Mitsubishi outlander phev 2016 jousitus/iskunvaimennus

JouTol

New Member
Liittynyt
21 Maaliskuu 2020
Huomenta päivää.

Autolla menty 271tkm. Eivät enää taida olla ihan parhaassa iskussa. Tekisi mieli samalla korottaa autoa..eihän tuo tietysti mikään maasturi ole eikä siitä sellaista tule. 30-40mm tekisi jo paljon huonoilla metsäautoteillä ja varsinkin näin alkutalvesta. Sen verran googlettelin että maailmalta löytyy korotusjousia mutta eivät ole käypäisiä phev malliin, ilmeisesti auton paino? Spacer korotuspalikoita löytyy ebaystä. Mikähän olisi järkevää? Ja onko kukaan foorumilainen toteuttanut ko. operaatiota? Pyörän kulmat tietysti menee myös säätöön. Homma onnistuu itse tehden..eihän tuo ole kuin perusturaamista.

-Jouni-
 
Moi,
Minä laitoin ebaysta tilaamani 30mm korotuspalikat -21 mallin phev:iin. Laitoin eräkäyttöä ajatellen myös halkaisijaltaan 20mm korkeammat vahvistetut kitkarenkaat niin maavara kasvoi näin sen 40mm.
Yllätys oli se, että pyöränkulmat oli operaation jäljiltä kaikki toleransseissa, eli ei tarvinnut säätää.
 
Moi,
Minä laitoin ebaysta tilaamani 30mm korotuspalikat -21 mallin phev:iin. Laitoin eräkäyttöä ajatellen myös halkaisijaltaan 20mm korkeammat vahvistetut kitkarenkaat niin maavara kasvoi näin sen 40mm.
Yllätys oli se, että pyöränkulmat oli operaation jäljiltä kaikki toleransseissa, eli ei tarvinnut säätää.
Kiitoksia vastauksesta. Laitoitko myös samalla pidemmät kallistuksenvakaajan kiinnikkeet? Kuin jossain spacer-sarjassa ne tulivat mukana ja joissain ei. Huomaako ajo-ominaisuuksissa muutosta vakioon..lähinnä maantienopeuksissa? Miten katsastus setä mahdollisesti suhtautuu?

-Jouni-
 
En tehnyt muita muutoksia, kuin nuo korotuspalat.
Suurin homma oli muuten takaa pverhoilujen ym purkutyöt, että pääsi taka phersonien yläpäihin kiinni.
Saa nähdä, mitä katsastus mies sanoo.
Ajo-ominaisuudet ei minusta muuttuneet merkittävästi mitenkään.
 
En tehnyt muita muutoksia, kuin nuo korotuspalat.
Suurin homma oli muuten takaa pverhoilujen ym purkutyöt, että pääsi taka phersonien yläpäihin kiinni.
Saa nähdä, mitä katsastus mies sanoo.
Ajo-ominaisuudet ei minusta muuttuneet merkittävästi mitenkään.
Kiitoksia. Eiköhän nuo uskalla laittaa tilaukseen ja alle.

-Jouni-
 
Takaisin
Ylös Bottom