MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

Joni Tervalahti

New Member
Liittynyt
9 Maaliskuu 2016
Sijainti
Honkajoki
Vs: MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

Näytti vanha topikki löytyvän omaa kysymystä lähennellen, joten jatkan tähän...

Kuinkas yleistä on että harrastelijoilta löytyy näitä mut-ii/iii laitteita?

Itse olen noiden saabien kanssa enemmän pelannut ja niihin löytyy joka puolelta suomea tech2 (vastaava siis kuin mut) diagnosointilaitteita kiitos kiinantuotannon.

Ja miksi tälläisiä kyselen? No oma l200 -04 pitäisi saada töpselin päähän eikä tuo merkkikorjaamo kauheasti innosta, mielummin tämänkin rahasuorituksen antaisin merkin harrastajalle + yleensä lopputulos on parempi kuin merkkiliikkeessä.
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

Ei taida olla Suomessa paljon kopio 3 muttien omistajia. (kakkosta nyt ei kannata enään hankkiakkaan) Itsellä ollut jo hyvän aikaa harkinnassa. Halvimmat liikkuu nyt 450e pintaan + tulli alvi rahti. Vasta viime vuoden puolella niiden hinnatkin tippu 900e:stä tuohon 450e:hen

Moottorin sielunelämän tutkimiseen riittää evoscan ohjelma ja obdII / openport piuha.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

Ei nuita harrastajilla ole tuon hinnan takia. Kuten tepi sano niin Evoscannilla voisi kokeilla mutta en osaa sanoa miten hyvin se osaa tulkita L200:sta.
 

Joni Tervalahti

New Member
Liittynyt
9 Maaliskuu 2016
Sijainti
Honkajoki
Vs: MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

No toi evoscan ei taida itseä auttaa kun pitäisi automaatti-ilmastoinnista lukea vikakoodit/anturien arvot..

Pitääpä laittaa harkintaan tuon testerin hankkiminen, maksaa äkkiä itsensä takaisin jos joutuu viemään merkkihuoltoon +100e/h hinnoittelulla

Gm:n vehkeisiin lukija löytyykin (tech2, ei siis yleismalli) mutta ei auta mitsujen kanssa
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

http://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=RS_20160309082222&SearchText=mitsubishi+mut3
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

Itseltä löytyy MUT-II, mutta Lappeenrannasta. En ole tosin varma pääseekö sillä vielä tuon ikäiseen ällään miten käsiksi. Kaikissa omissa Mitsuissa on pelannut (uusin -00).
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: MUT-II kenelläkään yksityisellä Tampereella?

Kakkonen taitaa päättyä 2001 vuoteen tai ainakin minun laitteeni ja mitä olen noita nähnyt...
 
Ylös Bottom