Offtopic

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Vs: Offtopic

Nyt toi paskattikasa on kuivannu toisenkin akun :seina Heittäkääs pientä ohjeistusta miten tommonen perinteinen Einhellin akkulaturi eroo noista älykkäistä "ylläpito" c-tekeistä yms?
Vaihtoehtoisesti jos jollaki espoon keskuksen nurkilla liikkuvalla on myydä edukkaasti joku vanha/toimiva akkulaturi, niin yv'tä tulemaan.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Offtopic

evo6 sanoi
Faija väänsi oikein puukkoa eilen haavassa kun sanoin sille, että myin evon pois "nythän sulla on hyvä tilaisuus ostaa joku tilava perheauto kuten toyota verso sinne kun mahtuu 7 henkilöä" Vanhemmat varmaan siellä himassa jännittää, että toivottavasti meidän poika ajattelee nyt järkevästi ja ostaa jonkun lehtipuhaltimelta kuulostaavan ja imurilta näyttävän perheen kuljettimen.... no pyritään siihen, että tässä suhteessa he joutuvat pettymään karvaasti poikansa valintaan.

Ettei vaan faijallas olisi salaa jotain käänteispsykologiaa käytössä... ;D toivoo kuitenkin, että tilalle tulee joku toinen voimanpesä. 8)
 

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: Offtopic

Sáu sanoi
Mitä on tulos tilalle? Mul on legnum muutamal tonnil myynnissä ;D

Ei mitään havaintoa vielä mutta takapenkki pitää löytyä lasten takia. Vaihtoehtoja on kaksi joku sellanen jolla ajaa kesät talvet tai sitten joku talviritsa + kesäksi joku sellanen millä ei voi talvella ajaa. Nyt pitäis ensin päättää riittääkö 300+hv jolloin kyseeseen tulisi joku evo tai mustang vai pitäiskö tällä kertaa hakea tehokkaampaa valmiiksi rakennettua peliä jolloin vaihtoehtoja olisi esim. skyline tai mustang. Tässähän ei olisi mitään ongelmaa jos homma ei olisi rahasta kiinni mutta budjetti kun on 15-20ke niin se rajoittaa aika paljon valintoja. Katotaan nyt mihin sitä päätyy mutta äänekäs ja epämukava sen pitää kuitenkin olla.
Ei niitä vaihtoehtoja loppujen lopuksi paljon ole kun tuolla budjetilla jotain kivaa koittaa hommata.

Skydiver sanoi
Ettei vaan faijallas olisi salaa jotain käänteispsykologiaa käytössä... ;D toivoo kuitenkin, että tilalle tulee joku toinen voimanpesä. 8)

Ei sillä on ollut ihan jokaisesta ostoksesta aina samat kommentit

Tässä pari esimerkkiä
Ostin 1.8T ibizan -> eikö 1.6 olisi riittänyt?
Ostin mitsun -> tarviiko sen noin tehokas olla?
Ostin videotykin -> eikö telkkari riittänyt?
Ostin 58" plasma telkun -> Mikä vika siinä vanhassa oli? (sata vuotta vanha 21" putkitöllä)
Ostin 58" plasman tilalle 60" telkun -> Eikö isompaa löytynyt?

jne. jne. tosin mun kommentti aina faijan ostoksille on.... tosin syystä, että ostit sitten taas halvimman.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

"seuraava autos on sitte _normaali_ auto" = tota on kuultu porukoilta jo yli 15v ;D
Eile taasen kuulin "ny kyl myyt jo välil noita pois" ::)

kait nämä joutais kyl myydä:
- projekti gti dyny, käyntikuntoinen, ei pahoja ruosteita, leimaton (kilvet on)
- Pajero Sport 2006
- emännän Fiat Punto vm 2006 80tkm ajettu.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

Liekköhän noi mun porukat lopettas joskus ton saman hokemisen et myy Mitsu ja osta joku "järkevä" auto.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Offtopic

^Omat porukat on jo luovuttaneet. Aina jos käy Virossa tai odottamatta jossain kauempana päin Suomea niin saattavat kysyä "minkä auton ostit tällä kertaa"? ;D
 
