Mitsujen musiikki vermeet

Mitsu

Teen minkä ihminen ja kiinteistönhoitaja voi.
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Siilinjärvi
Eli oletteko mitä vehkeitä laittaneet autoonne korvienne iloksi ;D mulla on menny rahaa enemmän kun laki sallii :eek:
Mankka on Pioneer deh-p 7400 mp
ja vahvarit on 2x Cadencen ultrashock a7+hc 1200w digiä ja yks bossin vahvari erillissarjoille
ja erillissarjat on Cadencen 4x 6,5"
subbarit Cadencen 4x 12"
konkka on 1,2F merkistä ei oo tietoo
niin ja HÄLYYTIN löytyy ;D uteliaille
 
Cd-Soittimen hommasin kun halusin rds radion. Kaiuttimina palvelee mitsubishin alkuperäiset.

Hälytin: Philips
 
Sonyn CDX4000R mankka.. ja takana Pioneerin kajarit. eessä vakiot.. ;D

Kesäl menos uusiks varmaa kaikki ...
Taakse 6x9 ja noi Pioneerit oviin.. sit subbaria vähä..

Käytetyistä tarjouksia otetaan vastaan ;)
 
edessä on diamond audion disset ja jbl keskiääniset aktiivisena, jbl gti 10 jytkyttää varapyöräkotelossa ja kaikki tämä ajetaan xetecin 5 kanavaisen vaffarin kautta ;D

-tk
 
Jaahas. Noh, projektin tässä vaiheessa autossa on edessä MTX:n 4" erkkasarja, takana 5,25" koksut ja takakontissa jytkyttää DLS:n 12" subi. Vahvarina on tässä vaiheessa vielä Monacorin 2/300. Tosin yksi Autostupiido makaa pöydällä (rikkinäisenä tietenkin) ;D

Aion kuitenkin tässä kevään aikana laittaa etuoviin/etupenkkien eteen 6,5" midit. Näin saan mukavan 3-tie sarjan. Myöskin takakontti tulee kokemaan suuria muutoksia.
 
Poppivehkeet:

- soitin: Aika näyttää...

- dsp: Aika näyttää...

- Etupää: DLS Magnesium 6

- Subbari: SPL Dynamics Pro-12D2

- Vahvari: PRO 1300D (4 x 75W 4 Ohm ja 1000W 1 Ohm)

- Kondensaattori: SPL DPC-1000 1F

- 2x Bosh silver ;D

Asennukset on kesken ja hälyytin löytyy.
 
seuraavat laitteet löytyy:

soitin: pioneer DEHP7300

Vahvistimet:1* rokkari 700s(1*750wrms 4ohm.!)
                  1* kenwood kac-848(4*75wrms)

Subi: rokkarin RFR3115(2*2ohmin kela ja yli 1000wrms)

erkat: alpinen 6.5" takana ja mtx 5" edessä

konkka:  phoenix gold 1.2faradia

häly: sikura
 
Coltissa oli ennen JVC:n 1-levyn soitin, Sonyn 4 kanavainen vahvistin,  Alpinen taajuuskorjain/jakosuodatin, Alpinen 6,5" edessä, Sonyn 6x9" takana, Autostudion vahvistin ja MTX:n 12" subbari

Raksin kaikki pois, osa päätyi Transistoriin, osa tallin hyllylle.

Seuraavan version musiikista vastaa Schwitzer ja  Weber merkkiset laitteet, subbarina Simons ;D
 
Joo pikkusen jots hinta / laatu paikallaan..

137db ja taajusvast. tyydyttävä tasoa.

mankka sony 1levy , subit spl 10" x 2 kotelo teetetty mut ite suunn., erillis. tehty ite pioneerr 61/2 coaxeista..
Vahv. 180W simex koteloon upotettava..

allt new

Ja kustannuxet kaikki yht alle 333e..
 
No teiltähän löytyy kunnon poppivehkeitä :)

Itselläni on jokin vanha Clarionin soitin mikä tuli auton mukana, taakse oon saanu kehiteltyä jo Pioneerin kuusysit ;D
 
no jo on laitetta jos jonku näköstä. Mulla on VDO:n perus soitin 1-levyn cd ja alkuperäset kajarit. Vahvistinta/taajuuskorjainta oon kyl aatellu Ja isompia taka kajareita kun rahaa saa vaa kasaa. Ja on toi soitinki tarkotus vaihtaa parempaa. Toi kun ei toista cd-rw levyjä laisinkaa.
 
