Nykiminen ?

  • Viestiketjun aloittaja makezu
  • Aloituspäivämäärä
M

makezu

Guest
Missähän voisi olla vikaa/likaa kun Eclipse "nykyttää" vähän pienillä kierroksilla? Laitoin ruiskun puhdistus ainetta mutta eipä näyttänyt auttavan. Ei iso vika mutta häiritsevä kuitenkin. :mad:
 
Ihan yksinkertainen kohde josta lähteä liikkeelle on tulpat ja tulpanjohdot... ;)
 
Mulla oli itellä sama juttu aikoinaa galantis. Tupat ja piuhat ei vaikuttanu ainakaa asiaa kun ne vaihdoin jo kylläkin muista syistä, sitte vaihoin polttoainesuotimen joka kyllä hiukan autto asiaan, suodatinta ravistessa tuli aivan mustaa paskaa.Nykiminen oli sen verran pientä ja tosiaan vain alhasilla kierroksilla tasasesti ajaessa, kiihdyttäessä ei mitään ongelmia. En sen kumemmin asiaa tutkinut koska harvemmin tuli ajeltua alhasilla kierroksilla tai tasasesti..lähinnä kiihdytystä ja jarruttamista, ajoin meinaan aina mutkasia teitä..Virranjakaja muuten kannattaa kans kahtoo, muistaakseni senki vaihdoin..
 
Joo, no tulpat on vaihdettu, pitää jatkaa tosta bensan suodattimesta, kun sellainen uusi olisi mutten saanut sitä entistä irti kun oli sen verran ahtaassa paikassa. Pitää stekata samalla se jakaja ja johdot.

PS.Niin ja muuten mistähän olisi mahdollista saada uusi ilmastoinnin pumppu, kun entinen on rikki akselistaan, ei varmaan ole mikään halpa investointi :(
 
joo se suodatin on sitten aika hemmetin kireessä luultavimmin, ite sain sen irti pitkänajan kiroilun ja huutelun jälkeen, kädet täynnä haavoja ;D

Ja uuden tilalle laittaminen se myös kivaa oli, ensin kun luulin että se oli tarpeeksi kireelllä ja auto käyntiin niin johan pursui bensaa ulos, sai vääntää kyllä niin apinan raivolla että sai tarpeeksi tiiviiksi ;D
 
Näinköhän toi kävis tuohon? paljonko pyydät? Ja se on tietysti älytön homma vielä asentaa...
 
Mulla ainakin -92 Turbo koneessa oli välijäähdytimeltä kaasuläpälle lähtevän letkun juuressa pieni vuoto... Tai oli ollut joskus pieni vuoto josta oli repinyt paineella koko ajan reikää isommaksi. Letku paremmin kiinni ja avot! Kannattaa muuten aina kun on etupyörä pois niin samalla pestä se cooleri. Pieni vaiva ja pysyy kunnossa. Näin siis ahdetussa koneessa.

4G63 koneessa jää helposti vettä/öljyä tulppien "syvennyksiin". Tyyppivika ja helposti jos on kosteutta tulpan tai johdon ympärillä niin kipinä oikasee ennen tulppaa suoraan runkoon. Ne pitää tosi tarkkaan vaikka paineilmalla putsata.
 
Takaisin
Ylös Bottom