Offtopic

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

Tuli itselle vähän vastaava tarina mieleen, en kyllä kovin yksityiskohtaisesti muista ;D

Yhdellä kaverillani oli vuosia sitten 80-luvun Aston Martin V8. Tästä löytyi myös väljää molemmin puolin jostain jousituksen osasta (tm).
Uudet osat tilaukseen ja asennukseen, hintaa tietysti aika hurjasti tuollaisen auton kanssa. Takaisin leimalle ja sama välys, olikin jousitusratkaisun ominaisuus, että kevennettynä pääsee elämään.

Mukava siinä sitten naama punaisena kiukuta katsurille kun niitä rahojaankaan enää takaisin saa.
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

Täytyy kyllä todeta, että uusimman korin STi oli melkoinen pettymys. Hyvä alusta, neliveto, ohjaus ja ulkonäkö, mutta toi moottori on niin eloton.

Eipä tuo tietysti ihme kun 79mm isku ja 100mm poraus, ja kruununa päälle vielä 8,2 puristukset.
Alle 3500rpm ei tapahdu yhtään mitään, 4000rpm jälkeen alkaa liikkumaan jotenkin.

Äkkiseltään tietysti luulisi, että koneesta on tehty lyhytiskuinen korkealla kierrättämisen takia. No ei, kiertää 6500rpm saakka, eli vetoalueeksi jää about 2500rpm.

Vertailun vuoksi vaikka RCZ-R:n 1,6-litrainen ahdettu kone. Lähtee vetämään hyvin 1500rpm eteenpäin ja meno hyytyy about samalle kierrosnopeudelle. Kuluttaa 3-4l vähemmän satasella, mikä ei oikein selity pelkällä etuvedolla.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

MakeM sanoi
Tuli itselle vähän vastaava tarina mieleen, en kyllä kovin yksityiskohtaisesti muista ;D

Yhdellä kaverillani oli vuosia sitten 80-luvun Aston Martin V8. Tästä löytyi myös väljää molemmin puolin jostain jousituksen osasta (tm).
Uudet osat tilaukseen ja asennukseen, hintaa tietysti aika hurjasti tuollaisen auton kanssa. Takaisin leimalle ja sama välys, olikin jousitusratkaisun ominaisuus, että kevennettynä pääsee elämään.

Mukava siinä sitten naama punaisena kiukuta katsurille kun niitä rahojaankaan enää takaisin saa.

Vastaavien tapausten varalle vinkkinä, että ainakin isot ketjut maksavat yllättävän paljon tämän tyyppisistä virheistä aiheutuneita kuluja. Oli aikamoinen yllätys, mutta näin kertoi toisen ison ketjun johtaja-tason henkilö. Ei siis kannata ujostella pyytää korvauksia jos siihen on oikeasti aihetta.
 

Mobsters

Evo V
Liittynyt
22 Maaliskuu 2015
Vs: Mobsters Evo V "Viikonloppusoturi"

-JP- sanoi
Muualla Euroopassa 180€.... veroton hinta 140€....

Joo, oli toikin verottomana 120e...ja ilman toimituskuluja tietenkin. Mutta koska ollaan suomessa niin kaikesta täytyy antaa valtiolle siivu :seina
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mobsters Evo V "Viikonloppusoturi"

Ette käyneet Deltasta kysymässä hintaa ? Sieltä olen ne osat viimeksi ostanut mitä on alkuperäisiä tarvinnut , tiskille varaosanumeron kanssa ja kysyy rohkeasti alennusta niin joka kerta jotain hinnasta jää pois. Veikkaan , ja olen lähesvarma ettei Japanista tilaaminen tässäkään tapauksessa ollut niin paljoa edullisempaa ,että sitä olisi ollut pakko tehdä.

Ja jos joskus vielä isomman satsin eri osia tarvitset niin : http://www.brr.at/cms/baumschlager_rallye_racing_de.html

Ja kyllä minä sen myönnän ,että Japanista tulee kyllä osia tilattua ,mutta sellaisia mitä ei muualta saa.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Mobsters Evo V "Viikonloppusoturi"

Tiedän kyllä Deltan hinnan joka olisi ollut hivenen kalliimpi, mutta en asioi kys kioskin kanssa millään tavalla tuossa lähipisteessämme ennenkuin palvelu alkaa toimimaan, ja sitä olen odottanut jo 4 vuotta..
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mobsters Evo V "Viikonloppusoturi"

ST sanoi
Tiedän kyllä Deltan hinnan joka olisi ollut hivenen kalliimpi, mutta en asioi kys kioskin kanssa millään tavalla tuossa lähipisteessämme ennenkuin palvelu alkaa toimimaan, ja sitä olen odottanut jo 4 vuotta..

