O: -91 Dynamic-4 ECU MD153986

AneemineN

Member
Liittynyt
4 Lokakuu 2010
Sijainti
Mäntsälä
Ostetaan siis kyseinen ecu.
Lapussa numerot MD153986, E2T36179, 0828.
Jos Mäntsälän lähettyvillä olisis joku ohjainlaitteen omaava voisin mielelläni kokeilla sitä, pientä vaivanpalkkaa vastaan :peukku

Simo
0458888214
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Vs: O: -91 Dynamic-4 ECU MD153986

Viikko sitten ois mulla ollu vielä -91 dynyn ecu tässä lähettyvillä vaan nyt se on jo pohojammaalla.. Numeroita en kyllä siitä ulkoa muista. Mutta jos et muualta löydä niin laita mulle vaikka yv parin viikon päästä, niin voin tuon postilla laittaa sulle testiin kuhan sinne pääsen jos luppaat palauttaa ellei rokkaa ;) hinnasta varmaan päästään sopuun myös, mulla on noita parikin ylimääräistä hallilla. Yhen varmasti toimivan piän itellä varalla ja tuokin kyllä rokkasi silloin kolme vuotta sitten kun auto vielä liikkui..
 

AneemineN

Member
Liittynyt
4 Lokakuu 2010
Sijainti
Mäntsälä
Vs: O: -91 Dynamic-4 ECU MD153986

outonaapuri sanoi
Viikko sitten ois mulla ollu vielä -91 dynyn ecu tässä lähettyvillä vaan nyt se on jo pohojammaalla.. Numeroita en kyllä siitä ulkoa muista. Mutta jos et muualta löydä niin laita mulle vaikka yv parin viikon päästä, niin voin tuon postilla laittaa sulle testiin kuhan sinne pääsen jos luppaat palauttaa ellei rokkaa ;) hinnasta varmaan päästään sopuun myös, mulla on noita parikin ylimääräistä hallilla. Yhen varmasti toimivan piän itellä varalla ja tuokin kyllä rokkasi silloin kolme vuotta sitten kun auto vielä liikkui..
mahtavaa. laita vaa tulemaan tännepäin jos ei nyt äkkiä jostain löydy, eiköhän me joku hinta sille keksitä :peukku
 
Ylös Bottom