M

mikada

Guest
Vs: Offtopic

Ja taas alkoi tuo teiden tönkkö suolaaminen Oulussa :deadhorse Eiköhän tällä vauhdilla saada rikottua tuo viimevuoden tulos eli 6000kg suolaa kilometrille. On se prkl, kun enää ei kestä autossa kevytmetallivanteiden mutteritkaan kuin reilun vuoden ja ovat ruosteessa. Peräkärryn sinkityt laidan saranat, ruuvit, mutterit ja sokat saa vaihtaa myös parinvuoden välein :seina
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Offtopic

MitsuMi sanoi
Ja taas alkoi tuo teiden tönkkö suolaaminen Oulussa :deadhorse Eiköhän tällä vauhdilla saada rikottua tuo viimevuoden tulos eli 6000kg suolaa kilometrille. On se prkl, kun enää ei kestä autossa kevytmetallivanteiden mutteritkaan kuin reilun vuoden ja ovat ruosteessa. Peräkärryn sinkityt laidan saranat, ruuvit, mutterit ja sokat saa vaihtaa myös parinvuoden välein :seina

Se on se suomalaisten ajotaito nykyään niin heikkoa että suolaa vaan lisää.. + uusien autojen randomgeneraattori-turvallisuusfeaturet jotka heittelee autoja mihin sattuu kun sattuu sopivasti liukas paikka
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

Jaahas, eiköhän toi suolabuumi valu sitten kohta tänne eteläänkin :seina. Kohta pääsee Dodge talviunille.
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Offtopic

J. Puhakka sanoi
Se on se suomalaisten ajotaito nykyään niin heikkoa että suolaa vaan lisää.. + uusien autojen randomgeneraattori-turvallisuusfeaturet jotka heittelee autoja mihin sattuu kun sattuu sopivasti liukas paikka


Niinpä ja kun se ei ole suolaa vaan kalsiumkloridia,
Kävin tuossa viime syksynä keilalla tehtaalla jossa sitä tehdään.

Titaaniputki gr2 kestää pari viikkoa, gr7 sitte taas kestää
Hanskat kutistuu taskuun/käteen 4h vaikka et koskis ees mihinkään

Eipä ihme jos meinaa autot ruostua :peukku

Onko ihan tosi että 6000kg/km täh ?
 
M

mikada

Guest
Vs: Offtopic

mitsumikko sanoi
Onko ihan tosi että 6000kg/km täh ?
Viime keväänä oli juttu suolauksesta ja Oulussa oli käytetty noin 6000kg suolaa kilometrille, kun Tampereen seutu oli päässyt vain noin 4000 kiloon kilometrille. Nyt kun lueskelin juttua teiden suolauksesta, niin oliskohan siihen viime kevään juttuun tullu semmoinen virhe, että tarkoitti koko vuoden suolamäärää eikä kilometrille :) . No kuitenkin sketsiä lainaten, että "ihan mielenvikaista" Happoteräs on ilmeisesti, joka jotenkin kestää tuota myrkkyä. Miksi nuo viherpiiperöt eivät puutu yhtä tarmokkaasti tuohon ympäristön pilaamisen muotoon. Pilaa nimittäin pohjavedet aika tehokkaasti. Kyllä tuo suolaamisen reilu lisääntyminen tämän vuosituhannen aikana Oulunseudulla alkaa näkymään ajoneuvokalustossa. Tämän vuosituhannen autotkin alkavat olla melko happaman näköisiä jo päältäpäinkin, joten saa miettiä miltä näyttää pohjat.

P.S. No lisää kun luin tiesuolauksesta, niin idea sillä suolauksella on se, että oikein tehtynä pitäisi tiet kuivua nopeammin. No sekin täällä Oulunseudulla tehdään ilmeisesti väärin, kun tiet ovat talvisin jatkuvasti märkänä, vaikka ei olisi satanu moneen päivänä. Jutussa sanottiin, että sohjo pitäisi aurata tieltä pois, mutta mitä tehdään Oulussa. No sulatetaan tietysti sohjo suolalla, jotta ne tienpinnat pysyvät varmasti märkänä. Kyllä Oulussa osataan :peukku
 

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Liekköhän noi mun porukat lopettas joskus ton saman hokemisen et myy Mitsu ja osta joku "järkevä" auto.

