Offtopic

Boomtown

Mikä seuraavaks?
Liittynyt
19 Tammikuu 2012
Sijainti
Rauma
Vs: Offtopic

nahkuri sanoi
hah! mua on aina kyrsinyt ne kanssa-autoilijat, joiden skeida octavioita, valkoisia transporttereita ym. "poliisimallisia" autoja (joista ikkunat tummennettu + ei pölykapseleita) tulee väkisinkin luultua poliisiautoiksi. joskus jopa ajatellut, että ostavatko jotkut noita ihan tietoisesti kiusatakseen muita ja pitäiskö itekin lähteä samaan leikkiin mukaan.. ;D mutta nythän tämä onnistuukin ihan vahingossa! :p


Ittellä oli joskus ideana ostaa valkonen octavia ihan vain tän takia :) olis saanu porukkaa kiusattu paljon sen kanssa :) tääl on meinaa kaks siviilipoliisiautona octaviaa :)
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Offtopic

Ketä porailee tuulilaseja turun seudulla? Tullu perkele pieni tynkä mistä vois alkaa halkeemaan :seina
 

Pr0vinci

New Member
Liittynyt
12 Kesäkuu 2012
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.


Eipä kuulemma poliisilla ole tuollaista autoa tai ei ainakaan Vihdin poliisin työntekijät tiedä tollasesta autosta mitään! Juuri "kuulustelin" yhtä tuttua poliisia tuosta kyseisestä ajoneuvosta. ;D
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Offtopic


no sehän tossa "vähän" kyllä tökkii, että viimiset ysit on rekisteröity keväällä -08. en ainakaan ole kuullut, että poliisille ostettaisiin käytettyjä kulkineita, eivätkä vissiin omiakaan voi käyttää virkatehtäviin. niin ja aprillipäiväkin meni jo. ;D
 

evo_lancer

Hän ajaa kaasu pohjassa, nasta laudassa tai lusikk
Liittynyt
1 Huhtikuu 2013
Sijainti
Helsingfors
Vs: Offtopic

akio sanoi
just kun olin kirjoittamassa :p

:peukku Evo ix on kiva, mutta enpä usko et trafin tiedoissa löytyy valtion nimissä aiotakaan evoa, vaikk ei silti onhan se sävärin aiheuttava tunne kun evo ajaa takaa toista evoa. :driver

Katsoin just kaikk ix-versiot eikä yhtään ole rekisteröity viranomaiselle, mutta tiedän ainakin muutaman tapauksen että esim. PäijätHämeessä PL on tehnyt vuosia yhteistyötä Osk Hämeenmaan kanssa siviiliautoista valvontatehtäviin ns. leasing-periaatteella, auto on poliisille 1-2 kk ja palaa riviin takaisin. Tälläinen yksi löytyi rekkari ***-707 ix sininen? Oliko sama vai joku toinen Hyvinkään tiellä.
??? ;D
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
Miksi mulla soi Justin Bieberin All around the world päässä
Kuulostaa vakavalle. Nyt kannattais tehhä jotain. Tässä muutamia vaihtoehtoja: Mene hoitoon, mene baariin tai käänny johonkin uskoon.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

Pr0vinci sanoi
Veikkaan, että lohjalaiset näkee omiaan ;D
Osui pilkka omaan nilkkaan. Bongaaja nimittäin NUMMELASTA :p
Ei sen puoleen, lähde on luotettavaa sorttia ja osaa tunnistaa evot. Mutta itse kun en ole nähnyt niin tämä onkin vielä vaan huhu. Eräällä pk seudun lainvalvojalla ainakin on itsellään ysi, sininen jopa
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Offtopic

akio sanoi
Osui pilkka omaan nilkkaan. Bongaaja nimittäin NUMMELASTA :p
Ei sen puoleen, lähde on luotettavaa sorttia ja osaa tunnistaa evot. Mutta itse kun en ole nähnyt niin tämä onkin vielä vaan huhu. Eräällä pk seudun lainvalvojalla ainakin on itsellään ysi, sininen jopa