En tiedä kyllä ,että mitä odotat ? Toiminut ihan samanlailla kuin muidenkin merkkiliikkeiden tiskit meidän alueella , tavara tulee juurikin silloin kun se on tilattaessa ilmoitettu. Toki mulla ollut aina se varaosa numero valmiina , en tiedä onko tämä se syy mitä tarkoitat ?

On vielä samalla puolella kaupunkiakin kuin Rusko , paluumatkalla voi poiketa täydentämässä hyllyjä "Ruotsalais"-tavaratalon valikoimasta.

On sullakin Hallilla ASA ?
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Offtopic

-JP- sanoi
En tiedä kyllä ,että mitä odotat ? Toiminut ihan samanlailla kuin muidenkin merkkiliikkeiden tiskit meidän alueella , tavara tulee juurikin silloin kun se on tilattaessa ilmoitettu. Toki mulla ollut aina se varaosa numero valmiina , en tiedä onko tämä se syy mitä tarkoitat ?

On vielä samalla puolella kaupunkiakin kuin Rusko , paluumatkalla voi poiketa täydentämässä hyllyjä "Ruotsalais"-tavaratalon valikoimasta.

On sullakin Hallilla ASA ?
Noh, eipä ole kohdalleni käynyt niin että tavara tulisi silloin kun pitäisi, eikä monesti ilmoitettu mitään että tavara tullut, vaan sai itse kysellä perään.

Ja puhelimiin vastaus, se on jotain aivan uskomatonta..

Ja joo, ei todellakaan tuohon kioskiin voi mennä ILMAN OSANUMEROA, tai tulee pakoputken paukkulaakeri kun tilaat tiivistettä..

Ja tällä hetkellä kun ei ole pihaa eikä puutarhaa niin ei tarvitse käydä ruotsalaisessa tavaratalossa, muutahan sieltä ei saa..
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Offtopic

Mä oon kyllä saanut ihan ok palvelua Deltalta, tosin jos ei ole ollut varaosanumeroa mukana, niin itse olen sen sieltä niiden koneelta valmiiksi katsonut. tavarat on tulleet sovitusti ja jopa soitettu että tavara on nyt täällä. Ihan tyytyväinen olen, samanlaista toimintaahan se suurimmalla osalla on noista merkkiliikkeistä SEKÄ varaosapuljuista.

Ja hienosti toimii Biltemankin auto/MP/asuntovaunukamat! :peukku
 

Mobsters

Evo V
Liittynyt
22 Maaliskuu 2015
Vs: Mobsters Evo V "Viikonloppusoturi"

-JP- sanoi
Ette käyneet Deltasta kysymässä hintaa ? Sieltä olen ne osat viimeksi ostanut mitä on alkuperäisiä tarvinnut , tiskille varaosanumeron kanssa ja kysyy rohkeasti alennusta niin joka kerta jotain hinnasta jää pois. Veikkaan , ja olen lähesvarma ettei Japanista tilaaminen tässäkään tapauksessa ollut niin paljoa edullisempaa ,että sitä olisi ollut pakko tehdä.

Ja jos joskus vielä isomman satsin eri osia tarvitset niin : http://www.brr.at/cms/baumschlager_rallye_racing_de.html

Ja kyllä minä sen myönnän ,että Japanista tulee kyllä osia tilattua ,mutta sellaisia mitä ei muualta saa.

Ei sitä kai pakko japanista olis ollut tilata, ehkä, mutta se vaan oli paljon helpompaa koneella klikkailla tavaroita ostoskoriin kuin printata listoja ja ajaa liikkeeseen, ja kaikista osista en tiedä olisko saanut deltalta järkevällä toimitusajalla/ollenkaan. Se olis tietenkin hieno asia kun olis suomalaisella liikkeellä samanlainen web sivu minkä kauttaa hoitaa asioita. Mutta ei ole ainakaan vielä, mun tietojen mukaan.

Mitä tossa paikallisessa nissani liikkeessä asioinut niin jaksa enään edes mennä kyseleen varaosanumeroiden kanssa kun vastaus on että ei saatavilla/tuotanto lopetettu.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mobsters Evo V "Viikonloppusoturi"

Mobsters sanoi
Se olis tietenkin hieno asia kun olis suomalaisella liikkeellä samanlainen web sivu minkä kauttaa hoitaa asioita. Mutta ei ole ainakaan vielä, mun tietojen mukaan.
printsport.fi

Ainakin Kuopion E. Hartikaiselta on saanu todella hyvää palvelua.
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Offtopic

Omista romuista olen tankin täyttöputket korjannut vain hitsaamalla pakoputken mutkista uutta ruostuneisiin kohtiin, kustannus alle 5 euroa per putki.

