Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Hattua pitää nostaa kun pidät vanhasta noin hyvää huolta! :peukku Tuolla menolla siihen ei paljon vanhaa taida jäädäkään. ;D
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Kyselitkö edelliseltä omistajalta tuosta hukkaportin puuttumisesta, ja mitä hän kommentoi jos niin teit?
kuulostaa kyllä varmaan melkoiselta ahdin jos se on noilla ahdoilla ollut ajossa edeltäjällä
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Laita sitten kuvia männistä. Haluan nähdä onko niissä yhtään ehjää neliösenttiä noilla paineilla :)

Hienoa että joku jaksaa entisöidä, tulee varmasti hieno auto.
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Alkuperäinen ahtopaineen tunnistinkin oli ohitettu katkaisimella ;) ;D, että sen saa pois käytöstä jolloinka kone saa kaiken paineen purtavaksi. Ja hukkaportin asentaminen oli kuulemma suunnitelmissa ja turbosta oli jo pakopesään tehty ulosotto ja se oli tarkoitus viedä hukkaportin kautta pakoputkeen, mutta se oli jäänyt vaiheeseen ja ulosotto putki oli tulpattu! "se kuulemma kannattaa asentaa jos ottaa auton oikeen ajoon" ;D Hän ei itse ollut ajanut autolla montaa tuhatta kilometriä kyseisellä turbolla ja ilman hukkaporttia.
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Tee tuonne mitsuklubin Galleryyn käyttäjien kuviin oma albumisi ja lätki kuvat sinne käyttäen sitä java-applettia ("Upload applet") :)
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Siirsin tänne :

Mites tuo viestin liite toiminto ?

...kokeile ,jos ei hyvä niin delete sit vaan.
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Todella siistin näköinen aihio mistä pääsee tekemään.
Jotain vähän eritoista kuin tuo oma ruostekasa mutta saa senkin onneksi sähköliimalla ja parilla neliöllä peltiä kasaan ;D
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

KAtoithan tuon japanin moottorin tosisyvältä.. Ei pojat japanissa paljoa moottorista välitä / kunnossa pidä. Saatetaan ajaa millä tahansa öljyillä ja ties kuinka paljon, koska moottorin ei tarvi japanissa kestää ku korkeintaan sen 100 000km.

Japanista tullu moniakin 100 000 ajttuja koneita jokka paljon huonommassa kunnossa ku suomalaiset 300 000 ajetut..
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Kyllä koneesta huomaa, että ei siihen ole turhan usein öljyjä vaihdettu ja venttiili koneisto on likainen, mutta laakerit olivat hyvät eikä pytyissä ollut vikaa- hoonaus jäljet näkyivät vielä eikä myöskään pystysunassa ollut naarmuja
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

On se vain hyvän näköinen auto, meinasin tuon samaisen auton ostaa pari vuotta sitten.. mutta rahahan ja tila se on aina ongelma..
Sillä varaosa-autolla on muuten historiaa (se valkoinen jossa "mäntä motin kyljestä läpi"), sillä on aikanaan ajettu ns. "lujaa" oulusta rovaniemelle :D
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Jep kone on tallessa keskellä hallin lattiaa vielä "kokonaisena" on sillä varmasti menty kovaa! ;D otan koneesta kuvia muillekkin nähtäväksi ennen kun puran sen laatikoon..
 
Vs: Mitsubishi galant -82 turbo(keskustelu)

Niin se sitten jotenkin vaan kulkeutui tuo löytö viikonloppuna tänne pihalle,ihan kuin ei olis projekteja ollut muutenkin... ::)
Jos se tänne lopullisesti jää niinkuin varmaan käy,niin pyritään siihen ettei se täällä ainakaan huonompaa kohtelua saa...!? :)
 
Takaisin
Ylös Bottom