä lähipäivinä vilkaisemaan tuota vilkkuasiaa... :)
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Mitsubishi Celeste -76

Täältä vois löytyä kaikki nuo. Käytettynä tosin, mutta väliäkö sillä. En osaa sanoa millon olen menossa varastoja kaivelemaan, mutta laita vaikka yksityisviestiä jos et muualta osia saa.
 

krisu__

New Member
Liittynyt
3 Helmikuu 2011
Vs: Mitsubishi Celeste -76

ok, ilmotelkaa jos löytyy? missäpäin suomee teillä noita osia on säilytyksessä? ois kiva tulla paikanpäälle kattoo, jos sitä löytyis vaikka muutakin hyödyllistä.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mitsubishi Celeste -76

Minun osakokoelma sijaitsee Lappeenrannan lähellä... Tänäänkin olin hommaamassa lisää tavaraa eli tuon asian tutkiminen jäi vielä huomiselle... Toivottavasti silloin löytyy sen verran aikaa...
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mitsubishi Celeste -76

samitsu, noi celesten vilkut on vähän salmiakit ja toi cromi kehys on erillinen, en ihan varma ole mutta muistikuva on
että galantin vilkut olis ihan suorakaiteet cromikehyksellä
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mitsubishi Celeste -76

No tänä iltana sain vilkaistua vilkkuja ja yksi vaikutti hyvin mahdollisesti sopivalta ja paketissa ainakin luki Celeste ja puolikin oli vasen... :) Jos entisestä on vielä jotain jäljellä niin varmuuden vuoksi voisi vilkaista siitä lasista sen numerosarjan xxx-xxxxxL niin sillähän se selviäisi...?
 

krisu__

New Member
Liittynyt
3 Helmikuu 2011
Vs: Mitsubishi Celeste -76

entisestä ei ole mitään jäljellä, mutta onko apua jos katson toiselta puolelta sen numero sarjan?
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mitsubishi Celeste -76

Voihan sen varmuuden vuoksi katsoa toiselta puolelta mutta ainakin se vilkku on samalla osanumerolla minkä Jokke on tuohon laittanut eli on se varmaankin sopiva... :)
 

krisu__

New Member
Liittynyt
3 Helmikuu 2011
Vs: Mitsubishi Celeste -76

okei. minkä verran on vilkulla hintaa ja laitatko tulemaan postitse? tuleeko siinä muuten mukana se kromi kehys?
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Mitsubishi Celeste -76

Ihan täydellinen uusi vilkku kaikkine kehyksineen... Sovitaan tuo kauppahomma vaikka yksityisviesteillä... :)
 
Ylös Bottom