Minun porukat hokee kans samaa mantraa autovalinnoista. "Ostaisit nyt jonkun yleisen ja perusvarman järkevän auton. Niiku vaikka Toyota Corollan, Skoda Octavian.."
:nykii
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Onneksi faija on sen verran automiehiä että sen kanssa noiden kanssa saa puljata. Vaimokin siitä harvinainen tapaus ettei massa-autot juurikaan ole meillä vaihtoehto. :-*
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: Offtopic

Meilläkin olen itse ollut pikkupojasta aina remonteissa mukana ainakin sotkemassa käteni jos ei muuta,sitten jossain vaiheessa osat on vaihtuneet ja isästä on tullut se avustaja,monesti onkin kyllä aika korvaamaton apu.
Nykyään alkaa isällä ikää olla jo yli 70v mittarissa,toivottavasti olisi vielä monet yhteiset remontit edessä ::)
Aina sekin on ensin tyrmännyt kun olen ilmoittanut että minkä auton aion seuraavaksi hankkia,mutta sitten on kyllä jo paremminkin innoissaan,kun auto on pihassa.
Emännän kanssa ei ole ikinä ollut kiistaa autojen hankinnoista,enkä minä puutu hänen vaate/kenkä ostoihin ;D
 

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Onneksi faija on sen verran automiehiä että sen kanssa noiden kanssa saa puljata. Vaimokin siitä harvinainen tapaus ettei massa-autot juurikaan ole meillä vaihtoehto. :-*

:eek:fftopic
Nähtiin siinä Motonetin pihalla tänään. Oltiin Juikkipuikin kanssa hakemassa yläjyrsintä legnumin seinäprojektia varten.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Offtopic

Faijan kommentti Subarusta oli ekan kerran kun näki että "voidaanko mennä kokeilemaan sitä hiekkatielle?" ;D

..ja kyllähän ne tietää etten mä mitään imuria osta.
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Offtopic

Muistaako joku minkä tyyppinen automaattilaatikko on Colt 1.6 1992 magnassa ? jotain koodia sille ? thx :peukku ;D
 

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Driver sanoi
Muistaako joku minkä tyyppinen automaattilaatikko on Colt 1.6 1992 magnassa ? jotain koodia sille ? thx :peukku ;D

Leviskö vai?
E: Mut villi veikkaus on, että Invecs I tyyppinen vaihdelaatikko siitä löytyy.
 

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Vs: Offtopic

Driver sanoi
Muistaako joku minkä tyyppinen automaattilaatikko on Colt 1.6 1992 magnassa ? jotain koodia sille ? thx :peukku ;D

Vaihteiston koodi löytyy konepellin kilvestä muiden tietojen ohella.. Joku KM1xx tai FxMxx tyylinen koodi pitäis olla..
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

Tarviis talliin 30cmx120cm teräshyllyjä, jotka sopii tollasiin Sovella/Elfa yms. kannattimiin mistä nuita kannattais hankkia? Vai pitääkö laittaa puuhyllyt?
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Tarviis talliin 30cmx120cm teräshyllyjä, jotka sopii tollasiin Sovella/Elfa yms. kannattimiin mistä nuita kannattais hankkia? Vai pitääkö laittaa puuhyllyt?

Ainakin Etran valikoimista löytyy, joten kaiketi yksityisille myy Etolakin? Tuotenumerolla vain kyselemään.

http://tuotteet.etra.fi/fi/g22780483/hyllyt
 

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Tarviis talliin 30cmx120cm teräshyllyjä, jotka sopii tollasiin Sovella/Elfa yms. kannattimiin mistä nuita kannattais hankkia? Vai pitääkö laittaa puuhyllyt?

Mulla on talli täynnä noita "säätö pötköjä" ja kannattimia ja pitkästä laudasta olen tehnyt niihin useamman metrin mittaset tasot. Kuvia ei nyt tähän hätään ole mutta voin napata. Noi metalliset kun maksaa sen verran, että jos niitä nyt pari tarvii niin se on ihan ok mutta jos niitä vaikka 10 ostaa niin hymy hyytyy viimeistään kassalla.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

No sepä se kallista on jos tuo etola esimerkiks nyt ees myy nuita. Muualla tuota kokoa ei Sovellana oo tullu vastaan. Saattaa olla että käyn ostamassa paikallisesta puutavara liikkeestä vesivaneria ja laitan semmoset.
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

Haet vaan jostakin puuliikkeestä tai jostain bauhausistakin melamiinilevyä. Tietysti tollaset metalliset olis hyvät, mutt itse en ainakaan raaskinut.
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: Offtopic

http://www.hyllymix.fi/
Tuoltakin saattais löytyä jotain,ite olen reikälevyn koukkuja sieltä tilannut.
 

