Offtopic

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Offtopic

Urran sanoi
Te ootte nyt käsittänyt aivan väärin. Siis nimenomaan toi viimeinen, lompakon nosto otsalle, helpottaa tämän kanssa.
Jos on painava lompakko niin sitä on käytävä tyhjentämässä, muuten tulee pää kipeeksi? ;D
Kevyt lompakko taas ei tee päätä kipeeksi niin se otsalla voi hyvin jäädä vaikka nukkumaan siihen sohvalle/sängylle :)
 

DyhWe

New Member
Liittynyt
9 Joulukuu 2009
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Offtopic

[quote author=DaJackal ]
Jonkinlainen jääratarassi lienee pakko hommata ensi talveksi ettei tarvitse noita käyttiksiä radalla vaarantaa. Onneksi on ollut pehmeät penkat...
[/quote]

Liian pitkät suorat ni unohtu et pitää kääntyäkkin? :p
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Offtopic

DyhWe sanoi
Liian pitkät suorat ni unohtu et pitää kääntyäkkin? :p

Melko suoralla kohdalla tuo tapahtui... Luistoon nähden liian suuri korjausliike + radassa olleet urat + ajolinja liian läheltä penkkaa niin että haukkasi lunta miltei saman tien kun lähti. Mutta ei tuo suinkaan ollut ainut kerta kun siellä penkassa käytiin, kyllä tuokin mainitsemasi tilanne pääsi tapahtumaan. Jotenkin muistelin että olisi ollut vielä yksi loivempi mutka jäljellä ennen U-mutkaa, mutta ei ollutkaan... ;D
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

Pajerolla tuli tänään 4 vuotta täyteen allekirjoittaneen omistuksessa. 127 000 yhteistä kilometriä taitettu, mutta on kyllä tänään taas niin sellainen fiilis, että voisi polkea suohon koko auton. Jännä miten se päivästä toiseen vaihtelee, välillä se on ihan parasta kaveria ja välillä kauniisti sanottuna ottaa päähän koko laitos. Olenko ainoa vai onko kyseessä universaali ilmiö?

Vaikeeta on kun ei oikein voi jättää huoltoonkaan pitkäksi aikaa kun sillä pitäisi pystyä päivittäin liikkumaan... Ilmavaivat on erityisen veemäisiä ja parina päivänä on tuntunut siltä, että kun nelivedon laittaa päälle menee käsijarru samalla. En tiedä onko kuvitelmaa vaan, on sekin ihan mahdollista. Joku palan kulumisvaroitinkin huutelee yms. yms. yms.

On tässä tullut katseltua jo Junior Pajeroitakin sillä silmällä...
 

SpoonCivic

Celsior UCF31, Pajero Mini, Z50J's
Liittynyt
14 Maaliskuu 2009
Sijainti
Fagersta, Porvoo
Vs: Offtopic

nokonzok sanoi
Jännä miten se päivästä toiseen vaihtelee, välillä se on ihan parasta kaveria ja välillä kauniisti sanottuna ottaa päähän koko laitos. Olenko ainoa vai onko kyseessä universaali ilmiö?

On tässä tullut katseltua jo Junior Pajeroitakin sillä silmällä...

Täysin sama mieltä... On universaali ilmiö. Onneksi en ajaa niin paljon. Toisiaan Minin ratin taakse ei voi muuta tehdä kuin naurata. Hulppeat vehkeet noi H5x series, Jos meinasit aito "oikea" Junior en voi muuta sanoa että et kadu, ikinä. :p Siksi minulla on jo toinen tulossa... Hi hi :D
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

nyt loppui bemarilla ajo :p vasemman umpion enkelisilmien inverteri pimeänä
 

Vensku_

New Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2008
Sijainti
Kouvostoliitto
Vs: Offtopic

voiko iskariin kertyä kosteutta niin, että pakkasella se on aivan paska, rengas lyö pahasti ja kolina on aivan järkyttävää. nyt tänään kun ollu 4 lämmintä, niin iskari toimii ok... suoojakumi tosin puuttuu, että eiköhän toi kohta ole entinen, tosin yhtään ei ole vuotanu ainakaan vielä...!
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Offtopic

Vensku_ sanoi
voiko iskariin kertyä kosteutta niin, että pakkasella se on aivan p*ska, rengas lyö pahasti ja kolina on aivan järkyttävää. nyt tänään kun ollu 4 lämmintä, niin iskari toimii ok... suoojakumi tosin puuttuu, että eiköhän toi kohta ole entinen, tosin yhtään ei ole vuotanu ainakaan vielä...!

