O: CB-Lancerin virranjakaja ( 97->)

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Jos jollakin olisi purkuautosta jäänyt niin viimeisenä ollenkortena ennen paaliin laittoa virranjakajan vaihtoa pitäisi kokeilla.

Tarjoa Foorumilla yksityisviestillä jos löytyy.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vaihdoin jo kannen ja johdot, pyörijään en usko (tarvikepyörijä olisi mutta ei istu siihen). Käy vaan huonommin ja huonommin tuo auto niin olisi hyvä kokeilla.

Vhis oli sitä mieltä että jakaja. Helpottaisi vaan allekirjottanutta jos ton saisi vielä käymään nätisti.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
yleensä puola menee noista jakajista, saa ebaystä kympillä, hitto ku annoin turbo lancerin mukana sillo pari jakajaa ku se idiootti ees ymmärtäny autojen päälle mitään ja kunnon autokauppa huijari muutenki, oisin mielummin jollekki täällä foorumilla lahjottanu vaikka kaikki cb-lancerin osat, tai no, oliha mulla ilmo et saa hakea kaikki ja maksaa sit oma tunnon mukaa :D jos koko jakajan haluat nii kantsii kattella purkumitsuja mitä myynnissä uus jakaja maksaa 700€
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Minä käsitin että virranjakaja on osa, joka on lähes kiinteä. Olisi tosiaan kiva jos tämän saisi vielä kerran leimattua, ei tekisi nyt mieli investoida 2-3 ke seuraavaan.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Minä käsitin että virranjakaja on osa, joka on lähes kiinteä. Olisi tosiaan kiva jos tämän saisi vielä kerran leimattua, ei tekisi nyt mieli investoida 2-3 ke seuraavaan.
sen saa kyllä purettua, ja ostettua osat erikseen, ite ostin kerra just leimatun -95 lancerin 50€ naapurista ku se ei enää startannu, täystankki bensaa ja huulivanteet ja just laitettu jakopää ja jarrut, ostin 20e käytetyn jakajan täältä foorumilta ja möin 650e lancerin pois, et suosittelen pläräämän vanhatkin ilmotukset läpi ja kattoo nettivaraosan, nettiauton ja torin läpi jos saa koko käytetyn jakajan vaikka
 
Ylös Bottom