Minä en ole sitten bongaillut yhtään mitään.... eikä tommoset bensaevot pysy muutenkaa etanoligalantin perässä niin aivan sama.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
Minä en ole sitten bongaillut yhtään mitään.... eikä tommoset bensaevot pysy muutenkaa etanoligalantin perässä niin aivan sama.
Mut eihä sil tomaatil mihinää pääse ;)
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.
En missään vaiheessa ole sanonut että olisin itse nähnyt tuon. Sen takia oikeastaan kirjoitinkin että nämä foorumin omat salapoliisit saa asian selvittää 100% varmuudella että onko tuollainen oikeasta vaiko ei.
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Offtopic

Timpsa sanoi
Mjaahas se olis lakko sitten.
joo itekki menin aamusta kuittamaan lakkolapon ja siitä tallille asentamaan galanttiin uutta takapyöränlaakeria, no saipahan jotain kerranki aikaa ku työntekoki kiellettiin 8)
 

Pr0vinci

New Member
Liittynyt
12 Kesäkuu 2012
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
En missään vaiheessa ole sanonut että olisin itse nähnyt tuon. Sen takia oikeastaan kirjoitinkin että nämä foorumin omat salapoliisit saa asian selvittää 100% varmuudella että onko tuollainen oikeasta vaiko ei.


En niin väittänytkään! :D No sitte on joku pannupää nummelalainen nähny omiaan ;D Ihme jengiä noi nummelalaisetki!
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: Offtopic

Boomtown sanoi
Ittellä oli joskus ideana ostaa valkonen octavia ihan vain tän takia :) olis saanu porukkaa kiusattu paljon sen kanssa :) tääl on meinaa kaks siviilipoliisiautona octaviaa :)

Silmänpalvojille.... :)
 

Liitetiedostot

  • Oct.jpg
    Oct.jpg
    217.7 KB · Lukukerrat 447

Pr0vinci

New Member
Liittynyt
12 Kesäkuu 2012
Vs: Offtopic

Mizushima sanoi
Tuota menosuuntaa vaan mietin, että ristiriipuntaahan tuossa selvästi mennään testaamaan. ;D Seuraava frame kiitos ;D

Vähän kyllä sais olla jyrkempi kulma tohon ojanylitykseen! :D
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Offtopic

Ei kellää sattuis pyörii nurkissa Resident Evil 1 ja 2 pleikkari ykköselle? ::)
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Offtopic

nahkuri sanoi
no sehän tossa "vähän" kyllä tökkii, että viimiset ysit on rekisteröity keväällä -08. en ainakaan ole kuullut, että poliisille ostettaisiin käytettyjä kulkineita, eivätkä vissiin omiakaan voi käyttää virkatehtäviin. niin ja aprillipäiväkin meni jo. ;D
Minäpä olen. Oon meinaan todistanut pari vuotta takaperin kun 80-90 luvun taitteen TÖRKEEN RUOSTEINEN (siis just kaikki takaovien alareunat, ikkunan reunukset jne ihan sikaruosteessa :D ) Ford Transit menee valot vilkkuen jonkun.. ylläripylläri saksalaisen "urheilullisen" auton perässä pysäytysvalo päällä. Ja auton väri oli sitten matta vispipuuron punainen, eli ollut varmaan ihan perus punanen muinoin -> en usko et ois ollu poliisiauto alunperin?

Saattaa yllättää että tommonen voi olla siviili ;D
 

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Vs: Offtopic

Ja kaveri sai vuosia sitten sakot gti primeralta jossa tummat lasit ja alut..poliisit väittivät että olis ollu turbolla, tiedä sit.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

Urran sanoi
Minäpä olen. Oon meinaan todistanut pari vuotta takaperin kun 80-90 luvun taitteen TÖRKEEN RUOSTEINEN (siis just kaikki takaovien alareunat, ikkunan reunukset jne ihan sikaruosteessa :D ) Ford Transit menee valot vilkkuen jonkun.. ylläripylläri saksalaisen "urheilullisen" auton perässä pysäytysvalo päällä. Ja auton väri oli sitten matta vispipuuron punainen, eli ollut varmaan ihan perus punanen muinoin -> en usko et ois ollu poliisiauto alunperin?