Asenne täällä tietysti on, että miksi korjata kun kalliimmallakin saa ;D
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Offtopic

Viikko sitten surffailin iipein ihmeellisessä maailmassa ja silmiin osui mallikohtaiset Sapporon kunnon kangasmatot.

Ajattelin sitten että tilataanpa tuosta.

Ja kävikin vanhanaikaisesti, tuli RHD-mallin matot..

Ei vaan aina jaksa muistaa kaikkea tarkastaa, muutenkin kun nuo kätisyydet menee päivittäin sekaisin..
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Offtopic

ST sanoi
Viikko sitten surffailin iipein ihmeellisessä maailmassa ja silmiin osui mallikohtaiset Sapporon kunnon kangasmatot.

Ajattelin sitten että tilataanpa tuosta.

Ja kävikin vanhanaikaisesti, tuli RHD-mallin matot..

Ei vaan aina jaksa muistaa kaikkea tarkastaa, muutenkin kun nuo kätisyydet menee päivittäin sekaisin..

Oliko joku paikka josta sais mattoja galanttiinkin*? RHD mattoja etsinyt jo pitempään..
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Offtopic

Mitä tehdä juhannuksena jos ei innosta ryypätä tai grillata? Kokoa ikean liukuovikaappia 9 tuntia.. :D
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Offtopic

Jahvetti sanoi
Millä onnistuit siihe niin kauan käyttää!!

Tai no 7 tuntia meni ku oli runko ja ovet nipussa, pieni kaappi vaan:2 metriä levee, 2,35 metriä korkee, liukuovet. Siihen päälle raivaat huoneen tyhjäks ja sit kaks koiraa pyörii jaloissa kokoajan.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Offtopic

Veijo tietää kaiken - paitsi auton osissa taitaa olla vähän aukkoja sivistyksessä? :)

http://www.tori.fi/etela-karjala/Iskunvaimennin_20025699.htm?ca=14&w=1
 
M

mikada

Guest
Vs: Offtopic

DaJackal sanoi
Veijo tietää kaiken - paitsi auton osissa taitaa olla vähän aukkoja sivistyksessä? :)

http://www.tori.fi/etela-karjala/Iskunvaimennin_20025699.htm?ca=14&w=1
Joo no kyllähän Veijo hieman hajuilla on asiasta :). Kokeileppa vaihtaa jousien tilalle kakkosnelosen pätkät, niin kyllä niitä iskuja satelee koriin enemmän ;)
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

[elle] sanoi
Volvon jarruputki vuotaa... Saako siihen tehdä liitos? Siis kelpaako katsastuksessa?
Ei ole alkuperäistä liitosta ollenkaan vaan piiitkä putki :/

Ei saa tehdä, hylky tulee katsastuksessa :(
Joutuu siis vaihtamaan koko putken.
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Offtopic

Jerkku sanoi
Ei saa tehdä, hylky tulee katsastuksessa :(
Joutuu siis vaihtamaan koko putken.

On niitä silti maailman sivu tehty ja varmaan harvoin hylätty katsastuksessa, olen tosin myös kuullut näin tapahtuneen.

Omakin Sigma katsastettu jatketuilla jarruputkilla omastakin toimesta jo 3 kertaa.
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

korsma sanoi
On niitä silti maailman sivu tehty ja varmaan harvoin hylätty katsastuksessa, olen tosin myös kuullut näin tapahtuneen.

Omakin Sigma katsastettu jatketuilla jarruputkilla omastakin toimesta jo 3 kertaa.
En kiellä ettenkö itsekin joskus näin ole tehnyt, mutta ohjeistus on ettei välissä saa olla ylimääräisiä jatkoja ;D
Ja katsastusmies tuskin huomaa jos jonnekin saa sopivasti katseilta suojaan :)
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Offtopic

Tuli hankittua puhalluspistooli ja sen mukana tuli kolme erilaista suutinta ilmeisesti eri puhallusmateriaaleille.
Mikähän mahtaa olla tarkoitettu millekin, kun tuli keraaminen punertava, musta metallinen ja kiiltävä alumiininen..? Pistoolin mukana ei tullut minkäänlaista vihjettä.
 

