Mitsun automaattivaihteistosta.....

A

ANDi

Guest
Tietääks kukaan, et voiks automaattivaihteiston kahvaa lyhentää ihan kuin tavallista vaihdekeppiä? Kun toi nuppi estää näkemästä CD-soitinta kunnolla ;D ;D ;D

Et onks se mahdollista? Tietämystä tarvitaan. Auto on siis -91 Coltti!

Kahvan sivussa on nappula, jota täytyy painaa että vaidetta voisi vaihtaa (P, R,N,D jne). Lisäksi kahvassa löytyy overdrive on/off nappi
 
Hei.... oikeesti... eiks kukaan tiedä mitsun automaattivaihteistoista mitää :p
 
Hei.... oikeesti... eiks kukaan tiedä mitsun automaattivaihteistoista mitää  :p

ei taida monellakaan olla automaattivaihteista...

Pitäis ehkä katsoa jostain korjausoppaasta kuvia jos siitä kävis kepin rakenne jotenkin ilmi, esim. että mihin suuntaan kepin sisällä mikäkin liikkuu. Ja että onko se purettavissa. Voisi kuvitella että kepin varren sisällä liikkuu joku tanko ylös tai alas (lukitsee kepin vaihteitten kohdalle), riippuen tangon materiaalista ja siitä että miten itse keppi purkaantuu, lyhentäminen voi olla mahdollistakin.

Jos koettais löytää kolariautosta kepin jota vois koe lyhennellä? Sitten vois auton vaihtuessa pistää alkuperäisen kepin takaisin, jos sattuu että ostaja kandidaatti ei pidä lyhennetystä kepistä?
 
Jos sulla on digikamera niin voisitsä lähettää kuvan tosta vaihdenupista? Onko siinä muutes se overdrive on/off nappi?
 
Onks tämän threadin herroja viellä elossa ? ;D

Kun mulla olis tämä jaappanin ihmepirssi, automaattivaihteistolla... niin mitäs öljyä pitäs semmosseen automaattilootaan tyrkätä, onko ehdotuksia ?

Olen jääny semmoseen käsitykseen että pitää olla jotain oikeen tietynmerkkistä... ???
 
Takaisin
Ylös Bottom