Shadow sanoiMihin päin evo lähti?
kirppu1990 sanoitavoite evo kesäkuntoon, -50kg koitan saada vaakaan rojua ennenkun takasin läjässä :omaa ruhoa kun ei viitsi edes yrittää saada sellaiseen ;D
Driver sanoiEsim 1989 l200. Saako siel olla 3 ihmistä ? onko siin keskellä olevinaan joku istuin jossa saa istuakkin joku ?
Veikkaisin, että yli 50kmh ja alle sata.. kyllä kori antaa hyvin periksi, kun törmää "kiinteeseen" esteeseen..simonsays sanoihttp://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288676690665.html?pos=ok-nln
hups
Kuulostaa vähän, että tuo syylärin vuoto on lopulta päästänyt kannen tuskistaan.. Mielenkiintoista.ST sanoiTapahtuipa tänään jotain koomista ja hyvin harvinaista mitsujen koneiden suhteen, pihaan tuli jo viikolla narun perässä CA 1,6L, joka ajamalla lähtenyt Jyskälästä, ja Orituvan kohdalla päästi nesteet pihalle.
Ensidiagnoosi että syyläri vuotaa parista kohtaa, eikun uus syyläri paikalleen ja ihmettelyä missä on vieläkin vuotoa, kun pinta laskee todella nopeasti.
Missään ei vuotoa näy, täyttelen vähän väliä syyläriä ja tarkistan vielä sisäkennonkin, mutta ei.
Öljyn pintakaan ei noussut.
Sitten otan tulpat irti, ja kaksi pyttyä aivan täynnä vettä, kuten ilmeisesti putkikin..
Kaikkea sitä tuleekin vastaan.
kuulostaa mun ex mondeoltatommyz sanoiKuulostaa vähän, että tuo syylärin vuoto on lopulta päästänyt kannen tuskistaan.. Mielenkiintoista.![]()
TomiH sanoiMitenköhän mahtaa käydä tuon liikenteen satelliittipaikannusta vastustavan kansalaisaloitteen kanssa? https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/608
Jollen ole ihan väärässä niin vissiin nyt on reilut kolme viikkoa jäljellä aloiteajan sulkeutumiseen. Ja tällä hetkellä puuttuu vielä noin 24 000 nimeä.
akio sanoiKyllä mä tiedän etten oo tämän kylän tykätyin jätkä mut ei oo reilua et joku kaataa kahvit mun auton kylkeen... Kele
Eipäs laiskotella töissä! ;Dkirppu1990 sanoiihana ilma! Kansi 10 ja imen arskaa itseeni turun saaristossa![]()
pexi sanoiEipäs laiskotella töissä! ;D
akio sanoiKyllä mä tiedän etten oo tämän kylän tykätyin jätkä mut ei oo reilua et joku kaataa kahvit mun auton kylkeen... Kele
Harri K sanoiSivupeilissä jos on lisätietona "E/CONT(HTR&FOLD)". E/cont on electrical control, mut mitä HTR&FOLD meinaa?
No iha ei tullu tommoset mielee ku mietinmiikka sanoiHeated & Folding varmaan. Eli lämmitetty ja kääntyvä jos ei lontoo taivu![]()
Harri K sanoiVarikolla huhutaan että Mitsuklubin uusi kuningas on tulossa kuulemma Pirkanmaalle tarkistuskierrokselle! Puhuin pojille et hallin lattia pitäs imuroida varmaa![]()
Harri K sanoiVarikolla huhutaan että Mitsuklubin uusi kuningas on tulossa kuulemma Pirkanmaalle tarkistuskierrokselle! Puhuin pojille et hallin lattia pitäs imuroida varmaa![]()
-JP- sanoiAika hierominen oli ,että sai Evon Laten tarkalle silmälle edes välttävään kuntoon "hinkattua".
mystinengalant sanoiJuu pakkohan se on sitte tulla kattoo ihan livenä.... ;D
sä et halua tietää.... ;D-JP- sanoiNo hyvä voit sit kertoo... mitä tein väärin maalipinnan käsittelyn kanssa.![]()
-JP- sanoiNo hyvä voit sit kertoo... mitä tein väärin maalipinnan käsittelyn kanssa.![]()
ast sanoiMikronaarmuja ja holoja varmaankin kommenteissa vilisee ;D
-JP- sanoiJoo ,mut puuttuu maaliakin aika monesta kohtaa.(itse asiassa auto on kamalan näköinen...)
mystinengalant sanoiTalli oli ihan siistissä kunnossa ja autokin ihan mukavassaEi näkynyt Ralli-Harria eikä Katsastus-Miikkaa
![]()
miikka sanoiHö, no ei kukaan kertonu aikatauluja. Valtiovierailu siis oli ja meni?
mystinengalant sanoiTalli oli ihan siistissä kunnossa ja autokin ihan mukavassaEi näkynyt Ralli-Harria eikä Katsastus-Miikkaa
![]()
Harri K sanoiKuulin kyl et mun nimitys oli toinen ...tai ni mulle ainaki väitettii ;D