Soitin: Pioneer DEX-P99R

Vahvistimet: Alpine MRV-F405 4-kanavainen
Alpine MRV-1505 2-kanavainen

Kaiuttimet: Cantonin 3-tie erillissarja edessä
JBL:n 2-tie erillisarja takana

Subwoofer: Pioneer TS-W1201C 12"



Hälytin: ON!!
 
Soitin: Pioneer DEX-P99R

Vahvistimet: Alpine MRV-F405 4-kanavainen
                    Alpine MRV-1505 2-kanavainen

Kaiuttimet: Cantonin 3-tie erillissarja edessä
                  JBL:n 2-tie erillisarja takana

Subwoofer: Pioneer TS-W1201C 12"



Hälytin: ON!!

onko tuossa bioneekerissä se dsp "vakiona" ???
 
Mulla Eclipsessä Blaukkarin San Francisco CD70 ja Velocityn vx170.3 3tie-erillissarja.

Nelikkoon tulee jotain, todennäköisesti kuitenkin aika vähän, painavia nuo musiikkikikottimet nääs ;D
 
pioneerin cd-soitin, 6 puolikas erillissarja edes/takana midit, simex subipääte, 10" jensen käsibasso jonka vaihdoin grilli pihviin kun kaverilla oli tossa kesällä vähän nälkä ja mulla grilli sopivasti lämpimänä ;D enään ei ole kun toi cd-soitin ja alkuperäiset skobet
 
Onneks olkoon, oiva valinta varmasti. Mullakin on tilauksessa tuota samaa Polyglass sarjaa 27V2-subbari, saa nähdä miten se jytisee..
 
Kai mäkin sitten tänne laitteistoni kirjaan

Soitin/DSP: Pioneer 9300
Vahvistin: Audison VRX 6.420
Etupää: Rainbow Dreamline 3-tie
Subi: 12" Rainbow Soundline

Kotisivuilla vähän aiheesta lisää:
http://koti.mbnet.fi/finmitsu/
 
Mul on menos kaikki täs lähiaikoina uusix. Tällä hetkellä on blaupunkt san francisco cd-soitin, vakiokaiuttimet edes, takana sonyn 6x9:t ja takalaatikos spl v12s subbari sekä spl tc-1002 vahvistin.

Uusista laitteista on jo tilattu alpine cda-7894rb soitin, hertzin erillissarja ja blaupunktin vahvistin. Takalaatikkoon on suunnitteilla 2x10" infinity subbarit ja toinen spl-vahvari, ja taakse joku erillissarja
 
soittimena Blaupunkt Casablanca cd50,
etukaiuttimet jotku jvc 13cm 3-tiekajarit kick-paneleihin tehdyissä lasikuitukoteloissa, hattuhyllyllä alpine 6x9:t, subbareina 2 Rockford Fosgate Punch 8" ja niille Autostudio Pro 2.5. Etukajarit ja kuusysit on rinnakkainkytketty spl pro 250 vahvistimeen. Laatumerkeissä ollaan ;D
 
Meikäläisen Galantista löytyy seuraavanlainen kokoonpano:

Soittimena Pioneer DEX-P9R + CDX-P1270 boxi, Prossu Pioneer DEQ-P9, Vahvareina DLS CA-20 diskanteille (Focal TN-47), DLS CA-20 keskiäänille (DLS UP2,5), DLS CA-21 mideille (Focal 6K3) ja DLS A6 subeille (2kpl Focal Polykevlar 27K) Bitumia,MDF-levyä, lasikuitua, lasia ym. omiksi tarpeiksi.
 
Meikäläisen Galantista löytyy seuraavanlainen kokoonpano:

Soittimena Pioneer DEX-P9R + CDX-P1270 boxi, Prossu Pioneer DEQ-P9, Vahvareina DLS CA-20 diskanteille (Focal TN-47), DLS CA-20 keskiäänille (DLS UP2,5), DLS CA-21 mideille (Focal 6K3) ja DLS A6 subeille (2kpl Focal Polykevlar 27K) Bitumia,MDF-levyä, lasikuitua, lasia ym. omiksi tarpeiksi.


En huomannu tuolla hesameetis kysyä et ookkos jossain kisoissa käyny mitsulla???
 
En ole. On tullu rakenneltua noita sterkkoja ensin iha harrastus pohjalta ja nykyään ammatikseen. Joskus kaverin autolla käytiin kisoissa, mut en kokenu touhua omakseni. Ja kaiken lisäksi meinaa tunnit loppua kesken vuorokaudesta muutenkin, noiden muiden harrastusten takia. :mad: :mad:
 
Terppa Pexi oli siitä huovasta puhe silloin Keimolas, oliko se DLS:n huopaa mitä sä käytit vai mitä??

