Offtopic

Vs: Offtopic

Jani T sanoi
Sitä mä oon ihmetellyt et miten tässäkin on penkinlämmitin rikki, niinku on kaikissa mulla olleissa euroautoissa.
Pahin ja lienee lähes ainut penkinlämmittimen särkijähän on polvi.
Aina löytyy joku joka kipuaa polvilleen etupenkille ja kurkottaa takapenkiltä jotain. Kiva pistemäinen paine penkkiin ja vastuslanka sanoo naks.
 
Vs: Offtopic

kirppu1990 sanoi
No mutta mitäs mieltä olette pojat foordeista ;D

Sierra on hieno auto, 5 vuotta mentiin 90 luvulla poikittain puolet vuodesta. Joka viikko oli jotain korjattavaa mutta ei se haitannut kun ei paremmasta tiennyt.

Mutta aika sama kai minkä merkkinen se vanha romu olisi ollut, vanha auto on vanha auto.
 
Vs: Offtopic

MitsuT sanoi
Toki tämä ajatelmahan oli aivan kuvitteellinen. :peukku

Sitä se todellakin oli. Mielestäni törkeää vihjailla tuollaisia muka yleisesti toimihenkilöitä koskevia asioita. Hoitakaa yksityisesti ongelmanne, älkää leimatko kaikkia pyyteetöntä talkootyötä tekeviä.

Lisäys: ja tämä koskee kaikkia tähän järjettömään hiekkalaatikko-tasoiseen kinasteluun osallistuvia. Ihan tittelistä riippumatta.
 
Vs: Offtopic

*VIRALLINEN HUOMAUTUS*

En ala tarkemmin puuttumaan tähän keskusteluun, kun tuntuu että herneiltä ei pääse edes ketjuun sisään, mutta eräät henkilöt (tiedätte kyllä ketkä) jotka tuntuu ketjusta toiseen rölläilevän milloin milläkin, oli se ratin paikka, automerkki, vihjailu tai joku muu, lähinnä tuntuu menevän sen mukaan mihin on varoja sijoittanut ja jota on pakko vaan kehua ja kritiikki on kiellettyä. Naurettavaa vikojen ja riskien vähättely riippumatta siitä miten paljon jotain on tehty.

Niin nyt ois ehkä hieman aika pistää sitä rölliruuvia pienemmälle tai pitää alkaa puuttumaan asiaan. :pesis
Ei oo enää kyllä kenellekkään kivaa että joka ketju on täynnä samanlaista paskaa. (Varsinkaan jos eivät tajua että "nyt setä röllää")

Ja miksi kysymys, ootteko te ikinä olleet millään muulla autofoorumilla?, menkääpä kattomaan miten paljon siellä kehutaan muita merkkejä, tai miten Mitsuista räjähtää kaikista evoista perät, ja ecut ei kestä yhdessäkään ja sähkövikojen puolesta pahempia kuin ranskalaiset. yadayadayada..
 
Vs: Offtopic

ast sanoi
Sitä se todellakin oli. Mielestäni törkeää vihjailla tuollaisia muka yleisesti toimihenkilöitä koskevia asioita. Hoitakaa yksityisesti ongelmanne, älkää leimatko kaikkia pyyteetöntä talkootyötä tekeviä.

Lisäys: ja tämä koskee kaikkia tähän järjettömään hiekkalaatikko-tasoiseen kinasteluun osallistuvia. Ihan tittelistä riippumatta.

No ehkä kirjoitin vähä ikävästi. Pahoittelut tmh:lle tiukasta sanavallinasta.
 
Vs: Offtopic

Kummityttö
"hasse sit kun oon iso ni aion ostaa pinkin evon ja sitten voidaan ajaa kilpaa"
;D
No ajokorttiinkin hänellä menee vielä 14v
 
Vs: Offtopic

Ford klubeilta tänne siirtyneenä niin yleisesti täällä ollu paljon paremmin asiat :peukku
 
Vs: Offtopic

MitsuT sanoi
Käyttiksenä vag konsernin peli ja harraste pelinä menee just ja just japsi valmiste.
Sitä jos mitsulla hurauttas tuon 700tkm,niin vois olla lompakko meleko tyhjä,eikä pelkästään varaosien ostelusta :)

Hyvin on lompakko kestänyt.. ;D

-Eki
 
Vs: Offtopic

Mikäs tilanne nykyään pykälien suhteen on, saako auton tuulilasissa olla tarraa vai ei? Vai onko siinä täysikielto paikasta riippumatta vai tehdas tummennus vaan yläreunassa ?

E: Kyllä se taitaa korjauskehotuksen arvoinen suoritus olla.
E2: Ralliautossa saa olla rallin ajan ::) ;D
 
Vs: Offtopic

Kesti muuten hetken aikaa ennenkuin tajusin mikä tuo ympäröity on, vinkkinä että sisällä on vaahtomuovia.

Tosin tälleinenhän pitäisi olla 4g63;ssa vakiona!
 

Liitetiedostot

  • tmp_28527-2015-01-20 12.37.36-862760370.jpg
    tmp_28527-2015-01-20 12.37.36-862760370.jpg
    192.9 KB · Lukukerrat 419
Vs: Offtopic

Bazeeba sanoi
öljytikun pyyhin.
Touchè!

Enpä ole tuollaistakaan aikaisemmin missään nähnyt, mutta sinälläänhän tuo on todella hyvä, varsinkin kun 4g63:ssa saa koko ajan katsoa öljyjä.
 