TomiH

Mitsubishi Lancer 1.5 GLi vm.1991
Club Member
Liittynyt
8 Elokuu 2006
Sijainti
Nurmes
Vs: Offtopic

Mitenhän mahtaisiko tuon videon vikakoodinlukukonsti toimi myös näissä vanhemmissa mitsuissa? https://www.youtube.com/watch?v=I3emVvat9bE&list=UUuxpxCCevIlF-k-K5YU8XPA

Vai onnistuneeko tuolla tavalla vain käräyttämään ecun? Ei sillä, että itse olisin kokeilemassa, kun löytyy foorumin ohjeiden mukaan tehty koodinlukuvalo ja vanha analoginen jännitemittarikin.
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Taitaa porukka tykätä vain katsella Outtiksen kuvia eikä ostella, kun 4pvää ollut nettiautossa ja yksi yhteydenotto ja sekin oli vain vakiota pakosarjaa vailla. ::)

Kuitenkin ilmoitusta katseltu se melkein 1500 kertaa ja FB-jakoja tullut 46kpl, joista tuttuja kymmenisen kpl.

Silloin kun tuon sinne laitoin, niin ei ollut edes kallein.
Se kalliimpi taisi hävitä samana päivänä. Ensi viikolla leimalle, jos se sitten leimattuna madaltaisi kynnystä... :p
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Offtopic

Kauheeta p*skaa noi ALB kuormajarrusysteemit. Muuten ois saanu leiman muuta oikea takasatula mykkä. Ei herunu nestettä vaikka jarruletku oli irti ;D

Hyviä vinkkejä jarruputkien avaukseen? Kuumalla otan ainakin ja meinasin hakea avosilmukka avaimet kaveriksi.

Vai pitääkö vaan ottaa 25m jarruputkea ja nippu nippoja ;D
 

J.Niemi

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Elokuu 2010
Sijainti
Vilppula
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Taitaa porukka tykätä vain katsella Outtiksen kuvia eikä ostella, kun 4pvää ollut nettiautossa ja yksi yhteydenotto ja sekin oli vain vakiota pakosarjaa vailla. ::)

Kuitenkin ilmoitusta katseltu se melkein 1500 kertaa ja FB-jakoja tullut 46kpl, joista tuttuja kymmenisen kpl.

Silloin kun tuon sinne laitoin, niin ei ollut edes kallein.
Se kalliimpi taisi hävitä samana päivänä. Ensi viikolla leimalle, jos se sitten leimattuna madaltaisi kynnystä... :p

Mulla työnantaja ainakin päätti etten osta uutta autoo :p
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Offtopic

Yleensä olen tykännyt ranskalaisista vain suun kautta nautittuna (lue:makkaraperunat), mutta peugeot rcz-r vei kyllä sydämeni nyt totaalisesti :nykii
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

RCZ ja 307 CC ajaneena täytyy sanoa että ei ois hankalaa valita niiden väliltä. 307 CC on halvempi ja siitä saa katon auki sisusta on sama mut RCZ:ssa verhoiltu siistimmin. Kumpikaan ei kulje kovasti niin hauskempaa cruisailla ilman kattoa.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
RCZ ja 307 CC ajaneena täytyy sanoa että ei ois hankalaa valita niiden väliltä. 307 CC on halvempi ja siitä saa katon auki sisusta on sama mut RCZ:ssa verhoiltu siistimmin. Kumpikaan ei kulje kovasti niin hauskempaa cruisailla ilman kattoa.

Nyt oli kyse rcz:n R-mallista, jossa 270hp. Kyllä se mun mielestä vaan kulki ihan höpönä ja alavääntö oli jotain ihan sairasta 1,6L kokoiseksi moottoriksi :nykii
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Offtopic

TomiH sanoi
Mitenhän mahtaisiko tuon videon vikakoodinlukukonsti toimi myös näissä vanhemmissa mitsuissa? https://www.youtube.com/watch?v=I3emVvat9bE&list=UUuxpxCCevIlF-k-K5YU8XPA

Vai onnistuneeko tuolla tavalla vain käräyttämään ecun? Ei sillä, että itse olisin kokeilemassa, kun löytyy foorumin ohjeiden mukaan tehty koodinlukuvalo ja vanha analoginen jännitemittarikin.