Voi, on tullut useampiakin vastaan. Mulla oli jopa omassa autossa muutama vuosi sitten niin, että iskaritesti näytti lähes nollaa pakkasella. Ajoin auton sisälle ja testasin parin tunnin päästä uudelleen, sitten arvot olikin jo priimat. Paskanahan se iskari toki on jos sinne vettä sisälle pääsee mutta toimii ainakin oman aikansa :)
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

:)

legnumvr4.jpg
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Offtopic

Älkää sit tilatko mad cowsilta noita paitoja hirmu kasaa kerrallaan, saattaa hinta yllättää kun ovat suomessa :peukku Nimim: Tulli vei osansa :peukku
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

Jani T sanoi
Älkää sit tilatko mad cowsilta noita paitoja hirmu kasaa kerrallaan, saattaa hinta yllättää kun ovat suomessa :peukku Nimim: Tulli vei osansa :peukku
mielummin järkkään kuvan ja käyn tuttavalla teettämässä ;D
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Jani T sanoi
Älkää sit tilatko mad cowsilta noita paitoja hirmu kasaa kerrallaan, saattaa hinta yllättää kun ovat suomessa :peukku Nimim: Tulli vei osansa :peukku
Eikös se nyt ole tuotteessa kuin tuotteessa sama juttu joka EU:n ulkopuolelta tulee.
Joutuu tuolta kyllä jossain vaiheessa pehmeän paketin tilaamaan.
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Eikös se nyt ole tuotteessa kuin tuotteessa sama juttu joka EU:n ulkopuolelta tulee.
Joutuu tuolta kyllä jossain vaiheessa pehmeän paketin tilaamaan.
Totta totta ;) Mulla vaan varmaan hämärtyi ajatus ku noi paidat ei hirmu kalliita ole, ni tuli sit tilattua iso kasa samantien ja tarrojakin sitte tuli samas paketis jokunen :D
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

Mr mmc sanoi
btw... mitähän tulli tykkää kun tilailee useesti alle tullattavan rajan samoja tuoteita?

ei ne mitää tilastoa tee ;D
nimimerkki: toistasataa pakettia tullu ulkomailta varmaan...
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Jani T sanoi
Totta totta ;) Mulla vaan varmaan hämärtyi ajatus ku noi paidat ei hirmu kalliita ole, ni tuli sit tilattua iso kasa samantien ja tarrojakin sitte tuli samas paketis jokunen :D
Sulla lipsahti vahingossa ostoshousut jalkaan. ;D

PS. Nettikauppoihin pitäisi saada alkolukko.
 

Boomtown

Mikä seuraavaks?
Liittynyt
19 Tammikuu 2012
Sijainti
Rauma
Vs: Offtopic

http://www.youtube.com/watch?v=h4NUjVh3zTA mitäs helvettiä? Toi on maalia mut on kun teippiä? mist tollast saa? Kui hyvää tollanen sit on?
 

Vensku_

New Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2008
Sijainti
Kouvostoliitto
Vs: Offtopic

miikka sanoi
Voi, on tullut useampiakin vastaan. Mulla oli jopa omassa autossa muutama vuosi sitten niin, että iskaritesti näytti lähes nollaa pakkasella. Ajoin auton sisälle ja testasin parin tunnin päästä uudelleen, sitten arvot olikin jo priimat. Paskanahan se iskari toki on jos sinne vettä sisälle pääsee mutta toimii ainakin oman aikansa :)
Kävin kyselee vähä hintoi, AD:ltä 200e kipale... KYB:t siis, muuta ne ei tuohon löytänykkään. ;D
Sit kävin Fiksuksel, kysy et taakse, sanoin että "etu"... Niin teki tarjouksen sit kuitenkin takaiskareista jne... Kuulostikin liian hyvältä ku oli jotain 100e/kpl...

Mut hei, lähettäisköhän nää suomeen... http://www.autopartswarehouse.com/details/QQMitsubishiQQGalantQQKYBQQShock_Absorber_and_Strut_AssemblyQQ19891993QQKY235032.html :D
Ois halvat!! Kivasti on Suomilisää aina hinnoissa! :mad:

tuningstudiolta vai mistä kysyin joku aika sitte, 350e/2kpl...
 

janza

Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2011
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

Vensku_ sanoi
Mut hei, lähettäisköhän nää suomeen... http://www.autopartswarehouse.com/details/QQMitsubishiQQGalantQQKYBQQShock_Absorber_and_Strut_AssemblyQQ19891993QQKY235032.html :D
Ois halvat!! Kivasti on Suomilisää aina hinnoissa! :mad:

En tiedä noista lähettääkö mutta kannattaa vilkasta https://www.rockauto.com/

Tuolta lähettävät ainakin tännepäin ja tulee kohtuu nopsaan myös, palautuskin jopa tonnepäin onnistuu kivuttomasti kokemuksen perusteella :peukku
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Offtopic

Vensku_ sanoi
Kävin kyselee vähä hintoi, AD:ltä 200e kipale... KYB:t siis, muuta ne ei tuohon löytänykkään. ;D
Sit kävin Fiksuksel, kysy et taakse, sanoin että "etu"... Niin teki tarjouksen sit kuitenkin takaiskareista jne... Kuulostikin liian hyvältä ku oli jotain 100e/kpl...

