Mitsubishi galant glxi-90 tyhjäkäynti ongelma

T

temetsu

Guest
Mikähän tuossa autossa vois olla vikana kun siinä tyhjäkäynti heittelee. Välillä se käy liian alhaisilla kiekoilla ja väliilä se nostaa kiekat tyhjäkäynnillä jonnekin 8000:een. Tuli vain tossa mieleen että voisko siitä olla menny joku anturi tai boxi paskaksi. Jos ette vielä noista neuvoista osaa sanoa mitään, niin täytyy kysästä kaverilta lisää tuon auton oireista. Ei ole nähkääs mun auto.
 
Re: Mitsubishi galant glxi-90

Tuo taitaa olla vielä kaasarilla. Ei ole mitään bokseja tms. Vika on luultavasti kaasarissa joka kusee liikaa bensaa sylintereihin. Tuossa ei taida olla edes kierrostenrajoitinta... ;D
 
Re: Mitsubishi galant glxi-90

Katos vaan. En ookaan koskaan törmänny e33 Galanttiin jossa on ruisku ja  GLX varustelu. Yleensä 2.0 litranen on aina GLSi tai GLi 4G63 ruiskumoottorilla ja GLX on 1.8 litrasella 4G37 kaasarimoottorilla...

Rohkenen siltikin epäillä että kyseessä on ihan tavallinen GLX. GLXi mallia kun ei Galantista mielestäni ole. Lancerista kylläkin.
 
Re: Mitsubishi galant glxi-90

joo munkin mielestä GLXi tuli galantin mallistoon vasta uudemmassa korimallissa..
 
Re: Mitsubishi galant glxi-90

no kato konepellin alle et onko ruisku vai kaasari jos on ruisku ni sit luultavas sull on väärä tieto vuosmallist :-/
ja varmista ny mitä siell perässä lukee ;)
 
Re: Mitsubishi galant glxi-90

enpä tiennytkään moista. No, kun selviää onko se ruisku vai kaasari, niin voidaan OIKEASTI ruveta ehdottamaan niitä korjauksiakin :D
 
Re: Mitsubishi galant glxi-90

Sori. Tuli pikku virhe tohon tekstiin. Se on glsi ja on täten ruiskupeli
 
Re: Mitsubishi galant glxi-90

kaasuvaijeri jumittaa? seuraavaksi tulee sitten mieleen viat tyhjäkäynnin säätömoottorissa ja/tai antureissa tai kaasuläpän asennon tunnistimessa....

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/YaBB.pl?board=12;action=display;num=1053369175

tässä linkissä läppää ko. komponenteista.
 
Re:Mitsubishi galant glxi-90

Mulla taas jossakin vaiheessa sekoili tuo tyhjäkäynti aina sen jälkeen kun oli akku ollut irti. Väittivät paikallisessa merkkiliikkeessä, että Ecu päivittää omat arvonsa takaisin. En tiedä miten todenperäinen tuo väite on kun ongelma sitten kuitenkin hävisi ihan itsekseen...
 
Re:Mitsubishi galant glxi-90

Mulla kans menee tyhjäkäynti sekaisin kun käyttää akkua irti, ihme homma. Menee yleensä monta päivää että palaa kohdalleen. ??? Ois tosiaan hauska tietää että mikä siinä sekoaa, tai sitten se on niin kuin edellisen viestin kirjoittajalle oli merkkiliikkeestä vastattu. (Galant -90 GLSi)
 
Re:Mitsubishi galant glxi-90

Ecu nollaantuu ja tyhjäkäynti sitä myöten, menee jonku aikaa kun hakee uuden tyhjäkäyntiarvon (mun ajolla alle 2 pv). Ihan normaalia, itekin ihmettelin tuota syksyllä. Niin sen pitääkin toimia.
 
Takaisin
Ylös Bottom