Ja jos oli ni mikäs se hinta (noin) taas olikaan??
 
Jepu, se oli DLS:n huopaa. Rulla on 1370mm leveää ja ovh on 12 ekii metri. (pikkusen on neuvottelu varaa ;)) Meilt löytyy mustana ja semmosena harmaana ku mulla on se mitsun kontti verhoiltu.
 
jos joku tilaamassa semmosta niin meikä vois myös kiinnostua ;D kontin uudelleen rakennus tiedossa ;D
 
Meiltä löytyy. Kerrotte vaan paljonko tarviitte, ni lähetän postissa tai sit voitte tulla hakemaan täält Nummelasta jos lähistöllä liikutte. 10 ekii metri + postikulut.
 
Galant 1.8 GLX -88:sta löytyypi

mankka: Sony CDX-MP40 mp3-soitin
etupää: SPL Dynamics T-402 4" koksut
takapää: Philips XH1730 6.5"

tulevaisuudessa myös Sony Xplod XS-L1235 12" subwoofer ja SPL Dynamicsin TC-704 vahvistin.
 
joo... herkuista sen verran:

-soitin: Panasonic 888

-edessä: mankan alla tajuuskorjain jvc-???
              katossa amerikkalainen bossin jakosuodin
              SPL:n 6,2 2-tie kajarit ja SPL:n 5,2 erillissarja

-takana: 4*MGR 6,5 mid-bass kajareita sekä SPL:n  
              diskantit

-kontissa: Phoenix Gold:in Titanium series-Zero point
                4*125.
                SPL:n PRO 12D4 refleksi kotelessa (90 l)

-Tulossa: uus mankka, konkka, akku ja laturi ;D  
   

p.s. Kävin silloin ahvenistolla mittaamassa
niin 130.3 db... ei ollu hyvä olisin odottanut
135 db ainakin.... ;D mutta minkäs voit?          
 
Jepu, se oli DLS:n huopaa. Rulla on 1370mm leveää ja ovh on 12 ekii metri. (pikkusen on neuvottelu varaa ;)) Meilt löytyy mustana ja semmosena harmaana ku mulla on se mitsun kontti verhoiltu.

mistäppäs mailia niin voisin ostaa sulta tota DLS:n huopaa (mustaa)?
 
No niin, elikkäs kaiuttimina Focalin 165V3:n 3-tie sarjan 6½/4/disu, mastettuna Autostudion BC-5.50:ssa, josta musat myös kenwoodin 10" subii, mikä killuu suloisessa suljetussa lasikuitu hökkelissään, ja jotta virta ois tasanen niin macromin halvin 1-fadun konkka. Ja tätä orkesteria johtaa Alpinen CDM-7872RB.. pruut :) *Jotka sain muute just tänää toimaa erinomaisest* ;)
 
Mulla on Sigmassa Alpine CDA-7894RB MP3-soitin, Audison LR 4.300 (4x65W RMS @ 4 ohm) pääte, SPL 6,5 tuuman erillissarjat edessä ja hattuhyllyllä Rockfordin 8 tuuman Punch:it

...Ja hälyytin joka soittaa kännykkään (puhelinosa itse tehty) jos joku yrittää keljuilla!
 
Mulla on 2*10" boss:in subbii takana

jvc ks-ax704 vahvistin VIELÄ on ruvennu vittuulemaan siihen malliin että se on koe-ajalla tällä hetkellä, seuraavasta viasta se lentää sellaases kaares savibrunniin.

sitten on SPL pro 6.2A erkka ja mitsun alkuperäiset kajarit  

Soiton hoitaa Blaupunktin Casabalca cd 50

ihan kiitettävästi kuullu. Mutta niinkuin joku viisas sanoi että" koskaan ei kuulu liian hyvin" ;D
 
itselläni on jo Pioneer DEH-P3500MP soitin, ja taakse olis tarkoitus laittaa Rainbow sounline:n 10 tuumanen subi, ja eteen joku 3-tie erillissarja joka SPL tai DLS..
kun aika koittaa.. ;)
 
Mulla löytyy nämä:

-Soitin:Sony CDX-CA900X

-Erillissarja: Mideinä: DLS Mangnessium 6,5" Keskiäänet: Audax 3" Diskantit:Seas (tämä on siis ns. rakennus sarja jota myydään Powersetillä)

-SPL Dynamics TC-704 (4*70W)

-SPL Dynamics DIG 1450 (1*1000W)

-Subeina 2* JBL POWER 12" (uudenpaa mallia)

- Konkka: SPL Dynamics

ja tulossa myöhemmin lisää: Signaaliprossu, Pari kappaletta noita DIG 1450 ja yks tai kaks 15" subia (riippuu miten Eclipseen mahtuu ;D )
 
Noniih! Elikkäs mun Coltista löytyy....

