Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Aloitetaas tämmöinen topic. Tänne voitaisiin kerätä mitsuilijoita mahdollisesti kiinnostavia linkkejä erinäisiin myyntiesineisiin nettihuutokaupoista...ehkäpä hieman erikoisiinkin.
Aloitetaan tällä: Mitsu spotti autoon
 

pulkkinen

Member
Liittynyt
8 Helmikuu 2006
Sijainti
Veteli
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

oon kattonu noita kans itekki. :) pitäis koittaa tilata et onko millaset. :D ihan mielenkiinnosta... Se vaa ku en oo koskaa tilannu tuolta mitää ni ei oikei homma hallussa...
 

pulkkinen

Member
Liittynyt
8 Helmikuu 2006
Sijainti
Veteli
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

laitoin noi valot tilaukseen... Voisin laittaa tänne kuvan sitte ku oon saanu ne paikalle. Toimitus n. 1-2vk. Ja asennus pari kk......... ;D
 

draas

New Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2011
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

kyllähän noita valoja saa ihan suomestakin tilattua mut hintaa on tosin 62 euroa :-\
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

pulkkinen sanoi
laitoin noi valot tilaukseen... Voisin laittaa tänne kuvan sitte ku oon saanu ne paikalle. Toimitus n. 1-2vk. Ja asennus pari kk......... ;D
voit huoletta ootella ehkä kauemmin jos nyt tilasit. Tuotehan myydään Kiinasta ja nyt on jouluruuhkat...
 

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

pulkkinen sanoi
laitoin noi valot tilaukseen... Voisin laittaa tänne kuvan sitte ku oon saanu ne paikalle. Toimitus n. 1-2vk. Ja asennus pari kk......... ;D
Napsi kuvia niin ehkä vois itekkin sit lätkästä tommoset. ;D
 

pulkkinen

Member
Liittynyt
8 Helmikuu 2006
Sijainti
Veteli
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

Juu mulla ei oo muuta ku aikaa oottaa noita. :) Jos vaikka enne kevättä tulis... Jups laitan kuvan sitte. :)
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

Tuolta on tullut tilattua ahtoputkiin T-pulttiklemmareita. Ihan edullinen setti kun 25€ saa vapaasti valita kymmenen haluamansa kokoista klemmaria väliltä 1.75"-4".
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Mitsuilijoita kiinnostavat ebay,huuto.net,tms linkit.

Tuskinpa mihinkään mitsuun tälläset kävis koonsapuolesta mut aika överikoossa on SSR:rät!
http://www.ebay.co.uk/itm/SSR-Professor-SP1-18-5x114-3-13J-3PC-Split-Rim-Alloy-Wheels-JDM-Deep-Dish-200SX-/140925776674?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Trims_Car_Rims_ET&hash=item20cfd4b322
 
Ylös Bottom