Mut hei, lähettäisköhän nää suomeen... http://www.autopartswarehouse.com/details/QQMitsubishiQQGalantQQKYBQQShock_Absorber_and_Strut_AssemblyQQ19891993QQKY235032.html :D
Ois halvat!! Kivasti on Suomilisää aina hinnoissa! :mad:

tuningstudiolta vai mistä kysyin joku aika sitte, 350e/2kpl...

Dynamicciin laitoin syksyllä etuvetoseen tarkotetut kybit, satasen paikkeilla kpl. maksoi. Täydestä tuntuu menevän, minkä tasoinen ero sitte käytännössä lienee nelikkoon tarkoitetuissa, en tiedä


Etuiskareista kyse, niitäkin myydään nelikkoon eri koodilla kuin etuvetoseen. Takaiskareita saakin sit joka varaosaliikkeestä myös nelikkoon.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Offtopic

korsma sanoi
Dynamicciin laitoin syksyllä etuvetoseen tarkotetut kybit, satasen paikkeilla kpl. maksoi. Täydestä tuntuu menevän, minkä tasoinen ero sitte käytännössä lienee nelikkoon tarkoitetuissa, en tiedä

takaiskarit on ~5cm lyhemät etuvedossa, etupää on sama, jotain eroja on mm. abs anturin sähköjohdon kiinikkeessä, yleensä tarvikemalleissa ne on.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Offtopic

Vensku_ sanoi
Mut hei, lähettäisköhän nää suomeen... http://www.autopartswarehouse.com/details/QQMitsubishiQQGalantQQKYBQQShock_Absorber_and_Strut_AssemblyQQ19891993QQKY235032.html :D
Ois halvat!! Kivasti on Suomilisää aina hinnoissa! :mad:

Kuten janza jo sanoi; tilaa Rockautolta. Ihan samalla tavalla kuin ne venttiilitkin. :) Jos haluat varmistukseksi iskareille mitsun osanumeron niin viskaa privalla VIN.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Offtopic

janza sanoi
En tiedä noista lähettääkö mutta kannattaa vilkasta https://www.rockauto.com/

Tuolta lähettävät ainakin tännepäin ja tulee kohtuu nopsaan myös, palautuskin jopa tonnepäin onnistuu kivuttomasti kokemuksen perusteella :peukku

Jos joku on tilaamassa jotain rockautolta, niin voisin osallistua tilaukseen.

Ei huvittais maksaa ~20$ PTU:sta 28$ posteja.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Offtopic

Etäluettava mittarihan on kohta joka paikassa ja siinä on se vilkkuva LED valo mistä tuo osannee lukea kulutuksen.

Toisaalta muistaakseni lakisääteisesti pitää olla 2014(?) alusta tunnin tarkkuudella mahdollisuus kulutusseurantaan, joten tuollainen kallis erillinen laite tuntuu melko turhalta.

Edit: jaha, Fortum oli näköjään vihdoin aktivoinut tuntiseurannan omalla alueellani, hyvin näkee koska on saunottu tai käyty pitkässä suihkussa :)
 

Vensku_

New Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2008
Sijainti
Kouvostoliitto
Vs: Offtopic

janza sanoi
En tiedä noista lähettääkö mutta kannattaa vilkasta https://www.rockauto.com/

Tuolta lähettävät ainakin tännepäin ja tulee kohtuu nopsaan myös, palautuskin jopa tonnepäin onnistuu kivuttomasti kokemuksen perusteella :peukku
No niin tosiaan, Rockkariltahan niitäkin saa, vieläpä suht miellyttävään hintaan, 53e kappale. ;D x10 :peukku

Mikä ihme tosiaan maksaa siinä ku se ostetaan suomen tiskiltä, missään tuotteessa ei oo omien kukemusten mukaan ollu vielä tälläistä hintaeroa, 4 kertanen hinta Suomessa... :nykii
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Offtopic

