Mitsubishi outlander 2006 2.0turbo bensaan vetoakseli hakusessa

valtsuh

New Member
Liittynyt
31 Elokuu 2020
Morjesta,

juuri liittyny foorumille ja heti kaipailisin vähä apuja tuon vetoakselin kans.
Elikkäs pitäs uusi hommata, mutta en oo löytäny ebaysta enkä mistään mitään varmaa sopivuutta.
Eli sekin auttaisi jos joku osaisi sanoa käykö vetoakselit VII evo malleista tai jostain muusta outlanderin mallista.
Oma outtis on tosiaan se 4g63T malli manuaali lootalla.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Minulla olisi johonkin malliin ihan uusi alkuperäinen minkä saisi sopivalla hinnalla mutta pitäis tietää hieman tarkemmin eli mille akselille ja pitempi vai lyhyempi ja yksityisviestillä voi laittaa valmistenumeronkin millä näkisin suoraan sopiiko se minulta löytyvä tarkoitukseen...?
 

valtsuh

New Member
Liittynyt
31 Elokuu 2020
Njoo jäihän se yks oleellinen mainitsematta eli hakusessa olisi kuskin puolelle eteen.
Pitää töiden jälkeen käydä kattoo jos löytäs sen valmistenumeron (y)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Oishan se ja huomisen aikana saan varmaan katsottua ja viimeistään näin iltamyöhällä tänne vastattua miten kävi... :)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Akseli löytyi mutta oli vähän liikaa epävarmuustekijöitä eli tämä olisi oikeanpuoleinen ja CU5W-malleihin ja eri osanumerolla kuin mikä valmistenumeron mukaan olisi sopiva eli ei tuosta uskalla kauppaa tehdä ellei selvittele sopivuutta jostain tarkemmin...?
 

valtsuh

New Member
Liittynyt
31 Elokuu 2020
Sehän tässä mietityttää ihteäki, kun joka paikassa vain nuita cu5w malleille sopivia akseleita eikä sitten löydä mitään tolkkua siihen et passaako ne tuoho cu2w malliin
 

valtsuh

New Member
Liittynyt
31 Elokuu 2020
Sisempi nivel on todennäköisemmin menossa.
Muutamalta sivulta oon bongannu niitäkin, mutta kun nuita cu5w 2.4bensa koneille kokonaisia akseleita näkyy olevan samaan hintaan ku tuohon sisempi vetonivel niin sen takia oon kyselly, että oiskohan tuohon passanu muistakin vehkeistä koko akselit.
Pitää varmaan tilailla nivelet erikseen ja vaihdella poikkeen niin pääsee tuostakin kolinasta eroon :whistle:
 
Ylös Bottom