Saattaa yllättää että tommonen voi olla siviili ;D
pyörii täälläkin viininpunainen mk3 golffi mikä aika röttänä. Parista jutusta onneksi erottaa :)
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Offtopic

Urran sanoi
Minäpä olen. Oon meinaan todistanut pari vuotta takaperin kun 80-90 luvun taitteen TÖRKEEN RUOSTEINEN (siis just kaikki takaovien alareunat, ikkunan reunukset jne ihan sikaruosteessa :D ) Ford Transit menee valot vilkkuen jonkun.. ylläripylläri saksalaisen "urheilullisen" auton perässä pysäytysvalo päällä. Ja auton väri oli sitten matta vispipuuron punainen, eli ollut varmaan ihan perus punanen muinoin -> en usko et ois ollu poliisiauto alunperin?

Saattaa yllättää että tommonen voi olla siviili ;D

kyllä mäkin tiedän, että käyttävät jotkut autonsa hyvinkin loppuun.. mutta voihan se olla, että hankkivat/lainaavat käytettyjäkin, mistäpä minä tietäisin. sitä oon kyllä usein miettinyt, että mikseivät käytä jotain todella yllättäviä ratkaisuja (kuten tuo ysi olisi) siviiliautoina, kun kuitenkin tuntuu, että pääasiallinen tarkoitus liikenteenvalvonnassa on kerätä valtiolle mahdollisimman suuret tulot yhteiskunnan suurimmilta rikollisilta. eli autoilijoilta. kyllä sitä itsekin on tullut muutamat sakot vältettyä moottoritiellä, kun on jo kaukaa arvannut, että perä edellä vastaantuleva octavia tms. on siviilikyttäauto.
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Offtopic

Saunalahdella melkosen hyvä tarjous gsm-liittymästä. Hyödynsin heti. 5000 minuuttia/5000 tekstiviestiä ja 21mbps netti 19,90 e/kk ekan 12 kuukauden ajan.
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Offtopic

Sattuisko kellään olemaan tuttua, kenen kautta vois saada kämpän vuokralle madridissa? Pitäis kesäkuus mennä reiluks kuukaudeks opiskelemaan sinne.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

miikka sanoi
Saunalahdella melkosen hyvä tarjous gsm-liittymästä. Hyödynsin heti. 5000 minuuttia/5000 tekstiviestiä ja 21mbps netti 19,90 e/kk ekan 12 kuukauden ajan.

Sain saman paketin hintaan 9,90 € kk ensimmäisen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen 19,90 €. Taitaa olla kova kilpailu :)
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Offtopic

nokonzok sanoi
Sain saman paketin hintaan 9,90 € kk ensimmäisen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen 19,90 €. Taitaa olla kova kilpailu :)

No prkl :) Pitäs muistaa päivitellä noita palveluita vähän useammin. Maksanut törkeetä ylihintaa jostain 300/300 -paketista vuodelta nakki.
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Offtopic

Onneks on perjantai, 12 työpäivää takana ja 6 vielä edessä, ja kaikki putkeen.. :p
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Offtopic

mikko6 sanoi
Piti se tämäkin päivä nähdä jolloinka polkupyöränkuminpaikkausliima on p*skaa :mad:

Kehtaako niitä kumeja muka joku nykyään paikkailla? Biltemassa viime kesänä katsoin että paikkasarja maksaa 2,49 ja uusi sisuskumi 2,99 niin ei tarvinnut pitkään miettiä kumman ostaa.

sompio sanoi
11 eläkevuotta takana ja saas nähä montako enää jäljellä. :nykii

??? Tuliko lääkäriltä huonoja uutisia tai jotain?
 

madmike

New Member
Liittynyt
20 Marraskuu 2011
Sijainti
-
Vs: Offtopic

DaJackal sanoi
Kehtaako niitä kumeja muka joku nykyään paikkailla? Biltemassa viime kesänä katsoin että paikkasarja maksaa 2,49 ja uusi sisuskumi 2,99 niin ei tarvinnut pitkään miettiä kumman ostaa.