Mulla oli töissä tänään häiritsevä tilanne. Maalaamoon tuli mies ja sen kanssa hetki keskusteltiin lähinnä autojen maalaamisesta kunnes se mies kysyi onko mulla autoa? Menin ihan hämilleni ja vastasin sitten että "Joo'o, on" sitten se kysyi että mikä auto mulla on? Ja jäädyin totallisesti. Se piti mua varmaan ihan vähäjärkisenä kun hetken siinä ihmeteltyäni sitten vastasin että "Mitsubishi". Mulla alkoi raksuttamaan että mitähän ihmettä mä nyt vastaan. Jos vastaan että "joo, on mulla periaatteessa 21 autoa, osa mun, osa miehen ja osa yhteisiä", niin se ei ensinnäkään usko ja toiseksi pitää mua pimeenä- Päädyin siis vastaamaan vain noin että Mitsubishi. Keskustelu päättyi siihen. ;D
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Offtopic

Tamus sanoi
Mulla oli töissä tänään häiritsevä tilanne. Maalaamoon tuli mies ja sen kanssa hetki keskusteltiin lähinnä autojen maalaamisesta kunnes se mies kysyi onko mulla autoa? Menin ihan hämilleni ja vastasin sitten että "Joo'o, on" sitten se kysyi että mikä auto mulla on? Ja jäädyin totallisesti. Se piti mua varmaan ihan vähäjärkisenä kun hetken siinä ihmeteltyäni sitten vastasin että "Mitsubishi". Mulla alkoi raksuttamaan että mitähän ihmettä mä nyt vastaan. Jos vastaan että "joo, on mulla periaatteessa 21 autoa, osa mun, osa miehen ja osa yhteisiä", niin se ei ensinnäkään usko ja toiseksi pitää mua pimeenä- Päädyin siis vastaamaan vain noin että Mitsubishi. Keskustelu päättyi siihen. ;D

Hehee... ei se aina lähe. ;D Täähän on ajatuksen kulultaan melkein kuin Kummelin "pidä tunkkis" sketsissä. ;D
 

Zimbabwe

Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2012
Sijainti
Mikkeli
Vs: Offtopic

Onkos foorumilaisilla hotmail-sähköpostia? Ei ole toiminut sitten eilisen illan, pätkiikö vaan mulla vai muillakin käyttäjillä?
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Offtopic

Melkeen keksin mikä tulee olemaan värimaailma Legumin verhoiluissa. Täytyy vähän vielä sommitella ja sovitella ja tuumailla :p

Toimii hotmail täälläkin. Ja taas mystisellä hotmalet mielessä ;D
mystinengalant sanoi
Kyllä sinne hotmale(en) eikun hotmailiin on tullut kaikki säännölliset roskapostit tänäänkin :)
;D ::)
 

Zimbabwe

Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2012
Sijainti
Mikkeli
Vs: Offtopic

Microsofti vissii lyönyt mun Hotmalen lukkoon kun ilmottaa vaan että tilin käyttö on estetty. Jotain roskapostia vissiin syöttää maailmalle, täytyy jatkaa taistelua että sais auki. Ei tässä muuta mutta muutamat kaupankäynnit menee mönkään jos en saa tuota pelaamaan ::)
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
jahas ja toi liittyy varmaan siihen messengerin hävitykseen (ehkäpä).
En kyllä muista millo oisin koneella mesee viimeeks käyttäny.. Kännykällä vissii muutaman kaa viel "keskustellu" Ei kyllä tota mailiakaan tuu enää tietokoneella hirveesti selailtuu..
 

Zimbabwe

Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2012
Sijainti
Mikkeli
Vs: Offtopic

Outlookkia koittanu tässä kans availla kun tiedot siirtyy sinne automaattisesti (?), mutta käyttöestoa tunkee sielläkin :seina
 

Dammed

New Member
Liittynyt
9 Joulukuu 2010
Vs: Offtopic

En kyllä tiiä minne tämä kuulus nii laitetaan offtopiciin..Autokuume, ja tarkemmin vieläpä legnum-kuume ??? :eek:
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Offtopic

Dammed sanoi
En kyllä tiiä minne tämä kuulus nii laitetaan offtopiciin..Autokuume, ja tarkemmin vieläpä legnum-kuume ??? :eek:

Noh niitä on myynnissä jopa, tosin ihan helmeä jos haluaa niin saakohan enää japanista (tuore eteläjapanin auringosta uitettu <3 )
 

Dammed

New Member
Liittynyt
9 Joulukuu 2010
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
Noh niitä on myynnissä jopa, tosin ihan helmeä jos haluaa niin saakohan enää japanista (tuore eteläjapanin auringosta uitettu <3 )

No onhan niitä joo, mut varmaan pitää hieroa tyhjällä lompakolla vielä ohimoa.. ;D tai sitten pitää rueta evoa vaihdattelemaan
 
Ylös Bottom