Nelivedon merkkivalot ei syty Pajero -92 aut. SS-laatikko

Jukenttala

New Member
Liittynyt
4 Elokuu 2017
Laitampa tämän tällekin puolelle:

Eli seuraavanlainen tilanne, autosta käytetty laatikko irti, sekä moottori on vaihdettu. Kuitenkin kävi niin että nämä kojetaulun vihreät valot eivät syty palamaan edes käynnistettäessä etu eikä takapäähän. Keskilukon valo kumminkin syttyy.

Neliveto kyllä kytkeytyy päälle. Ennen remonttia oli yksi takarenkaan merkkivalon polttimo palanut, muut kyllä paloivat eli voiko olla että asentajilla jäänyt jokin johto kytkemättä? Vai onko loputkin polttimot poksahtaneet samaan aikaan? (Olisi melkoinen yhteensattuma kyllä)

Molemmat akut ovat kyllä erittäin huonossa kunnossa johtuen pitkästä seisonta-ajasta sekä ihan iästäkin, toiseen oli vaihtovuodeksi kirjattu 2009, voiko se vaikuttaa?

Mitäs akkuja muuten suosittelisitte tähän? En tarvitse mitään kalliita huipputason akkuja, vaan ihan semmoisia perustason akkuja. Näihin käsittääkseni voi laittaa ulkomitoiltaan 31cm tai 27cm pitkät akut?

Moottorinvaihto projektihan sai alkunsa tosiaan laakerin kiinnileikkautumisen johdosta. Auton pienen rahallisen arvon vuoksi (sekä oman lompakon alhaisen rahallisen arvon vuoksi :D) ostin käytetyn vaihtomoottorin ja työn teetin ammattikoululla.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Voiskoha olla nelivedon paine anturi, uuemmissa malleis rupee vilkkuu muttei kyllä päällekkään kytkeydy
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä

Jukenttala

New Member
Liittynyt
4 Elokuu 2017
Kiitoksia vastauksista. Mistäs tämä paineanturi löytyy jotta sen voisi tarkastaa?

Mittaristoa siis ei ole käytetty irti eikä sitä yhtä palanutta polttimoa ole vaihdettu vielä, pahoittelut epäselvyydestäni.

Jakolaatikkoon ilmeisesti menee jonkin sortin johdot myös? Pystyykö näiden kytkentöjä tarkastamaan jakolaatikon ollessa paikallaan? Tuli nimittäin tuossa mieleen se että voisiko sieltä päästä olla jäänyt jokin pistoke kytkemättä.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Kiitoksia vastauksista. Mistäs tämä paineanturi löytyy jotta sen voisi tarkastaa?

Mittaristoa siis ei ole käytetty irti eikä sitä yhtä palanutta polttimoa ole vaihdettu vielä, pahoittelut epäselvyydestäni.

Jakolaatikkoon ilmeisesti menee jonkin sortin johdot myös? Pystyykö näiden kytkentöjä tarkastamaan jakolaatikon ollessa paikallaan? Tuli nimittäin tuossa mieleen se että voisiko sieltä päästä olla jäänyt jokin pistoke kytkemättä.

Etuperän etuosassa ku ottaa moottorin alasuojan irti, siihe menee liitin mikä jatkuu apparin puolelle etupalkille asti, liitin irti ja ruuvaa auki, tarttee 2 kupari prikkaa kans, deltalla tais 80€ olla plus osat toi homma jos ite tekee nii ei paha homma, muistaa vaa et peräöljyt tulee pihalle ku vaihtaa tunnistimen
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Jakolaatikon kylessä on kytkimet niille, tarkista että piuhat on ehjät.

+1
Kannattaa tosiaan ensin katsoo liittimet ja todeta (jos pystyy) anturien toiminta ennenkö lähtee arvalla osteleen antureita, kuten tässä aikasemmin ehdoteltiin.
 
Ylös Bottom