Liitetiedostot

  • PicsPlay_1436511793134.jpg
    PicsPlay_1436511793134.jpg
    23.6 KB · Lukukerrat 788

J.Niemi

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Elokuu 2010
Sijainti
Vilppula
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Tuli hankittua puhalluspistooli ja sen mukana tuli kolme erilaista suutinta ilmeisesti eri puhallusmateriaaleille.
Mikähän mahtaa olla tarkoitettu millekin, kun tuli keraaminen punertava, musta metallinen ja kiiltävä alumiininen..? Pistoolin mukana ei tullut minkäänlaista vihjettä.

Eiköhän nuo kaikki ole hiekalle. Voin olla kyllä olla ihan hakoteillä.
 

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Tuli hankittua puhalluspistooli ja sen mukana tuli kolme erilaista suutinta ilmeisesti eri puhallusmateriaaleille.
Mikähän mahtaa olla tarkoitettu millekin, kun tuli keraaminen punertava, musta metallinen ja kiiltävä alumiininen..? Pistoolin mukana ei tullut minkäänlaista vihjettä.

Ainakin alumiinista käytetään lasikuulan kanssa, tai sellainen on aina myyty kun on käyny hakemas suuttimia lasikuulapuhaltimeen..
 
M

mikada

Guest
Vs: Offtopic

[elle] sanoi
Volvon jarruputki vuotaa... Saako siihen tehdä liitos? Siis kelpaako katsastuksessa?
Ei ole alkuperäistä liitosta ollenkaan vaan piiitkä putki :/
Omasta museo Volvosta juuri vaihtelin jarruputken ja helpommalla pääset, kun vaihdat sen koko putken, kuin alat liitoksia tekemään. Vaikka tuo oma Volvo on yli 40 vuoden ikäinen, niin jarruputkista kiristys mutterit aukeaa yllättävän helposti ja uusi putki maksoi muutaman euron.
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Offtopic

MitsuMi sanoi
Omasta museo Volvosta juuri vaihtelin jarruputken ja helpommalla pääset, kun vaihdat sen koko putken, kuin alat liitoksia tekemään. Vaikka tuo oma Volvo on yli 40 vuoden ikäinen, niin jarruputkista kiristys mutterit aukeaa yllättävän helposti ja uusi putki maksoi muutaman euron.

Pääsin kyllä helpolla... Isäntä hoiti ;D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Offtopic

Datsunia jälleen rassailin... Selkkasin sähköt valmiiksi, nyt ne taas toimii. Ja yritin rassata jarruja, sain sen yhden pilatun sylinterin ehjättyä mutta samalla huomasin että kaikki muutkin etupyörien sylkät on ryssitty ihan päin he*v***iä. Kierteet solmussa ja ilmausnipat tehty M12 pulteista hienosti hiomalla. Sitten kun tutkiskelin jarrujärjestelmää muuten, niin kaksipiirijarrut on jossain välissä muutettu yksipiirisiksi, ja ompahan lajinsa v*tusti erilaisia liitoksia ja jakotukkeja välissä, esim: kahdesta pääsylinteristä on yhdistetty jarrupaineet yhdeksi.

Datsun tonni, jarruton pommi. Mitähän tuon kanssa tekisi, jarrusylintereitä saisi japanista uutena mutta maksavat 72€/kpl ja niitä menee 2/pyörä...

p.s. eikös tämä ole offtopicia kun on väärän merkkinen auto ;D
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Offtopic

Yli 30kg paketit tulee kahdessa erässä Camskillitä. Myös tupla postikulut. Tuli yllätyksenä. :-\
Positiivista että kysyivät spostilla että onko ok. :peukku
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

Teslaan taas vähän päivitystä:

http://www.wired.com/2015/07/teslas-new-ludicrous-mode-makes-model-s-supercar/

Samalla alkaa sujumaan varttimaili kympillä alkaviin lukemiin ;D
 
M

mikada

Guest
Vs: Offtopic

Olipahan aika mielenkiintoinen tuo IF:in tilasto Mitsuista henkilövahinkojen suhteen. Taitaa autojen ikä/henkilövahiongot korreloivan aika pitkälti EVO:jen ikä yleisyys käyrän mukaan.
https://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaat/vakuutuksemme/autovakuutus/pages/autovahinkotilasto.aspx
Kantsii katsoa Firefoxilla. IE:llä ei ainakaan toiminu.
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: Offtopic

Kirjoittelen tänne ettei häiriinny projekti topikki aiheettomasti.