Toimii :peukku

Mulla on ecuun tehty tommonen kytkentä että vilkuttaa tuolla checkengine valolla koodit.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

kirppu1990 sanoi
Nyt oli kyse rcz:n R-mallista, jossa 270hp. Kyllä se mun mielestä vaan kulki ihan höpönä ja alavääntö oli jotain ihan sairasta 1,6L kokoiseksi moottoriksi :nykii

Ei ollu R-malli se millä ajelin.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Se on ranskalainen - se hajoaa. Tai on muulla tapaa kummallinen.

Hyvinkin todennäköistä ;D

Basbarduu sanoi
Ei ollu R-malli se millä ajelin.

Juu. Ajattelinkin että jäi huomaamatta ekasta postauksestani mallimerkintä perästä :) jos kuitenkin tulee mahis ko mallia koeajaa niin kesäkelillä suosittelen! Ihana auto <3 lukkokin on aika jees :peukku
Mutta etuveto on aina etuveto..... ei päässyt kotina pihasta kun metrin verran poikkeen kesätassuilla kun tuli lumet. Evo ryömi ihan ittekseen <3
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

Mitä porukka on mieltä. Renkaasta löytyi 3cm pitkä M6 pultti. Voiko tällainen upota itse helvetin huonolla tuurilla vai onkohan syytä epäillä että joku halunnut puhkoa mun renkaan eli asetellut tuon kun auto ollut parkissa
 

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Vs: Offtopic

akio sanoi
Mitä porukka on mieltä. Renkaasta löytyi 3cm pitkä M6 pultti. Voiko tällainen upota itse helvetin huonolla tuurilla vai onkohan syytä epäillä että joku halunnut puhkoa mun renkaan eli asetellut tuon kun auto ollut parkissa

Takarenkaassa voi olla sattumalta. Etunakki ajaa yli ja kääntää sen sopivasti pystyyn.
Eturenkaassa sen pitäs olla valmiiksi pystyssä tiellä...
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Offtopic

Meillä oli aikoinaan 4 tuuman naula ihan suoraan renkaan pinnasta läpi ja tuli ihan ajon aikana todennäköisesti :p
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

akio sanoi
Mitä porukka on mieltä. Renkaasta löytyi 3cm pitkä M6 pultti. Voiko tällainen upota itse helvetin huonolla tuurilla vai onkohan syytä epäillä että joku halunnut puhkoa mun renkaan eli asetellut tuon kun auto ollut parkissa
Jos joku haluaa tarkoituksella renkaan puhkoa, on tuollainen pultti ainakin omasta mielestä hieman huono vaihtoehto.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Jos joku haluaa tarkoituksella renkaan puhkoa, on tuollainen pultti ainakin omasta mielestä hieman huono vaihtoehto.
Porukka ei täälläpäin mitään järin fiksuja ole ;D
Kai se on pakko hyväksyä että itse mennyt. Tuntuu vaan oudolta
 
M

mikada

Guest
Vs: Offtopic

Tuon listan mukaan Mitsu on japanilaisista ilmeisestikkin kestävin auto jos suhteutetaan ajettuihin kilometreihin. Ja varsinkin, kun verrataan vielä kappalemääriin. Muutama Tojota rikkoo haamurajoja, mutta jos katotaan semmoisia kilsoja, missä autoja on useita kappaleita :)
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288756496860.html?pos=ksk-trm-auto-ospu
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Mätäneekö muut japsit sitten pois liikenteestä nopeammin vai mikäköhän lie syy? :)
Varmaan tuota mittarilukema hommaakin vääristelee se että joissain autoissa se nyt vain sattuu pyörähtämään ympäri aikeisemmin kuin toisissa ja tätä tuskin otettu huomioon.
Esim. VW ainakin osassa autoja digimittari nollautuu 300tkm kohdalla. Omassa TD mk3 Golfissa nyt mittarissa 167tkm ja todelliset kilsat 300tkm enemmän.

Mulla on nyt jotenkin vaikeuksia lukea tuota taulukkoa kun en noiden prosenttien logiikkaa käsitä kun eihän nuo prosenttimäärät nyt oikein täsmää? Osassa menee yhteenlaskettuna yli 100:n niin että heiluu ja osassa taas jää vajaaksi. Mikä juttu?
 

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Mistäs saisin nopeasti Legnumiin madaltavat jouset vakiojousien tilalle ja eteen iskunvaimentimet?
Onko Camskill ainoa paikka, mistä tilailla? Ei ainakaan hinnat päätä huimaa etuiskareilla ja TEIN S.Tech jousilla.
 
Ylös Bottom