Sony Xplod CDX-L550X - cd-soitin
Kenwood KAC-728 - vahvari subbarille
Pioneer GM-2000 - vahvari 6x9:lle
Subbari Caliber CW12 (12 tuumanen)varapyöräkotelossa
Takakaiuttimet SPL Pro F-369

EDIT 2003-11-15

Jeps.... eli nyt SPL Dynamicsin 4" erillissarja on paikoillaan! Ja hyvin soi.... ja kovaa ;D ;D
 
Minulla oli edellisessä Pajerossa Blaupunkt Los Angeles MP3-soitin, mutta varkaat veivät sen. :'( Nykyisessä Pajerossa on auton mukana tullut joku Sonyn vanha kasettisoitin. Jossain vaiheessa tarkoituksena olisi hankkia Mp3-soitin taas, mutta ennen sitä pitää kyllä hommata hälytin, ettei taas kallis soitin päädy varkaiden käsiin. :mad: Hälytintä odotellessa saa tuo nykyinen mankka kelvata. :p
 
No ny o jotai laittettu itellä "paremmaks"...no ainaki entisistä ;D

Soitin Sony CDX4000R
Vahvistin SPL MT504
Subbari joku 10" vanhempi malli
Hattuhyllyllä 6.5" Pioneer TS-G1746 2-tiekaiuttimet
Eteen o laittamatta vielä Panasonic 5.25" 2-tie erillissarja, joka o varastossa jo..
 
Alpine 9827RR mankka, ultimaten 6.5" erkkasarja, autostudion B1002 vahvi joka pyörittää infinityn 12" referencee
 
Tuli ostettua Soundstreamin 4-kanavainen vahvari muiden hilujen päälle. Ens kesänä tehdä uusi hattuhylly ja kytkeä tuo vahvari soittamaan etu/takapäätä
applause.gif
 
-Alpine Mp3 soittimena
-Edessä Focal 3-tie erillissarja
-Takaovissa pioneerin 6½tuumaiset keskiäänet
-Hattuhylly pioneer 6x9
-Kontissa SPL-1000w digilankku
-2xRockford 15"
-Cobran hälytin
 
Näin tossa yllä... että oli puhe karvapeitteestä / huovasta esim. subilaatikkojen verhoiluun.... itse oon ainakin käyttänyt aina Bilteman karvapeitettä ja yllättävän hyvää tavaraa on ;D ;D ;D

Eikä maksa kuin joku 12 € / pkt, en muista kuin paljon yhessä paketissa oli mutta ainakin pari-kolme nelilöö ;D
 
Tulossa on, kun vain saan projektin käyntiin.

Clarion 928 soitin
Macrom EXT 6.0mw ja 4.0 kajarit
Macrom ST2.100x ja ST4.075x vahvistimet
Subi ???
konkat ja paljon valoa/kiiltoa
(kisaamaan mennään) ;D


;DHälytin ;D
 
;D ;D täs olis mun poppit... vaikka vanhajuttu onkin..

-sony cdx900
-Lanzar dc 5.1 erillisarja
-Lanzar cs 4" keskiäänet
-Lanzar oa 10" mid bassot
-Lanzar PC 12" subbarit /kpl2 ---> menee vaihtoon..

Boss awa 650 /2kpl (etupää) pitäs romut vaihtaa...
Lanzar Vibe 230 subeille --> vaihtoon liian pieni...

xbox /20gb kovo/evox käyttis /5" lcd

hälytin : Cobra
 
Möin tuossa alkutalvesta suurimman osan laitteista ja nyt on uudet laitteet laitossa mutta tässä tämän hetken "saapi olla kunnes paremmat joutaa laittaa"-kalusto 8)

- Pikkuveljen Sony MP40-soitin (tulossa Pioneer P77MP)
- edellisen omistajan 4" kajarit eessä, tulossa luultavasti Focalin 4" Coaxit
- Mideiksi tulee Focalit myös.
- Subina Xplod 12" P5 (se viiskulmanen)
- Vaffina Xetec Vector V350.6
- Jaot jne hoituu 4-tie täysaktiivisella Audiocontrol 4XS:llä

;D, tästä noustaan.
Ja hälyt on joka romussa, Defa merkkiset.
 
Takaisin
Ylös Bottom