Siellä tuli taas ilmi käsittämätön väärän merkkisten autojen viha? vai mitä se lie on. Jokainen lienee saa hankkia mitä haluaa ja ainakin minä arvostan toisen omaisuutta sen verran että pidän oman mahdollisen erilaisen mielipiteeni omana tietonani vaikka kuinka p*skan auton olis kaveri mielestäni hankkinut.

Eräässä lauseessa mainittiin mm. Skodan öljynkulutuksesta. Jotenkin ymmärsin että sillä viitattiin öljy ostoksiini joista olen maininnut (voin olla väärässäkin). Kirjoittaja vetelee omia johtopäätöksiä koska ei varmasti tiedä mitä niille lukuisille päniköille on tapahtunut.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

Uge sanoi
Kirjoittelen tänne ettei häiriinny projekti topikki aiheettomasti.

Siellä tuli taas ilmi käsittämätön väärän merkkisten autojen viha? vai mitä se lie on. Jokainen lienee saa hankkia mitä haluaa ja ainakin minä arvostan toisen omaisuutta sen verran että pidän oman mahdollisen erilaisen mielipiteeni omana tietonani vaikka kuinka p*skan auton olis kaveri mielestäni hankkinut.

Eräässä lauseessa mainittiin mm. Skodan öljynkulutuksesta. Jotenkin ymmärsin että sillä viitattiin öljy ostoksiini joista olen maininnut (voin olla väärässäkin). Kirjoittaja vetelee omia johtopäätöksiä koska ei varmasti tiedä mitä niille lukuisille päniköille on tapahtunut.

Mikä projektitopikki? Missä ilmeni?
Joo jokainen saa hankkia omilla rahoillaan mitä haluaa mutta jos tulee merkkikerhon foorumille kirjoittamaan toisen merkkisestä autosta niin silloin kannattaa varautua että mielipiteet eivät ole välttämättä positiivisia. Jos ei kestä kritiikkiä vääränmerkkistä autoaan kohtaan ei siis mun mielestä kannata paljoa kirjotella siitä.

En tietenkään kannusta ketään haukkumaan muita merkkejä mutta tuommoisen "rasistikortin" käyttö ei toimi.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Offtopic

Uge sanoi
Kirjoittelen tänne ettei häiriinny projekti topikki aiheettomasti.

Siellä tuli taas ilmi käsittämätön väärän merkkisten autojen viha? vai mitä se lie on. Jokainen lienee saa hankkia mitä haluaa ja ainakin minä arvostan toisen omaisuutta sen verran että pidän oman mahdollisen erilaisen mielipiteeni omana tietonani vaikka kuinka p*skan auton olis kaveri mielestäni hankkinut.

Eräässä lauseessa mainittiin mm. Skodan öljynkulutuksesta. Jotenkin ymmärsin että sillä viitattiin öljy ostoksiini joista olen maininnut (voin olla väärässäkin). Kirjoittaja vetelee omia johtopäätöksiä koska ei varmasti tiedä mitä niille lukuisille päniköille on tapahtunut.

Vastasin jo ugelle suoraan, mutta vastataan nyt vielä tähänkin. Minä mainitsin "skodan öljynkulutuksesta". Mutta nuo kaksi sanaa on otettu (tällä kertaa) täysin pois merkitysyhteydestään. Koko lause (jonka esitin/esitän täysin omana mielipiteenäni, josta saa ihan vapaasti olla eri mieltä) kuului näin:

Minkä tahansa johonkin tiettyyn asiaan paneutuneen foorumin yksi pääajatus lienee, että siellä EI tarvitse lukea esmes jonkun skodan öljynkulutuksesta, tai traktoreista, tai mopoista, jos nämä ko. aihealueet eivät millään tapaa sivua sen tiettyyn asiaan paneutuneen foorumin pääaihetta.

Ja ei, tuo ei ollut millään tavalla mikään heitto sinulle, Uge. Ja ei, minä en seuraile, tai ollut millään tavalla tietoinen teikäläisen öljyostoksista, tai edes siitä millä kulkuneuvolla ajelet. Olen pahoillani, jos luulit niin, tai jos lausumani aiheutti sinulle mielipahaa.

Jään tässä nyt odottelemaan traktori- ja mopoharrastajien hyökkäyksiä. Olkaa lempeitä.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

myin tänään viimeisiä rippeitä vanhasta harrasteautosta, kun tuli taas kyseisen merkin foorumilla pyörittyä ja muutaman ostajan kanssa asioitua niin voi taas todeta "onneksi vaihdoin merkkiä"
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Offtopic

Jos mun kirjoitukseen puutuit niin tarkoitin että onneksi siirryin tänne. Täällä on hyvä porukka :)
 
Ylös Bottom