Vs: Offtopic

Ei niitä öljyjä tarvii todellakaan koko ajan kattoa. Kyllä ne siellä on kattomatta pysyny tähänkin asti. *kop kop*
 
Vs: Offtopic

Ens viikolla en oo myyjä. Joudun konttorirotaks. Mukavaa vaihtelua ja saa olla siivilit päällä aivot narikassa. Onneks vaan viikon ;D
 
Vs: Offtopic

ST sanoi
Touchè!

Enpä ole tuollaistakaan aikaisemmin missään nähnyt, mutta sinälläänhän tuo on todella hyvä, varsinkin kun 4g63:ssa saa koko ajan katsoa öljyjä.
Ei kai öljynpinnan katsomiseen tikusta mitään pyyhintä tarvita. Antaa auton olla sammuneena 30-60min ja nostaa tikkua, niin näkee pinnan suoraan tikusta ;)
 
Vs: Offtopic

MitsuMi sanoi
Ei kai öljynpinnan katsomiseen tikusta mitään pyyhintä tarvita. Antaa auton olla sammuneena 30-60min ja nostaa tikkua, niin näkee pinnan suoraan tikusta ;)
Mut jos tykkää hinkata tikkua?
 
Vs: Offtopic

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012319075041_uu.shtml

kyllä vähä suupiel nous ;D
 
Vs: Offtopic

Muutama viesti ja jäsen tullut tämän jälkeen. :)

http://web.archive.org/web/20031017015413/http://www.mitsubishiclubfinland.net/keskustelu/
 
Vs: Offtopic

Ajoin vr4 legua. Tuli syttyi sisälläni. Tarttis varmaa ostaa... Puuh.
 
Vs: Offtopic

cubeqtio sanoi
Ajoin vr4 legua. Tuli syttyi sisälläni. Tarttis varmaa ostaa... Puuh.

Kyllä isot autot isolla koneella on vakuuttavia. En taida itsekkään päästä V6 Saabista eroon vaikka vaihtoa silloin tällöin olen miettinyt.
 
Vs: Offtopic

cubeqtio sanoi
Ajoin vr4 legua. Tuli syttyi sisälläni. Tarttis varmaa ostaa... Puuh.

On kyllä hyvä ajettava mutta siihen kyllästyy ja alkaa tekemään mieli evoa viimeistään parin vuoden ajelun jälkeen. ;D
 
Vs: Offtopic

Ja olin hurmiossa ja väitin ajavani. Itseasiassa olin vain kyydissä. Huh. Noo kyl evo jää talliin mut kaveriks..
 
Vs: Offtopic

cubeqtio sanoi
Ja olin hurmiossa ja väitin ajavani. Itseasiassa olin vain kyydissä. Huh. Noo kyl evo jää talliin mut kaveriks..

Osta osta :peukku VR4 tomaatilla on kyllä pirun mukava matkassa ja kaupunkiajossa :)
 
Vs: Offtopic

Minäkin olen jossain mystisessä kiimassa niitä vr4:sia kohtaan mut pysytään nyt housuissa vielä ;D
 
Vs: Offtopic

[elle] sanoi
vai niin... Jari-Mari ?? :eek:

http://acm.mc/en/rallye-monte-carlo/

;D Eikai sitä tällä kertaa tarvi sanoo naiseks kun kerrankin pysy tiellä 8)
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Kun ei kerran Outlander käy kaupaksi, pidetään itsellä ja jatketaan valitulla tiellä... ::)

Eka joka tuli kahtomaan C5:sta vei sen mennessään. Täytyy kyllä olla tyytyväinen et oon opettanu emännän huolehtimaan autostaan.
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Eka joka tuli kahtomaan C5:sta vei sen mennessään. Täytyy kyllä olla tyytyväinen et oon opettanu emännän huolehtimaan autostaan.
Kukaan edes omaa jaksanut tulla katsomaan. ;D Ne on ne kilsat kun vissiin pelottaa.
 
Vs: Offtopic

Lunta sataa ja pikku pakkanen. Sehän on just hyvä sää rillata 8)
 
Vs: Offtopic

Shadow sanoi
Lunta sataa ja pikku pakkanen. Sehän on just hyvä sää rillata 8)
Vettä sataa...
Aina on hyvä sää rillata...
NelivetokeliNelivetokeliNelivetokeliNelivetokeliNelivetokeliNelivetokeli
 
Vs: Offtopic

Onko kellään tietoa noista 7gen galanttien automaattilaatikoista (normi 2.0 16v koneen kanssa)? Lähinnä kiinnostais tietää minkälaisia ovat luotettavuuden, taloudellisuuden ja käytön kannalta.
 
Vs: Offtopic

HeroinesHero sanoi
Onko kellään tietoa noista 7gen galanttien automaattilaatikoista (normi 2.0 16v koneen kanssa)? Lähinnä kiinnostais tietää minkälaisia ovat luotettavuuden, taloudellisuuden ja käytön kannalta.

Mihin verrataan ? 80- ja 90 luvun laatikoihin vai 2010 luvun laatikoihin ?
 
Vs: Offtopic

-JP- sanoi
Mihin verrataan ? 80- ja 90 luvun laatikoihin vai 2010 luvun laatikoihin ?

Niin, tässä varmaan haetaan sitä että 2010 luvun laatikot nykii ja paukkuu siinä missä ne vanhat toimii sulavasti? ;D
Ainakin Mitsun vanhat 90 luvun automaatit on oikeinkin hyviä.
 
Takaisin
Ylös Bottom