Paikkasarja oli tuossa niin ajattelin sillä paikata mutta sen liima ei ole mistään kotoisin kun otin sen euron halvemman paketin. Haettava huomenna sisuskumi ja varalle sitten paikkasarja paremmalla liimalla.
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Tässä kun on ollut paristakin suunnasta ihmettelyä vakuutusyhtiöiden vakuutusehtojen kanssa, niin nyt If löi taas ällikällä Laaaja-plus irtaimistoehdoillaan. ;D

Kaveri vinkkas IF:in Laajaplus vakuutusehdoista.

Jos sattuu olemaan golf miehiä:
korvaa hole-in-one -lyönnistä aiheutuvan kirjottamattaoman herrasmiessäännön
mukaisen shampanjatarjoilun kentän klubiravintolassa välittömästi kierroksen jälkeen"
850 euroon asti kaikkialla maailmassa.

Kannattaa ottaa esille kilpailuttaessa vakuutusyhtiöitä.

Mitenköhän tuo virkailija lähtisi vyyhtiä purkamaan kun soittais ja ilmottaisi tällaisesta "vahingosta"?
"Oltiin kundien kanssa Kytäjällä ja tälleen pääs käymään. Itseasiassa toissapäivänä oli ihan sama juttu, mulla on tässä kuitteja yli 1400 eurolla..."
 

2bad4you

Member
Liittynyt
9 Maaliskuu 2004
Sijainti
Helsinki
Vs: Offtopic

Jos joku forumisti kuulee huhua tai tietää pks alueen läheltä fiksua omakotitaloa vuokrattavaksi niin eikun infoa mulle ;) kiitos
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Tässä kun on ollut paristakin suunnasta ihmettelyä vakuutusyhtiöiden vakuutusehtojen kanssa, niin nyt If löi taas ällikällä Laaaja-plus irtaimistoehdoillaan. ;D

Kaveri vinkkas IF:in Laajaplus vakuutusehdoista.

Jos sattuu olemaan golf miehiä:
Kannattaa ottaa esille kilpailuttaessa vakuutusyhtiöitä.

Mitenköhän tuo virkailija lähtisi vyyhtiä purkamaan kun soittais ja ilmottaisi tällaisesta "vahingosta"?
"Oltiin kundien kanssa Kytäjällä ja tälleen pääs käymään. Itseasiassa toissapäivänä oli ihan sama juttu, mulla on tässä kuitteja yli 1400 eurolla..."
Tätähän pitäs kysyä piruuttaan :D Vaikkei holari ihan heti todennäköinen olekaan, niin ei se mahdotonkaan ole ;) Nimim. Kerran jäi kymmenestä sentistä kiinni
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

Ei kellää ois romuläjäs puuhellan "vesisäiliön" tilalle tulevaa suorakaiteenmuotoista levyä.

Samanlainen kuin kuvassa oikeellapuolen:
hellatasot-ja-uuninluukut-1116897_b_f721fd086dc70efc.jpg

mitat 15x 60cm..en muista tarkaan pituutta.
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Offtopic

Jani T sanoi
Tätähän pitäs kysyä piruuttaan :D Vaikkei holari ihan heti todennäköinen olekaan, niin ei se mahdotonkaan ole ;) Nimim. Kerran jäi kymmenestä sentistä kiinni

Itsellä oli elämän viides golf-kokeilu par 3-kentällä ja vahinko pääsi käymään. :)
Vähän aikaa oltiin kaverin kanssa että "wtf happened!?" eikä siitä mihinkään ilmoitettu.
Onkohan tuo sääntö edes voimassa noilla pikkukentillä?
 
Ylös Bottom