Mitsubishi eclipse gs-t viritys

Brankkari93

Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2019
Hei, ostin tuossa mitsubishi eclipse gs-t - 00 4g63t koneella. Haluaisin laittaa vähän jotain yksinkertaista viritystä autoon ja oppia vähän samalla. Tietääkö täällä joku jotain sivua missä olisi ohjeita kyseisen auton viritykseen ja mistähän osia kannattaisi lähteä etsimään?
 

Liitetiedostot

  • IMG_20190725_192807.jpg
    IMG_20190725_192807.jpg
    459.1 KB · Lukukerrat 176
Sulla näyttää olevan jo vapaavirtaus suodatin ja alustasarja, eli seuraavana kannattaa varmaan pakoputkea alkaa kattomaan, alempana upgrade path kyseiseen autoon. Ja onnittelut, ittellä on samallainen, tosin 95- ;)
http://www.roadraceengineering.com/2gupgradepath.htm

Ja kannattaa muuten tarkistaa aluksi kunnolla että mitä kaikkea autolle on valmiiksi tehty, ja mitä ei, nii on käsitys auton tämän hetkisestä tilasta
 
Jaa a, siinä tulee ongelmaksi se että ku kyse on kummiski aika vanhasta autosta, niin kaikkia osia mitä noissa mainitaan ei enää saa. Paras vaihtoehto on joko teettää siihen putkisto, tai ostaa esim race.fi / futurez:ilta putkisto autoon. Kannattaa hankkia turbo-back putkisto, niin ei jää siitä myöskään kuristamaan.
 
Kuullostaa hyvältä, kerro sitten miten on autossa toiminut, itsekkin olen noita miettinyt :D
Tosiaan nyt on Megan racing putkisto paikallaan ja magnaflow katalysaattori, eikä ollut ihan yksinkertainen asentaa downpipe on tosiaan vielä alkuperäinen. Haluatko videon jossakin minkälaiset äänet lähtee täällä ei näköjään anna lähettää.
 
Tosiaan nyt on Megan racing putkisto paikallaan ja magnaflow katalysaattori, eikä ollut ihan yksinkertainen asentaa downpipe on tosiaan vielä alkuperäinen. Haluatko videon jossakin minkälaiset äänet lähtee täällä ei näköjään anna lähettää.

Pistä vaan [REDACTED] whatsappissa, mikä muuten tuli dp asennuksessa?
 
Viimeksi muokattu
Ei oo kyllä paha hinta. Ite maksoin putkistosta päälle 700 ja katista 170
ei joo, täällä ei onneks oo katsastus pakkoa nii jätän ite katin välistä nii säästää siinä vähän, vaikka toho hintaa vois melkeen katinki hommata, muttei sitä oo autossa ollu aikoihin muutenkaan, sais ton vaihelaatikon vaa eka vaihettua, ei kiinnosta ulkona tehä yhtään ku hellettä jo parhaillaan 30 aurinkoisena päivänä tai sit jos sataa nii selkä mudassa pyöriä :'D
 
ei joo, täällä ei onneks oo katsastus pakkoa nii jätän ite katin välistä nii säästää siinä vähän, vaikka toho hintaa vois melkeen katinki hommata, muttei sitä oo autossa ollu aikoihin muutenkaan, sais ton vaihelaatikon vaa eka vaihettua, ei kiinnosta ulkona tehä yhtään ku hellettä jo parhaillaan 30 aurinkoisena päivänä tai sit jos sataa nii selkä mudassa pyöriä :'D
siellä se onjoo vähän helpompaa :,D meinasitko manuaaliksi muuttaa? oliko sulla muuten mikö downpipe kiinni sillon tässä vähän miettiny mistä sen tilais ei taida suomesta saada ja onko se mimmonen homma sovittaa sinne paikalleen. Menisköhän 2.5* suoraan.
 
siellä se onjoo vähän helpompaa :,D meinasitko manuaaliksi muuttaa? oliko sulla muuten mikö downpipe kiinni sillon tässä vähän miettiny mistä sen tilais ei taida suomesta saada ja onko se mimmonen homma sovittaa sinne paikalleen. Menisköhän 2.5* suoraan.
Seo manuaali Jo valmiiks, kytkinkopasta vaa puuttuu nyrkin kokonen pala nii ostin uuen laatikon ja korjaan ton vanhan ku jumittanu 2 vaihteelle.
Ja mul oli tuuria sen verta että ku ostin nii rosterinen pakosarja ja downpipe oli valmiina, tarttis vaa ostaa catback ite, mut valmistaja oli megan racing, helppo vaihtaa mut pistä locktiteä tms downpipe pultteihin ku värisee nii paljo et vähä välii Sai kiristellä pultteja, kaikki on bolt on muuten, itel oli 2.5" ja 3" catback, meni päästöistä läpi kans orkkis katilla, mut tiivisteet kantsii hommaa sinne väliin ku ei tullu itel ainakaa mukana eikä haittaa olla varuilla muutamat Aina, iha omalla kokemuksella sanon xD
 
Takaisin
Ylös Bottom